Kyro Oc Resultaten?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06-2025
Gelukkig ben ik niet de enige die super tevreden is met de Kyro II :) :)
Natuurlijk kan het altijd sneller.

Eigenlijk steef je gewoon naar de optimale instellingen en verken je de grenzen van je hardware. Tweaken dus. :P

Nu begin ik te twijfelen aan de overclockbaarheid van de Kyro II.
Ik heb het kaartje met behulp van Kyroclk.exe overclockt, maar ik kom boven de standaard 175Mhz de meest vreemde visuele effecten tegen: beelden die even stil staan(1sec) :? , visuele draad effecten, blokjes in het beeld..etc.
Natuurlijk heb ik er wel voor gezorgd dat de kaart goed gekoeld wordt :Y)

Omdat ik benieuwd ben wat jullie ervaringen op dit gebied zijn heb ik deze topic geopend.

greetz, P.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Er was laatst een topic of nieuwsposting over voltage mod voor Kyro. Maar ja, ga exotisch doen he :), gooi eens een Super/Chrome Orb op de kaart en vergeet vooral de RAM heatsinks niet !

• PowerPee
Voltage mod >:) >:)
Hiho, dat vind mijn Dur0n ook zo lekker :Y)

Heb je enig idee waar ik die bron kan vinden?

Over dat koelen trouwens....volgens mij heeft het gewoon geen zin om hem extra te koelen met een normale luchtkoeler..misschien met waterkoeling en peltier :D

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

misschien met waterkoeling en peltier
Ik dacht, begin simpel hè ;)

Gewoon, use the search.
Op Tweakers.net:

Link

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
ik ben ook een trotse eigenaar van de snelle maar voor "ALTERNATIEVE" KYRO 2, maar met welk proggie klokken jullie hem dan>? die kyro overklokkers werken niet flex, ondersteunt powerstrip? (ik zit op me werk anders had ik het zelf wel geprobeert!)

enne, ik heb plaatjes van mijn GEMODDE kyro, geen voltage mod, maar wel heatsinks op ram, en een mega blok op de chipzelf, en ja, hij blijft veeeeeeel coooler dan die standaart pruts coolertje, die ik lekker achterhou voor eventueel op een chipset ofzo :) maar is die voltage mod echt nodig dan? ik hoor her.

• PowerPee
Op donderdag 16 augustus 2001 09:01 schreef Mister_X het volgende:
ik ben ook een trotse eigenaar van de snelle maar voor "ALTERNATIEVE" KYRO 2, maar met welk proggie klokken jullie hem dan>? die kyro overklokkers werken niet flex, ondersteunt powerstrip? (ik zit op me werk anders had ik het zelf wel geprobeert!)

enne, ik heb plaatjes van mijn GEMODDE kyro, geen voltage mod, maar wel heatsinks op ram, en een mega blok op de chipzelf, en ja, hij blijft veeeeeeel coooler dan die standaart pruts coolertje, die ik lekker achterhou voor eventueel op een chipset ofzo :) maar is die voltage mod echt nodig dan? ik hoor her.
Ik gebruik dus Kyroclk.exe, te down'n op : http://www.mitrax.de/files/kclk.exe

Natuurlijk kun je ook P-strip gebruiken...ik prefereer toch kyroclk.

ga je n'm testen >:)

• PowerPee
Nu ben ik toch erg benieuwd naar de oc resultaten die jullie behaald hebben!!

dus 8-)

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 10:37 schreef PowerPee het volgende:
Nu ben ik toch erg benieuwd naar de oc resultaten die jullie behaald hebben!!

dus 8-)
Ken iemand die heeft ook zo`n Kyro II dingens.
190/200 max. ga je verder en dan doet hij het niet meer.

• PowerPee
Kan je 'dinges' niet even aansporen om zijn resultaten te posten? :D

Oh, ik veronderstel dat je weet dat de Kyro gebruik maakt van synchrone GPU/Ram frequenties? en daarom vermoed ik dat 'dinges' maximaal tot 190/190 ging. (8>
..toch een goede prestatie.

• Mister_X
weet iemand waar je oc resultaten kan vinden van een kyro die gemod is, lijkt me wel relaxt als je dat ding op 220mhz krijgt! dan moet ie echt rete snel zijn.

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 12:12 schreef Mister_X het volgende:
weet iemand waar je oc resultaten kan vinden van een kyro die gemod is, lijkt me wel relaxt als je dat ding op 220mhz krijgt! dan moet ie echt rete snel zijn.
Dat lukt je niet.
Die kaart wil gewoon niet verder. :(

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 12:12 schreef Mister_X het volgende:
Ik heb een kaart op 290/500 lopen en het is wel snel hoor, maar het kan altijd beter en gaat nooit snel genoeg.
Dus verwacht er niet te veel van . .

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 12:20 schreef Braadkip het volgende:

[..]

Ik heb een kaart op 290/500 lopen en het is wel snel hoor, maar het kan altijd beter en gaat nooit snel genoeg.
Whahahahahahaha 290/500??? |:( |:( |:(

• PowerPee
chIki'n :r

Nvideaaaaa.

Heeft er iemand nog informatie die wel interessant is? <zeik modus>

Verwijderd

Core 290
Mem 500

(Elsa GeForce2Ultra 64mb ddr 4ns)

Ik zei ook "Ik heb EEN kaart op 290/500 lopen".
En dat zei ik om aan te geven je van een KyroII geen "rete-snelle" kaart moet verwachten door een beetje overklokken.

Snappie ? :)

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 12:53 schreef Braadkip het volgende:
Core 290
Mem 500

En dat zei ik om aan te geven je van een KyroII geen "rete-snelle" kaart moet verwachten door een beetje overklokken.

Mieschien mpoet je de volgende keer de topic eens helemaal doorlopen.
We hebben het hier over een Hercules Prophet 4500 en geen Geforce II Ultra.

Verwijderd

Jezus, kunnen jullie niet lezen ofzo.
Ik heb het hier over het feit dat overklokken er niet voor zorgt dat een kaart "RETE-SNEL" wordt.

