Op donderdag 16 augustus 2001 15:45 schreef Werkeend het volgende:
* Mister_X to the rescue!
hij had het over dat je kaart niet "ineens" rete snel word als je gaat oc'en zoals 1 van de minder intelligente posters hier suggereerde. hij demonstreerde het even door zijn eigen snelheden te posten en te zeggen dat hij ook niet ineens veel meer fps kreeg oid.. maar jullie zitten wel weer lekker snel op de kast omdat jullie zo fanatiek anti nvidia zijn dat alles wat met nv begint gelijk uitgescholden word.
oh well

ja, moet je eens in een nvidia topic zeggen dat nvidia zuigt, dan gaan ze ook op je zeiken, en wij mogen dat niet?
nvidia is gewoon een meeloop merk, net als dat mensen zeggen dat M$ zuigt, maar ondertussen wel een pc hebben met windows. En AMD is ook zo (ahum) cool, komnou, geef mij maar een P4.
dus even geen nvidia gelul hier, we hebben allemaal de benches gezien waar de kyro2 de gfpro eruit trok! (niet alle gevallen, dat pro-nvidia-3dmark doet ie niet zo goed, maar dat ligt voor de hand he)
en zoiezo, die nvidia chipsets zijn vanaf versie 1 hetzelfde, zelfde architectuur, alleen versneld, kleiner, verbeterd, de kyro heeft gewoon een compleet nieuw systeem! en reken er maar op dat de KYRO 3, die geforces (3,4) er nog weleens uit kan trekken en dat alleen maar om het feit dat ie dan wel TnL heeft, en dan ook nog eens HSR ondersteunt (ja daar is die hele kyro2 al op gebaseerd, dat is DE engine, Tile Based Engine!). dit is tot nu toe gewoon een UNIEKE chip in zijn soort, die nog maar net in de kinderschoenen staat (en ja, nu al vergelijkbare prestaties haalt als de Geforce 2 pro, en dat nog wel zonder TnL! haha, ken je nagaan hoe lazy die nvidia lui dan wel niet zijn) ach het heeft nog op t.net gestaan, dat stukje wat van nvidia uitgelekt was, dat ze de KYRO 2 de grond in trappen! tuurlijk deden ze dat (en nu nog) omdat ze gewoon bang zijn...
ow, en ik verdedig hiermee gewoon mijn eigen merk, en ik spreek hier ook voor mezelf (tenzij iemand het er mee eens is) en dit is niet flame intendend, zodra dat gebeurt kom ik niet meer terug in dit topic, even goede vrienden dus, alleen hierboven staat zo'n beetje beschreven waarom ik een kyro 2 heb.