Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
de pc wordt gebuikt voor gaming en gewoon standaard dingen zoals google en alles
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 1000 euro het liefst minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb al een cpu het is een ryzen 3 3200g, ram corsair lpx 2 x 8gb 3200mhz, en ik ga een ryzen 7 kopen voor mijn main pc dus niet deze en daarvan ga ik de koeler gebruiken en de kast staat vast het is een nzxt h210
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
de pc moet mini itx zijn en de behuizing staat. vast graag geen videokaart erbij doen ik wacht tot de prijzen naar beneden zijn gegaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeuren voor merken als het maar van een bekend merk is ik wil geen chinese troep
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de pc moet dus klein zijn en ook stil
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
ik wil een pc die een goede waarde heeft en de bedoeling is dat zij een rood thema heeft
ik hoop dat het deze keer genoeg info is
oke dit is nog effe de info die ik moest toevoegen
mijn idee was om deze onderdelen erbij te kopen
mobo Gigabyte B450 I AORUS PRO WIFI
ssd Kingston A2000 500GB
psu Corsair RM650
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
de pc wordt gebuikt voor gaming en gewoon standaard dingen zoals google en alles
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 1000 euro het liefst minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb al een cpu het is een ryzen 3 3200g, ram corsair lpx 2 x 8gb 3200mhz, en ik ga een ryzen 7 kopen voor mijn main pc dus niet deze en daarvan ga ik de koeler gebruiken en de kast staat vast het is een nzxt h210
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
de pc moet mini itx zijn en de behuizing staat. vast graag geen videokaart erbij doen ik wacht tot de prijzen naar beneden zijn gegaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeuren voor merken als het maar van een bekend merk is ik wil geen chinese troep
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de pc moet dus klein zijn en ook stil
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
ik wil een pc die een goede waarde heeft en de bedoeling is dat zij een rood thema heeft
ik hoop dat het deze keer genoeg info is
oke dit is nog effe de info die ik moest toevoegen
mijn idee was om deze onderdelen erbij te kopen
mobo Gigabyte B450 I AORUS PRO WIFI
ssd Kingston A2000 500GB
psu Corsair RM650
[ Voor 6% gewijzigd door kes2006 op 07-04-2021 19:36 ]