• PowerPee
uhm, dat IS ie al :P :P

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:31
Op donderdag 16 augustus 2001 13:03 schreef Braadkip het volgende:
Jezus, kunnen jullie niet lezen ofzo.
Ik heb het hier over het feit dat overklokken er niet voor zorgt dat een kaart "RETE-SNEL" wordt.
leuk voor je, maar dit is een Kyro topic, dat betekent dat het dus niet over nVidia kaarten gaat
Dus start maar een groot nVidia topic ofzo...

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 13:26 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

leuk voor je, maar dit is een Kyro topic, dat betekent dat het dus niet over nVidia kaarten gaat
Dus start maar een groot nVidia topic ofzo...
Precies.

Verwijderd

Wrom een topic? ik heb het alleen over Mhz gehad en niet over het verschil tussen 2 merken.

Ik dacht dat ik een paar Mhz'en voorbij zag komen.
En omdat mijn kaart toevallig ook op Mhz'en werkt dacht ik . . ach laat maar.

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 13:48 schreef Braadkip het volgende:
Wrom een topic? ik heb het alleen over Mhz gehad en niet over het verschil tussen 2 merken.

Ik dacht dat ik een paar Mhz'en voorbij zag komen.
[..]

En omdat mijn kaart toevallig ook op Mhz'en werkt dacht ik . . ach laat maar.
Inderdaad laat maar.

Verwijderd

Jullie zijn gewoon jaloers :)

(Ik ga maar eens een topic over echte gfx kaarten lezen . . .)

• PowerPee
Laat ik van dit moment van stilte even gebruik maken om de originele vraag(nogmaals) te stellen: Wie heeft er aanzienlijke overclock resultaten met de Kyro II behaald, en hoe ??

...dus geen Nvidea en Raedon gebruikers svp. Ga je eigen topic maar zoeken :+

P.

• Mister_X
Op donderdag 16 augustus 2001 13:54 schreef Braadkip het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers :)

(Ik ga maar eens een topic over echte gfx kaarten lezen . . .)
lees dan eerst maar eens een tutorial over videokaarten in het algemeneen, want als je de kyro geen echte vidkaart vind dan 1, snap je er helemaal nix van, 2, loop je achter het grote meerdelen aan, 3, nVidia is idd gewoon lame.

een kaartje verkopen die ondergeklokt is, zodat de wizkids hem weer omhoog kunnen klokken en zeggen, "wow kijk hoe hoog ik hem krijg, nvidia rules!"

de 2 echte videokaarten zijn nog altijd, viper 2/kyro2 voor mij. kwa tweaken. (moet je tenminste echt moeite doen kwa overige instellingen!)

elke knuppel kan ze nvidia kaart 10% sneller laten lopen.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op donderdag 16 augustus 2001 12:53 schreef Braadkip het volgende:
Core 290
Mem 500

Ik kan een kaart kopen die veel langzamere core/mem snelheden heeft en toch sneller is. Juist ja, Geforce3. Dus hoger betekent toch niet altijd sneller.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Zal me een worst zijn, gaat mij om de prestaties en niet om NVidia.
Kyro zuigt . .

• PowerPee
asjeblieft, GA TOCH FIETSEN :(

Als ik nou even zielig ga doen, kan ik ook zeggen: GForce zuigt! die stomme MX.\
Het slaat gewoon nergens op. |:( Probeer je mening maar eens echt te beargumenteren, misschien dat er dan een échte discussie ontstaat!

Btw: een Kyro is gewoon een stuk intelligenter ontworpen, daar kan Nvidea een hoop van leren. Ik heb echt niet ergens nog +1000 piek liggen om een GF3 aan te schaffen. Dat is wat de mensen bij Imagination Technologies ook realiseerden en dus speelden ze hierop in door gebruik te kunnen maken van goedkopere RAM ed.

Wie niet sterk is moet slim zijn :) :)

Verwijderd

Precies, en daarom heb ik nu een Gloria 3 . .

. . . En jij lekker nie :)

• PowerPee
Op donderdag 16 augustus 2001 15:26 schreef Braadkip het volgende:
Precies, en daarom heb ik nu een Gloria 3 . .

. . . En jij lekker nie :)
GOed, ik heb een motor 8-) voor de deur staan en jij lekker niet! LUL

discussie gesloten :r

Verwijderd

Nou nou, op de kast ?

Verwijderd

edit:

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

kan een mod die braadkip eruit tieften

om maar op de orgineel vraag in te gaan nee echt ver krijg je die dingen niet geklockt.175 is namelijk al sneller dan dat hij van oorsprong hoort te lopen (166 mhz)
hercules heeft hem dus al iest overgeklockt in de verpakking gedaan.maar op verschillende sites lees ik ook maar dat bijna niemand hem vedre dan 190 krijgt,zelfs met aanpasingen.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 13:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

* Bezulba to the rescue!

hij had het over dat je kaart niet "ineens" rete snel word als je gaat oc'en zoals 1 van de minder intelligente posters hier suggereerde. hij demonstreerde het even door zijn eigen snelheden te posten en te zeggen dat hij ook niet ineens veel meer fps kreeg oid.. maar jullie zitten wel weer lekker snel op de kast omdat jullie zo fanatiek anti nvidia zijn dat alles wat met nv begint gelijk uitgescholden word.

oh well

}:O

blup

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 15:36 schreef Braadkip het volgende:
Nou nou, op de kast ?
*zucht* ..... blijf ff ontopic ja! Wat boeit ons dat nou dat je een Gloria 3 hebt... Het gaat hier over de Kyro II.

Een maat van mij heeft zijn Hercules 4500 op 192 gekregen stabiel :)
Hoger wou ie niet, hij kreeg toen allemaal vage strepen door het beeld en vage kleuren.

Verwijderd

Ik zit tenminste niet te schelden en kwam in 1e instantie met een normale opmerking.
Ik heb me alleen over laten halen to deze zinloze dicussie. . . foutje

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

och trek het je niet aan, er zijn genoeg mensen met een bord voor hun kop op deze wereld.. moeten wij ons niet te veel van aantrekken, die leren het toch nooit

blup

• Mister_X
Op donderdag 16 augustus 2001 15:04 schreef Braadkip het volgende:
Zal me een worst zijn, gaat mij om de prestaties en niet om NVidia.
Kyro zuigt . .
vertel, dat doet ie bij mij namelijk nooit.

