Ik ben op zoek naar een nieuwe li-fePo4. 9,6v batterij maar die vind ik nergens maar . 
Ik heb contact gehad met nikko en bevestigen dat ze niet meer kunne besteld worden .
Ik heb eens verder gezocht en ben op AliExpress terecht gekomen , die verkopen 9,6v batterijen van het zelfde formaat , met een andere stekker maar die kan veranderd worden .
Maar de vraag is of ik deze batterijen mag gebruiken om de originele te vervangen want het gaat hier li-ion en niet om li-fepo4 .:strip_exif()/f/image/kfsaogUQf9rvkSF6wzQpRF4y.jpg?f=fotoalbum_large)

Ik heb contact gehad met nikko en bevestigen dat ze niet meer kunne besteld worden .
Ik heb eens verder gezocht en ben op AliExpress terecht gekomen , die verkopen 9,6v batterijen van het zelfde formaat , met een andere stekker maar die kan veranderd worden .
Maar de vraag is of ik deze batterijen mag gebruiken om de originele te vervangen want het gaat hier li-ion en niet om li-fepo4 .
:strip_exif()/f/image/kfsaogUQf9rvkSF6wzQpRF4y.jpg?f=fotoalbum_large)
                    :strip_exif()/f/image/tAiH9XXyLfTYcxmMPyPLZ3KZ.jpg?f=fotoalbum_large)

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6ctKbmJsCnemGgHJ80H714uX.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/z6QR0c474WpKMFO4NS3Z3hb0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0kKqzi2jkIhgNIjCj3EZkpAh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/23RdpZaTBLNdm8LUE4pRTtag.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yyNr1s9WAVptgMXJ3yJlaMKT.jpg?f=fotoalbum_large)