Met het nieuwe cookie beleid worden cookies beter afgevangen. Bijwerking is wel dat sommige content nu niet meer zichtbaar is. Een voorbeeld hiervan zijn youtube video's. Dit lijkt me een prima ontwikkeling, maar helaas kan ik nu ook niet meer achterhalen waar ik eventueel de youtube video zou kunnen vinden.
Op Reddit heb ik dit bijvoorbeeld ook aan staan, maar daarbij staat meestal de youtube link boven de (geblokte) video zelf gemeld. Hiermee kan ik, als ik dat wil, wel de video in een private/incognito modus openen zonder alle youtube cookies mee te krijgen.
Feature request: Het toevoegen van een link naar de geblokte content bij cookiemelding.
Huidige melding:
Op Reddit heb ik dit bijvoorbeeld ook aan staan, maar daarbij staat meestal de youtube link boven de (geblokte) video zelf gemeld. Hiermee kan ik, als ik dat wil, wel de video in een private/incognito modus openen zonder alle youtube cookies mee te krijgen.
Feature request: Het toevoegen van een link naar de geblokte content bij cookiemelding.
Huidige melding:
Suggestie voor nieuwe melding:Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat externe inhoud die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven.
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat externe inhoud die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven.
De video kan je ook op youtube bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
edit:
Lijkt dubbel met Link bij door cookietoestemmingen geweigerde content. Zocht wel op "cookie" en "cookiemelding" voor het posten, maar niet op "Cookietoestemming"
.
Lijkt dubbel met Link bij door cookietoestemmingen geweigerde content. Zocht wel op "cookie" en "cookiemelding" voor het posten, maar niet op "Cookietoestemming"

[ Voor 6% gewijzigd door Electrowolf op 10-04-2021 14:47 ]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work