• MGSNK
  • Laatst online: 12:18
volgens mij heeft Braadkip niks waaraan gezogen kan worden :Z

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Mister_X
Op donderdag 16 augustus 2001 15:45 schreef Werkeend het volgende:
* Mister_X to the rescue!

hij had het over dat je kaart niet "ineens" rete snel word als je gaat oc'en zoals 1 van de minder intelligente posters hier suggereerde. hij demonstreerde het even door zijn eigen snelheden te posten en te zeggen dat hij ook niet ineens veel meer fps kreeg oid.. maar jullie zitten wel weer lekker snel op de kast omdat jullie zo fanatiek anti nvidia zijn dat alles wat met nv begint gelijk uitgescholden word.

oh well

}:O
ja, moet je eens in een nvidia topic zeggen dat nvidia zuigt, dan gaan ze ook op je zeiken, en wij mogen dat niet?

nvidia is gewoon een meeloop merk, net als dat mensen zeggen dat M$ zuigt, maar ondertussen wel een pc hebben met windows. En AMD is ook zo (ahum) cool, komnou, geef mij maar een P4.

dus even geen nvidia gelul hier, we hebben allemaal de benches gezien waar de kyro2 de gfpro eruit trok! (niet alle gevallen, dat pro-nvidia-3dmark doet ie niet zo goed, maar dat ligt voor de hand he)

en zoiezo, die nvidia chipsets zijn vanaf versie 1 hetzelfde, zelfde architectuur, alleen versneld, kleiner, verbeterd, de kyro heeft gewoon een compleet nieuw systeem! en reken er maar op dat de KYRO 3, die geforces (3,4) er nog weleens uit kan trekken en dat alleen maar om het feit dat ie dan wel TnL heeft, en dan ook nog eens HSR ondersteunt (ja daar is die hele kyro2 al op gebaseerd, dat is DE engine, Tile Based Engine!). dit is tot nu toe gewoon een UNIEKE chip in zijn soort, die nog maar net in de kinderschoenen staat (en ja, nu al vergelijkbare prestaties haalt als de Geforce 2 pro, en dat nog wel zonder TnL! haha, ken je nagaan hoe lazy die nvidia lui dan wel niet zijn) ach het heeft nog op t.net gestaan, dat stukje wat van nvidia uitgelekt was, dat ze de KYRO 2 de grond in trappen! tuurlijk deden ze dat (en nu nog) omdat ze gewoon bang zijn...

ow, en ik verdedig hiermee gewoon mijn eigen merk, en ik spreek hier ook voor mezelf (tenzij iemand het er mee eens is) en dit is niet flame intendend, zodra dat gebeurt kom ik niet meer terug in dit topic, even goede vrienden dus, alleen hierboven staat zo'n beetje beschreven waarom ik een kyro 2 heb.

• Ramon
Op donderdag 16 augustus 2001 15:45 schreef Werkeend het volgende:
onzin natuurlijk, je kent 'ons' niet eens, dus je weet ook niet in welke maten 'wij' anti-nVidia zijn. Maargoed afgezien van het feit dat braadkip over een nVidia kaart komt opscheppen in een Kyro topic en blijkbaar wat die gene zei zo serieus nam dat hij zo een reactie moet plaatsen, is dit nogaltijd een Kyro topic.
En aangezien je de kyro qua kloksnelheid nou eenmaal niet kan vergelijken met een Geforce (andere architectuur, ander geheugensoort) had zijn reply dus 0,0 nut.
En als je ff logisch nadenkt, is het wel zo dat hoe hoger de kloksnelheid, hoe hoger de prestaties van de kaart zijn (dit geld voor beide kaarten apart).

Maar dat braadkip zo over EEN woordje valt, is natuurlijk ook errug overdreven.

• Ramon
Op donderdag 16 augustus 2001 16:02 schreef Mister_X een lap tekst:
:)
niet erg subtiel, maar ben het er wel mee eens :)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
@ Mister_X: Holy hell, rustig man ;) . Even een paar dingen:
en zoiezo, die nvidia chipsets zijn vanaf versie 1 hetzelfde, zelfde architectuur, alleen versneld, kleiner, verbeterd, de kyro heeft gewoon een compleet nieuw systeem
FOUT .. de GF3 heeft een compleet nieuwe architectuur. Kyro heeft een compleet 'nieuw systeem'? Dacht het niet, de PowerVR based kaartjes (gebruiken allemaal dezelfde Tile Based Rendering techniek) waren er al in de tijd van de eerste 3D kaarten! Totaal niet nieuw te noemen dus. Wel nog steeds zeer interessant maar niet nieuw.
dit is tot nu toe gewoon een UNIEKE chip in zijn soort, die nog maar net in de kinderschoenen staat
Zie hierboven, niet dus.

Verder ben je nog steeds absoluut anti-nVidia-->
en ja, nu al vergelijkbare prestaties haalt als de Geforce 2 pro, en dat nog wel zonder TnL! haha, ken je nagaan hoe lazy die nvidia lui dan wel niet zijn
Als je wil dat mensen jou (deels goede) argumenten serieus nemen moet je niet met dit soort shit aan komen zetten want dan daalt je credibility meteeen weer naar nul. Cool dat je je (ondergewaardeerde) videokaart verdedigd maar mix je feiten dan niet met onzin :) .

PC Specs

• Mister_X
sorry ;)

ik weet namelijk niet veel van de voorlopers van de kyro 2.

al met al weet ik wel dat die gasten iets gedaan hebben wat heel veel fabrikanten niet lukten.

