Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Extra combi oven/magenetron

Pagina: 1
Acties:

• 107mb
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 01-08 08:55
ik vind een combi oven/magentron echt helemaal niets. Het is in beide niet echt goed, en ze hebben vaak een beperkte inhoud. Persoonlijk zou ik naast een bestaande combi/magetron een echte oven kiezen, liefst 60 cm hoog. Als je echt ruimte nodig hebt, zou je ook een 90 cm brede oven kunnen kiezen. Daar gooi je voor een hele pizzeria tegelijk pizza's er in :-). Deze Neff hebben wij:

Als je toch kasten bij bouwt is dit makkelijk te realiseren.

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als het alleen voor pizza's is kun je zo'n stapelsetje kopen. Eventueel halverwege een keer omdraaien als de bovenste dan harder gaat.

Wij hebben een inbouwoven en inbouwmagnetron (geen combi) en hadden in het begin ook nog een losse combi (niet inbouw, uit ons vorige appartement). Mijn vrouw dacht toen ook dat dit makkelijk was, maar we hebben hem weggegeven aan familie.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True