Men vorige thread was iets te minimalistisch dus hierbij stel ik de vraag opnieuw:
Ik zoek een wagen tussen de 1000-1500 euro (aanschafprijs), ik hou circa 500 bij voor reparatie kosten en etc.
Ik ben een student en ga volgend jaar een stage doen in Nederland en wil graag elk weekend terug naar huis rijden, daarna ga ik op de KU Leuven verder studeren en dan wil ik de auto gebruiken om in het weekend naar huis te rijden (Antwerpen).
Hier is wat belangrijke info:
• Ik ga ongeveer 20,000 km / jaar rijden
• 1000-1500 euro budget (niet meer)
• Wil hem zeker 2-3 jaar bijhouden
• Betrouwbaar / zuinig
• onderhoudskosten mogen niet al te duur zijn (honderden euro’s per reparatie)
• Liefst 5 deurs maar is zeker geen must
Heb niet zoveel verstand van auto’s maar de fiat Punto van 2005 ziet er wel mooi uit maar ben niet zeker of dit betrouwbaar is. Alvast bedankt voor de hulp!
Ik zoek een wagen tussen de 1000-1500 euro (aanschafprijs), ik hou circa 500 bij voor reparatie kosten en etc.
Ik ben een student en ga volgend jaar een stage doen in Nederland en wil graag elk weekend terug naar huis rijden, daarna ga ik op de KU Leuven verder studeren en dan wil ik de auto gebruiken om in het weekend naar huis te rijden (Antwerpen).
Hier is wat belangrijke info:
• Ik ga ongeveer 20,000 km / jaar rijden
• 1000-1500 euro budget (niet meer)
• Wil hem zeker 2-3 jaar bijhouden
• Betrouwbaar / zuinig
• onderhoudskosten mogen niet al te duur zijn (honderden euro’s per reparatie)
• Liefst 5 deurs maar is zeker geen must
Heb niet zoveel verstand van auto’s maar de fiat Punto van 2005 ziet er wel mooi uit maar ben niet zeker of dit betrouwbaar is. Alvast bedankt voor de hulp!