• Mister_X
ik ben niet zo zeer anti nvidia, maar wel kinderen die zo pro nvidia zijn omdat iedereen het is. zo'n kooter die als enige merk geforce kan uitspreken, ik heb zelf ook een nvidia kaart gehad, (geforce 2mx -> quadro2 mxr) in mijn zelfde systeem, nou toen moest ik niet proberen om even UT in high details te spelen, dat kan nu wel, maar al met al is het wel bekend dat de kyro2 sneller is dan de gf mx, (uiteraard weer niet in 3dkwak2k of 2000).

ow en dan nog wat,

Nvidia is uiteraard erg gegroeit, zo erg dat zelfs game developers zich richten op geforce kaarten, en dan moet je die anti-nietnvidia kaarten mensen eens horen hoor!, "HAHAH de kyro 2 heeft *** DRIVERS" ja wat wil je ook! de drivers zijn wel in orde, maar de games ondersteunen de kyro2 chip niet althans, niet volledig!, die zijn deels voor nvidia chips geprogrammeert! UT draait overigens perfect, maar dat mag ook wel, aangezien UT eerder bestond dan de kaart zelfs, en daar dus de kaart al inspeelt op de engines die er zijn/waren. maarja die nieuwere engines waar nog niemand(krijgen ze vast ook extra doekoes voor) wat vanaf weet worden allemaal zo gedaan dat zoiezo een geforce er fatsoenlijk op draait mits de fillrate hoog genoeg is (en de rest van het systeem). Draai maar eens zo'n KYRO 2 bench, kan je wel ergens downen, village ofzo, denk niet dat die vloeiend zal draaien op een geforce, maar op me kyro2 wel hoor, en dan heb je natuurlijk 3dkwark, goh wat gek, me kyro2 is net zo snel als een gf2 pro in serious sam, terwijl die engine toch wel wat beter/nieuwer is dan de 3dmark2000, maar hoe komt het dat de kyro2 zo klote presteerd in die bench? juist ja, 3dmark is pro nvidia, probeer die bench maar eens te draaien met een voodoo5/4/3 of een Viper 2 , durf te wedde dat je onder de 2000 zit, met tenzij je er een cpu in hebt die boven de 1ghz draait!

[b]bomberman[/b zo beter? ;)

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-07 13:52
Laat je niks wijs maken door zn verhaal hoor..

tilebased rendering is pas geimplementeerd in de Kyro1 ..

Nvidia/ST Micro's eerste kaart was de NV1, oftwel het afschuwlijke ding wat op de EDGE3D series zat . Revolutionair voor zn tijd, maar voor de rest een ramp.

<nvidia / SGS Thompson> NV2 was de Riva128, gewoon een straightforward kaart die lelijke beeldkwaliteit had maar redelijk snel was.

<nvidia> Later de NV3 , oftewel TNT1 , erg goede beeldkwaliteit en razendsnel. DE kaart waardoor nvidia doorbrak.

<nvidia> Nog later de TNT2 (ja ik stap af van de NV* benaming, wordt hier nl niet zo zeker meer van) ,

SGS Thompson is ondertussen goed bezig geweest met de PowerVR series, o.a. in ik meen een matrox addon kaartje (omg..ben de naam vergeten..te lang geleden:-( ) ,
en ze zijn goed bezig geweest in de spelmachine branche. Daar hebben ze wat gesnuffeld aan het tile based rendering idee, maar niets zo direct als basis voor een complete chip. De KYRO is een totaal op zich staand ontwerp, tuurlijk met een geschieddenis die wezenlijk anders is, maar alsnog van een "conventionele" 3d videokaart afkomt . Nou is de Kyro opzich niet t geweldigste wat er nu op de markt is , een GF2 GTS DDR levert iets tot soms veel betere prestaties (afhankelijk van cpu / resolutie / benchmark) , MAAR..de kyro wordt binnenkort uitgerust met een T&L unit, (Ja dat is ze gelukt ook al claimde Carmack van niet..hij lachte ze uit zelfs ;) ( Tilebased rendering en een T&L unit was iets wat volslagen onmogelijk was werd er geroepen in de videokaarten branche)

nahjah moet weer aan t werk :)
Op donderdag 16 augustus 2001 16:14 schreef Mister_X het volgende:
sorry ;)

ik weet namelijk niet veel van de voorlopers van de kyro 2.

al met al weet ik wel dat die gasten iets gedaan hebben wat heel veel fabrikanten niet lukten.

Verwijderd

Pro dit, anti dat . . waar gaat dit nou eigenlijk allemaal over :?

ik heb nog nooit zoveel domme opmerkingen in één topic gezien.
(m.u.v. mijn gevleugelde vriend "Werkeend" na dan . .)

• Mister_X
kijk bomber man, hierboven heb je zo'n voorbeeld van een kindje dat als enige merk alleen "geforce" uit zijn stront kan krijgen. en dan heb ik nog geprobeert aardig te blijven...

• Mister_X
Op donderdag 16 augustus 2001 16:37 schreef majic een lang verhaal:
ja kijk, daarom vind ik de kyro2 ook weer een gewoon goede/mooie kaart! Ze hebben iets gedaan (en met de kyro3, ze doen iets)waarvan andere merken (NVIDIA) zeggen dat het niet kan, hoe bedoel je "arrogantie, als het ons niet lukt, kunne jullie het helemaal niet" .

braadkip, zeg nou nix over onze posts, jijzelf heb het hele topic nog totaal nix nuttigs gezegt, waarom? omdat je dat niet kan (ja ik daag je uit, kom maar op met je verhaal van "waarom ik een geforce 3 hebt" en niet beginnen over "omdat iedereen een geforce heeft" want dat weten we wel. maar een duidelijk omschrijving, het hoeft niet prestatie gericht te zijn want we kunnen rustig toegeven dat de prestaties BETER zijn dan de kyro 2, tenzij dat het enige is dat je kan zeggen, laat je verhaal dan maar zitten!

wamt ALS jou keuze gewoon snelheid is, dan ben ik benieuwd wat je gaat kopen als de kyro3 uit is, want die zal die geforces er naar alle waarschijnlijk heid verslaan. lijkt me lache als je dan ook een kyro kaart koopt, haha, heb ik bewijs dat je wel zo'n meeloperige type bent, word helemaal mooi als je te trots bent om geen kyro3 te kopen, loop jij strax nog als enige met een geforce 3 op aarde, LoL :) (dat laaste was volkomen onzinnig uiteraard :) )

