Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[bug] front page menu balk stuk bij Firefox op android

Pagina: 1
Acties:

• Guldan
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 21:00
Sinds gisteren kan ik niet meer op de front page op de hamburger menu knop drukken. Er gebeurt dan niets. Ik gebruik firefox voor Android.

De overige items op de site werken prima. Het gaat goed als ik naar de forum URL ga en dan op de hamburger knop druk. Ik heb al custom CSS uitgeschakeld. Het gaat wel goed in Chrome voor Android.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 17:52

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Heb je niet hetzelfde probleem als in frontpage scripts doen niets meer?? Oftewel dat jouw adblocker de scripts blokkeert?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Guldan
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 21:00
Hey Dirk, bedankt voor de tip. Dat was het inderdaad.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True