Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:10
Weet niet of het hier de juiste plek is om te vragen.

Maar,

Ben sinds korte blije eigenaar van een PS5.
Echter speel ik nu op een Philips 43pus7303/12 (4k, 60 hz paneel & Ambilight)
Zit er aan te denken om over ongeveer 2 maanden een nieuwe tv aan te schaffen geschikt voor de PS5

Nou heb ik veel goede reacties gelezen over de LG CX Series. (gsync, refreshrate en beeldkwaliteit)
Helaas beschikken de LG's niet over een Ambilight.. Dit is toch wel een optie die ik zelf enorm fijn vind en graag zou houden.

Nu zie ik dat er bijvoorbeeld een pricewatch: Philips 55OLED805/12 Zwart bestaat. Alleen beschikt deze dan weer niet over Gsync, heeft een matige input lag en geen HDMI 2.1

Zijn er oled Tv's die beschikken over zowel, hdmi 2.1, lage input lag en ambilight?

Of is dit een soort van droom...?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:38

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:05

The Zep Man

🏴‍☠️

En voor verdere discussies over Philips TV's is er het buurman topic van dit topic:

Philips TV's - 2015 en nieuwer

[edit]
@Rotinomm, niet dat ik je wil (of kan!) wegsturen, maar je lijkt een sterke voorkeur te hebben voor Ambilight. Dan moet je toch echt bij Philips zijn. :P

[ Voor 12% gewijzigd door The Zep Man op 02-04-2021 22:49 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Rotinomm Vraag in [LG OLED] Ervaringen & Discussie afgesplitst naar eigen topic.