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 16:44 schreef Mister_X het volgende:
kijk bomber man, hierboven heb je zo'n voorbeeld van een kindje dat als enige merk alleen "geforce" uit zijn stront kan krijgen. en dan heb ik nog geprobeert aardig te blijven...
Ik kan overal wel op in blijven gaan, maar daar heb ik helemaal geen zin in.
Ik schijn op de 1 of andere manier een gevoelige snaar geraakt te hebben door met een opmerking over Mhz van EEN kaart te komen.
Terwijl ik totaal geen voorkeur voor een bepaald merk heb of zo.
(Als we nog ff doorgaan zo dan ben ik straks nog en crimineel).
Ik vindt het welletjes zo, de mzl

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

tging niet om nvidia vs kyro maar eigenlijk om de reactie van ehm ff spieken van Mister X
--------------------------------------------------------------------------------
Dat ie in 1x retesnel zou worden door het geheugen over te clocken.. dat is gewoon niet zo. Hij word sneller ja, maar niet in 1x 10x zo snel (of wat er ook onder retesnel word verstaan)

en de rest van de replies..gewoon om jullie ff op stang te jagen ;)

no offence though }:O

blup

• Bomberman
Op donderdag 16 augustus 2001 16:44 schreef Mister_X het volgende:
Laat Braadkip maar denken dat hij hier ver boven staat en dit topic dom noemen. Who cares (ik niet).

PC Specs

• Ramon
Op donderdag 16 augustus 2001 16:52 schreef Werkeend het volgende:
tging niet om nvidia vs kyro maar eigenlijk om de reactie van ehm ff spieken van Mister X
[..]

Dat ie in 1x retesnel zou worden door het geheugen over te clocken.. dat is gewoon niet zo. Hij word sneller ja, maar niet in 1x 10x zo snel (of wat er ook onder retesnel word verstaan)

en de rest van de replies..gewoon om jullie ff op stang te jagen ;)

no offence though }:O
je snapt het gewoon niet, die kaart IS al vet snel, en rete snel betekend gewoon NOG sneller, dat betekend niet in 1 * tien maal sneller want dat zegt ie toch helemaal niet??

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Op donderdag 16 augustus 2001 12:20 schreef Braadkip het volgende:

[..]

Vergelijk een Geforce kaart niet met een Kryo kwa frequenties... want dat kan je niet.
Een Kryo heeft een lage frequentie..maar een geforce op die frequentie is dus stukkke trager...maar goed..geen flame hier he....

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 16:50 schreef Mister_X het volgende:

[..]

braadkip, zeg nou nix over onze posts, jijzelf heb het hele topic nog totaal nix nuttigs gezegt, waarom? omdat je dat niet kan (ja ik daag je uit, kom maar op met je verhaal van "waarom ik een geforce 3 hebt" en niet beginnen over "omdat iedereen een geforce heeft" want dat weten we wel. maar een duidelijk omschrijving, het hoeft niet prestatie gericht te zijn want we kunnen rustig toegeven dat de prestaties BETER zijn dan de kyro 2, tenzij dat het enige is dat je kan zeggen, laat je verhaal dan maar zitten!

wamt ALS jou keuze gewoon snelheid is, dan ben ik benieuwd wat je gaat kopen als de kyro3 uit is, want die zal die geforces er naar alle waarschijnlijk heid verslaan. lijkt me lache als je dan ook een kyro kaart koopt, haha, heb ik bewijs dat je wel zo'n meeloperige type bent, word helemaal mooi als je te trots bent om geen kyro3 te kopen, loop jij strax nog als enige met een geforce 3 op aarde, LoL :) (dat laaste was volkomen onzinnig uiteraard :) )
[Pfff]
Nou kijk, nog 1 keertje dan.
Ik citeer Werkeend :

oh well
En ik heb een Gloria3 (modded) omdat ik veel met Lightwave werk.

Én ik loop niet te zijken over merkje dit, merkje dat.

Kheb ook geen gf3 maar een gf2Ultra (hoef ook geen gf3)

En nu ben ik het echt zat.

(ik zeg verder maar niets meer)

Verwijderd

Ik heb net Quake3 Arena ff op 1600x1200 gespeelt en het werkt gewoon prachtig.
Die Asus V6800 kaart gaat niet meer weg.
Als ik mijn Amd spul heb alles us lekker schoon maken en dan lekker...

• Mister_X
Op donderdag 16 augustus 2001 17:02 schreef Braadkip het volgende:

[..]

[Pfff]
Nou kijk, nog 1 keertje dan.
Ik citeer Werkeend :
[..]

En ik heb een Gloria3 (modded) omdat ik veel met Lightwave werk.

Én ik loop niet te zijken over merkje dit, merkje dat.

Kheb ook geen gf3 maar een gf2Ultra (hoef ook geen gf3)

En nu ben ik het echt zat.

(ik zeg verder maar niets meer)
is dit dan zoooo moeilijk om de volgende keer gewoon al die onzinnige reacties achterwege te laten? als je nou meteen zegt dat je met lightwave werkt, snap ik wel dat je liever een geforce hebt, ik weet immers niet de prestaties van de kyro met cad proggies, maar ik ga er vanuit dat dat niet zo denderend is.
Op donderdag 16 augustus 2001 19:30 schreef UrgoanElsa het volgende:
Ik heb net Quake3 Arena ff op 1600x1200 gespeelt en het werkt gewoon prachtig.
Die Asus V6800 kaart gaat niet meer weg.
Als ik mijn Amd spul heb alles us lekker schoon maken en dan lekker...
dit is een kyro2 topic, en trouwens, een kyro2 doet die reso ook en dan nog eens met 4x fsaa >:)

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
jongens, meisjes, en alles daar tussenin, zoek je innerlijke rust en houdt het bij gewoon kletsen over hware en niet over elkaar...

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• GambitRS

GambitRS

w00t

Raar draadje, ik dacht dat het over Kyro OC Resultaten zou gaan maar het is een heus "kyro is beter dan nvidia" "nietes" "welles" "nietes" "welles" topic geworden.

Verwijderd

een kyro2 oc'en lukt niet al te best maar waarom zou je 'm ocen? alleen een vette processor upgrade is al meer als voldoende snelheids winst.Maar ok als je nog sneller wil zijn }:O (of wacht op de K3 of K4...)
8-)

Maar waarom gooit nvidea de Gf4 zo snel op de markt ??

