Synology DS414 Upgrade?
Ik zit te kijken om mijn huidige Synology DS414 te vervangen maar heb wat advies nodig.
Mijn huidige NAS heeft nu 4 x 4TB WD Red in een Hybrid Raid.
De NAS wordt nu gebruikt voor:
Data opslag
Plex
SABNZBD
Maar wil met de komst van de nieuwe NAS deze ook gaan gebruiken voor
Docker
Roon
camera surveillance
Ik ben op zich tevreden over Synology, dus hier gaat mijn voorkeur weer naar uit.
Is de Synology DS920+ een goede optie of komt er binnenkort een nieuwer model met 4 Bays?
Ik wil de NAS in eerste instantie uitrusten met 3 x 12TB WD Red schijven in een Hybrid Raid, zodat ik later nog de optie heb om deze verder uit te breiden.
Wat ik belangrijk vind is een snelle interface voor bijvoorbeeld Plex, ik heb begrepen dat een m.2 module hierbij helpt.
Welke m.2 module kan ik hier het beste voor gebruiken?
Geheugen uitbreiden lijkt me ook de investering wel waard.
Kom voor nu op het volgende uit, maar hoor graag jullie mening:
Ik zit te kijken om mijn huidige Synology DS414 te vervangen maar heb wat advies nodig.
Mijn huidige NAS heeft nu 4 x 4TB WD Red in een Hybrid Raid.
De NAS wordt nu gebruikt voor:
Data opslag
Plex
SABNZBD
Maar wil met de komst van de nieuwe NAS deze ook gaan gebruiken voor
Docker
Roon
camera surveillance
Ik ben op zich tevreden over Synology, dus hier gaat mijn voorkeur weer naar uit.
Is de Synology DS920+ een goede optie of komt er binnenkort een nieuwer model met 4 Bays?
Ik wil de NAS in eerste instantie uitrusten met 3 x 12TB WD Red schijven in een Hybrid Raid, zodat ik later nog de optie heb om deze verder uit te breiden.
Wat ik belangrijk vind is een snelle interface voor bijvoorbeeld Plex, ik heb begrepen dat een m.2 module hierbij helpt.
Welke m.2 module kan ik hier het beste voor gebruiken?
Geheugen uitbreiden lijkt me ook de investering wel waard.
Kom voor nu op het volgende uit, maar hoor graag jullie mening:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
3 | Interne harde schijven | WD Red Plus "5400rpm class", 12TB | € 333,- | € 999,- |
1 | Geheugen intern | Crucial CT4G4SFS8266 | € 26,62 | € 26,62 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 79,86 | € 79,86 |
1 | Netwerkopslag | Synology DS920+ | € 560,- | € 560,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.665,48 |