Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss1964
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 26-05-2021
Acties:
0Henk 'm!

Sinds een paar dagen heb ik een Samsung s20, geweldig apparaat. Heb alleen een probleem met de buienradar, zodra ik deze opstart blijft hij niet zichtbaar in het scherm, maar verdwijnt naar de achtergrond. Als ik dus op de 3 vertikale streepjes linksonder in de telefoon klik zie ik buienradar wel staan, maar krijg hem niet in beeld, ik kan er weer op tikken, maar hij verdwijnt dan weer naar de achtergrond. Ligt dit aan mijn toestel of aan de app?
Android, Google en alle apps op mijn telefoon hebben de laatste software update.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Email naar buienradar gestuurd, krijg als antwoord dat het aan Android ligt en dat ik moet updaten, maar ik heb hier mijn twijfels over omdat alles inclusief Android de laatste software heeft.
...

Beste antwoord (via F_J_K op 02-04-2021 09:52)

• Joss1964
Update: Buienradar doet het weer. Ik heb een mail van de redactie van Buienradar ontvangen met het volgend advies:

Wat u vervolgens nog zou kunnen proberen is om de gegevens van de Buienradar app te verwijderen. Dit doet u in de Instellingen van uw telefoon onder "Apps"->"Buienradar"->"Opslag".

Dit heb ik vervolgens gedaan. Blij dat de app werkt. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Joss1964 op 02-04-2021 06:50 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Misschien beter om de vraag even in dit topic te stellen:

[Samsung Galaxy S20-serie] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss1964
Sorry ben nieuw hier en weet niet in welke groep ik dit het beste kan posten. Volgens mij heeft de storing ook niks met Samsung te maken, maar met Android en Buienradar zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brakkebenny
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 13:46
Zou het niet nog een nasleep van dit kunnen zijn?
nieuws: Google brengt Android 12-update uit met WebView-fix voor crashende apps

Heb je alle apps in de Google Play Store ge-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Joss1964 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:35:
Sorry ben nieuw hier en weet niet in welke groep ik dit het beste kan posten. Volgens mij heeft de storing ook niks met Samsung te maken, maar met Android en Buienradar zelf.
Doe de app eens verwijderen en/of het toestel te herstarten

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Joss1964
Update: Buienradar doet het weer. Ik heb een mail van de redactie van Buienradar ontvangen met het volgend advies:

Wat u vervolgens nog zou kunnen proberen is om de gegevens van de Buienradar app te verwijderen. Dit doet u in de Instellingen van uw telefoon onder "Apps"->"Buienradar"->"Opslag".

Dit heb ik vervolgens gedaan. Blij dat de app werkt. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Joss1964 op 02-04-2021 06:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Mooi dat het is opgelost :)

Ik begrijp goed waarom je de vraag hier in CSA stelde, maar ik ga je topic even verplaatsen naar de Android-buren. Daar zoeken anderen eerder als ze hetzelfde probleem hebben. Dan kunnen ze mooi jouw antwoord lezen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1