• PowerPee
'tjeesus...ik wist niet dat iedereen zó tevreden was met hun Kyro dat ze n'm niet gaan overclocken :Z

Mijn OC resultaten zijn dus niet errug goed te noemen. Ik heb zelf het idee dat oc'n gewoon geen zin heeft. In Unreal T. bijvoorbeeld: 180Mhz, en het beeld gaat schokken en raar doen. Misschien is er een andere beperkende factor op de kaart aanwezig die de hoge kloksnelheden niet aan kan, ik zit te denken aan buffers of zo.

:?

...
braadkip heeft een GF2, hahaha...oh sorry, ik ben weer van de kast af :P

• Mister_X
Op donderdag 16 augustus 2001 09:35 schreef PowerPee het volgende:

[..]

Ik gebruik dus Kyroclk.exe, te down'n op : http://www.mitrax.de/files/kclk.exe

Natuurlijk kun je ook P-strip gebruiken...ik prefereer toch kyroclk.

ga je n'm testen >:)
ik heb es geprobeert, maareh, hij beweert nu dat ie op 190mhz staat, vraag me af of het zo is hoewel me kaart goed gekoelt word :)
ik heb plaatjes van me kaart maar die post ik wel als het weekend is, kan je me kyro2 zien :)

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 21:24 schreef PowerPee het volgende:
'tjeesus...ik wist niet dat iedereen zó tevreden was met hun Kyro dat ze n'm niet gaan overclocken :Z

Mijn OC resultaten zijn dus niet errug goed te noemen. Ik heb zelf het idee dat oc'n gewoon geen zin heeft. In Unreal T. bijvoorbeeld: 180Mhz, en het beeld gaat schokken en raar doen. Misschien is er een andere beperkende factor op de kaart aanwezig die de hoge kloksnelheden niet aan kan, ik zit te denken aan buffers of zo.

:?

...
braadkip heeft een GF2, hahaha...oh sorry, ik ben weer van de kast af :P
Krijg nou tieten, dat is wat ik in eerste instantie zei.
Dat overklokken geen wonderen teweeg brengt (dus ook niet bij mij met al mijn Mhz'en).

Mja, blij dat je van de kast af bent.
(Kvindt het maar niks, zo'n PowerPee op de kast :+ )

En trouwens, ik heb ook een motor :)

• _JGC_
  • Laatst online: 14:05
Joepie, eindelijk weer eens wat anders. Niet een AMD vs Intel war, maar een echte unieke PowerVR vs nvidiot war :)

Mijn mening:

S3 maakt perfecte kaarten, maar helaas geen (of kut) drivers. Mijn viper2 haalt met slechtere hardware en slechters drivers bijna dezelfde prestaties als een Geforce2MX.
Toen ik de Kyro2 in mijn slome K6 duwde, keek ik toch wel ff op: Nog steeds die goede Viper2 prestaties, maar drivers die bijna net zo goed zijn als nvidia.

Iedereen kan wel zitten pochen met z'n nvidia, kyro, radeon, etc, maar elke kaart heeft wel iets. ATi heeft van alles wat, nvidia heeft pure snelheid en 0,0 kwaliteit, Matrox heeft geen snelheid en 100% kwaliteit, PowerVR heeft goede kwaliteit met redelijke snelheid...

Het is gewoon maar wat je wilt. Wil je een slome kaart, dan neem je een Trident TVGA8900 512K ofzow... Wil je een snelle kaart, dan neem je een van de grote hoop...

het maakt mij echt geen reet uit welke kaart er in mijn systeem hangt, als ie maar goede drivers heeft en een goed beeld geeft.

• Mister_X
vaag, me kyro2 kan zefs op 195mhz, volgens mij werkt dat ding niet :)

• _JGC_
Gebruik de overclock die je drivers je bieden. Kijk maar es in de .INF files.

Of ben ik de enige die daarin kijkt omdat dat moet bij S3?

• Mister_X
:) ?

• Mister_X
WAAAAAA "WHO IS THE MASTER? " MISTERRRR _XXXX!

Kyro2 loopt hier op 205mhz even alles op een rijtje:

175mhz - fillrate van 366
190mhz - fillrate van 397
205mhz - fillrate van 407 !!

verhitting?

NEE, de gpu blijft COOL 8-) de onderkant van de kaart (bovenkant) waar de GPU zit is COOOOOOL. de ramjes, zijn WARM, de heatsinks die erop zitten zijn OOK WARM, de ramdac die achter op dat hoekje zit (is toch ramdac?) is HEET,. maar dat was ie al.

ik rules, geen voltage mod uitgevoerd, alleen brute koeling! (lucht)

• lange
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

Op zaterdag 18 augustus 2001 18:41 schreef Mister_X het volgende:
BLAAAAT...
ok chill voor je, leef je nog wel?

• Mister_X
nou zeg, ik was gewoon beetje enthousiast,

hij draait nu (STABIEL) op 200mhz, waarvan sommige tegen mij zeiden dat je dat nooit zou halen.

• lange

lange

Boom Boom?

ik zit je maar te fokken. ;)
maarre wat haal je nou met bv uqake3? (fps), ben ik wel benieuwd naar, heb zelf nl nog een g-force maar ik denk dat m'n volgende kaart zeker een kyro2/3 gaat worden.

• Mister_X
moet effe die kwak demo weer installen,

in UT draait ie nu alles in HIGH (wat voorheen met me MX2 niet kon) gemiddeld denk 70 fps op 1024*768 32bit.

pieken van 120, dalen van 40/35, (niet lager nee!)

op onderstaande CPU,

3dmark2001 draait ie niet volledig, word op de helft ofzo(weet niet percies, zit er nooit bij als ik 3dmark draai, zo saai na 234234kdeer gezien te hebben) eruit gegooit naar desktop (crasht dus niet he!)

• Mister_X
ow, en die AvP 2 demo draait ook rete GOED< in 1280*960 32bit normal details draait ie ah so nice, het enige nadeel van dat spel is dat die FLASHLIGHT zo veel FPS verreist, echt kut is dat.

• _JGC_
Pas als je huidige kaart echt te sloom is moet je aan een nieuwe kaart denken. Een Geforce2MX is echt wel genoeg tegenwoordig. Waarom mensen dan nog steeds een GF3 of strax de GF4 kopen? Zal wel stoer zijn...

• lange

lange

Boom Boom?

Op zaterdag 18 augustus 2001 19:32 schreef Mister_X het volgende:
moet effe die kwak demo weer installen,

in UT draait ie nu alles in HIGH (wat voorheen met me MX2 niet kon) gemiddeld denk 70 fps op 1024*768 32bit.

pieken van 120, dalen van 40/35, (niet lager nee!)

op onderstaande CPU,

3dmark2001 draait ie niet volledig, word op de helft ofzo(weet niet percies, zit er nooit bij als ik 3dmark draai, zo saai na 234234kdeer gezien te hebben) eruit gegooit naar desktop (crasht dus niet he!)
ut zegt niet zoveel want dat leunt vooral op je proc en 3dmark is ook niet echt nuttig met een kyro, dus ik ben erg benieuwd naar je fps, maar ik hoor het wel.

• GambitRS

GambitRS

w00t

dat krijg je zonder T/L of in dat gewoon L :P

Verwijderd

Hehe, zou het zin hebben om van een Asus V6800 Geforce 256 DDR Deluxe naar een Hercules Kyro II 64mb tv-uit te gaan?
(Geen oem uiteraad)... :)

• Mister_X
ligt eraan wat de rest van je systeem is,

ze zeggen dat je minstens een CPU van boven de 700 moet hebbe uit mijn ervaring vind ik dat nu ONDZIN.

• Mister_X

ze zeggen dat je minstens een CPU van boven de 700 moet hebbe uit mijn ervaring vind ik dat nu ONZIN.

• Mister_X
foutje

• Mister_X
ik ben nu effe de quake 3 demo aan het downen, me oude file was beetje stuk denk (install file deed et niet meer) dus morgen zal ik een review op me site maken zodat jullie kenne poste daaro en kijken uiteraard, hoewel me site zels nog niet eens in beta fase verkeert kan er wel gepost worden gemoddereerd :)

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 19:59 schreef Mister_X het volgende:

ze zeggen dat je minstens een CPU van boven de 700 moet hebbe uit mijn ervaring vind ik dat nu ONDZIN.
Het wordt denk ik nu een:

Amd Athlon 1333mhz 266fsb socket A
MSi K7T 266 Pro Raid DDR mem. socket A
256mb 133mhz Hyundai
Cooler Master Ep5

Tja, als ik mijn oude troep verkocht heb dan... >:)
Dus dat zou denk ik wel heel erg lekker werken?

• lange

lange

Boom Boom?

Op zaterdag 18 augustus 2001 20:28 schreef UrgoanElsa het volgende:

[..]

Het wordt denk ik nu een:

Amd Athlon 1333mhz 266fsb socket A
MSi K7T 266 Pro Raid DDR mem. socket A
256mb 133mhz Hyundai
Cooler Master Ep5

Tja, als ik mijn oude troep verkocht heb dan... >:)
Dus dat zou denk ik wel heel erg lekker werken?
ik heb zelf nu ook nog een g-force ddr en zit ook wel te denken aan een nieuwe vidoekaart, maar ik wacht nog wel ff op de kyro3, als deze in dezelfde prijs klasse als de kyro2 gaat vallen is het een heel mooi kaartje :9~ .
iemand trouwens enig idee wanneer de kyro3 gaat uitkomen?

Verwijderd

Nou, het kan ook het onderstaand systeem kriigen.
Als ik mijn onderdelen die ik nu heb niet verkoop wordt het dit:

Amd Athlon 1,1ghz
Abit KT7A mobo
512mb 133mhz Kingston?
Coolermaster Ep5...

De Kyro II heeft geen T&L ik dacht dat ik ergens gelezen had dat de Kyro III dat wel heeft. >:) Wachten op de Kyro III dus.

• _JGC_
Op de Kyro2 is TnL ook nog lang niet nodig met snelle CPUs. Neem nu bijvoorbeeld de Geforce2MX of de Viper2: kaartjes draaien 175 en 125MHz, waarbij een simpele Duron 800 de TnL van die kaarten in de meeste situaties al overtreft. De Kyro2 draait ook op 175MHz, wat dus ook een slome prestatie met HW TnL zou KUNNEN betekenen.

Het is dus nu een Kyro2 kopen, of wachten op een Kyro3 met TnL en een snelheid van > 200MHz.

• Bomberman
Op zondag 19 augustus 2001 11:21 schreef _JGC_ het volgende:
Op de Kyro2 is TnL ook nog lang niet nodig met snelle CPUs. Neem nu bijvoorbeeld de Geforce2MX of de Viper2: kaartjes draaien 175 en 125MHz, waarbij een simpele Duron 800 de TnL van die kaarten in de meeste situaties al overtreft.
Ik weet niet of je kunt zeggen dat een Duron T&L sneller kan uitvoeren dan een GF2 MX GPU .. volgens mij is het meer hetzelfde als met fillrate, de theoretische waarde wordt nooit gehaald. De GPU kan misschien een theoretisch hogere snelheid halen dan een (huidige) CPU maar krijgt daar niet de mogelijkheid toe omdat bandbreedte op de videokaart zwaar beperkt is. Theoretisch dus misschien sneller, in de praktijk vrijwel nooit. Oftewel T&L is idd niks tot weinig waard op die kaartjes.

PC Specs

• Mister_X
weet iemand hoe je ook alweer die time demo's van kwak3 kan draaien? ben het effe vergeten

• PowerPee
Op zaterdag 18 augustus 2001 18:41 schreef Mister_X het volgende:
WAAAAAA "WHO IS THE MASTER? " MISTERRRR _XXXX!

Kyro2 loopt hier op 205mhz even alles op een rijtje:

175mhz - fillrate van 366
190mhz - fillrate van 397
205mhz - fillrate van 407 !!

verhitting?

NEE, de gpu blijft COOL 8-) de onderkant van de kaart (bovenkant) waar de GPU zit is COOOOOOL. de ramjes, zijn WARM, de heatsinks die erop zitten zijn OOK WARM, de ramdac die achter op dat hoekje zit (is toch ramdac?) is HEET,. maar dat was ie al.

ik rules, geen voltage mod uitgevoerd, alleen brute koeling! (lucht)
Gefeliciteerd man!!! :) :)
Kijk, DAAR zat ik nou op te wachten!

Zou je me de volgende gegevens ook even kunnen geven(indien je ze hebt):
Welke drivers gebruik je?
AGP 1x of 2x?
Sidebanding aan?
Hoe hoog is je Vio?(standaard is 3.3v)
Heb je je kassie van je PC open staan?
Dikke koeler erop gemonteerd? PIX!! :9

...nu ik nog ;)

goed!

• lange

lange

Boom Boom?

Op zondag 19 augustus 2001 11:54 schreef Mister_X het volgende:
weet iemand hoe je ook alweer die time demo's van kwak3 kan draaien? ben het effe vergeten
typ in de console: /timedemo 1
en start een demo.

• Mister_X
okies, thxies, xx

• Mister_X
Op zondag 19 augustus 2001 14:43 schreef PowerPee het volgende:

[..]

Gefeliciteerd man!!! :) :)
Kijk, DAAR zat ik nou op te wachten!

Zou je me de volgende gegevens ook even kunnen geven(indien je ze hebt):
Welke drivers gebruik je?
AGP 1x of 2x?
Sidebanding aan?
Hoe hoog is je Vio?(standaard is 3.3v)
Heb je je kassie van je PC open staan?
Dikke koeler erop gemonteerd? PIX!! :9

...nu ik nog ;)

goed!
wow, thx men,

ok, komt ie:

AGP 2X
SIDEBAND AAN (standaarT)
vio standaart
uiteraard staat me kast dik open (mooie hightower)
pics zal ik zo online gooien

1moment

• Mister_X
ow, nog wat, hij draait nu zonder voltage mod op 201mhz, STABIEL, op 205 deed ie vaag,

3dmark kan ik nog niet volledig draaien, binnekort ga ik effe een op maat gezaagde heaatsinkky op de volt regulator zetten (van de kyro2) die word ERG HEET, opzich geen punt, maar alles in een straaal van 2cm eromheen word ook warm/heet, en komt dus erg in de buurt van het ram.

Verwijderd

Is die kaart nou zo klein, of is dat kroonsteentje "mega-vet!" :? :)

• Mister_X
kroonsteentje? die kaart is juist mega groot, hier wat kwak3 demo benches

1024*768
demo 1 = 53.9
demo 2 = 51.2

1280*1024
demo 1 = 47
demo 2 = 49

1600*1200
demo 1 = 38.3
demo 2 = 42.5

hiero met 4x4 FSAA!

1024*768
demo 1 = 52.5
demo 2 = 50.7

1280*1024
demo 1 = 48.2
demo 2 = 50.3

1600*1200
ok dit is grappig, ooit een kaart gezien die te weinig stroom krijgt? nou ik wel, hij draait wel, maar heeeel traag terwijl de FPS hoog blijft, maf dus, of anders gezegt, dit is waarom die VOLTAGE MOD voor de kyro2 bestaat, 1600*1200 + 4x4FSAA + 32bit trok ie gewoon niet op 201mhz, omdat wel te kunne zou ik hem moeten terug klokken, en daar heb ik nou effe geen zin in :P

overige info:

GL extensions = ON
Color DEPTH = 32bit
lighning = lightmap
Geometric detail = high
texture detail = MAX (schuifbalk dus max)
texture quality = 32bit
texture filter = trilinear

driver:
laaste hercules driver, 7.114 (ofzo)

• catfish
  • Laatst online: 01-06 09:24
ff iets duidelijk maken, T&L heeft in combinatie met een snelle proc niet zo veel nut voor de snelheid, maar hier is hetzelfde probleem aanwezig als een paar jaar geleden: toen was een snelle cpu met goed geschreven software renderer ook sneller dan een van de eerste 3D kaarten (voor de voodoo1 waren die zeg maar traag)
T&L is goed, maar het is vooral nuttig zoals in de gf3, namelijk, programmeerbare engine (hoop dat de kyro3 dit ook heeft en geen traditionele zoals de gf2)
dan pas kan je het gaan gebruiken voor leuke dingen, waaronder verbeteren van de graphics, weer net zoals vroeger, een goeie softwarerenderer was soms sneller, maar de 3D kaart was ALTIJD mooier

snelheid hebben we al, nu alleen nog kwaliteit!
denk dat ze dat eindelijk door hebben bij nVidia (gf3 is nie zo heel veel sneller dan gf2) matrox heeft de kwaliteit, alleen de snelheid, Ati heeft wat van beiden, duidelijk op de goeie weg, nu hopen dat STM ook een dijk van een kaart neerzet: kunnen wij de beste kopen :)

• PowerPee
Hé Mister_X;
Wat een cooole PIX man! >:) Echt lachen die Ram heatsinkjes...heb je die zelf gezaagd of zo?
Ik denk dat ik morgen(misschien vanavond) ook maar es aan de slag ga met een zwaardere koeler op de GPU. Die Ram sinks kunnen van mij nog wel even wachten. Het is tenslotte toch 200Mhz Ram, dus.

Oh, dat ding op de hoek van de kaart is volgens mij de voltage regulator. Dit weet ik omdat ik laatst dat artikel van die Kyro voltage-mod heb gelezen en deze werd uitgevoerd op dat chippie.

:? dat er geen Hs op zit.

• _JGC_
Ik krijg mijn OEM Kyro2 niet verder dan 185. Daarboven krijg ik in 2D al verminkingen...

En D3D loopt hier ook niet. Draaide voorheen wel. Zal wel aan mijn win2k install liggen :(

• Mister_X
ja heb ze zelf gezaagt, met heeel weinig lijm op de hoekjes (aan 1 kant) vast gelijmt, daartusse koelpasta, ach het stond gewoon geinig dus heb ik ze er maar op geplakt, voor de rest is de grote heatsink op de GPU met een tiewrappie vastgemaakt, ipv lijm, wegens een slechte ervaring met me vorige kaart heb ik daar dus maar geen lijm voor gebruikt.

Verwijderd

Zit zo'n heatsink dan niet standaard op je GPU ?
Of heb je 'm vervangen . .
Pagina: 1 2 Laatste