Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Extra combi oven/magenetron

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• BastaRhymez
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 20:56
Goedemiddag allemaal,

Vrouwlief heeft thuis weer op haar heupen, dus het huis gaat weer redelijk op de schop en ik heb te volgen :+

Eén van de ergernissen (ook bij mij), is dat we momenteel slechts één combi oven / magnetron hebben. Als we een keer samen pizza willen eten, doen we dat in etappes, omdat er geen twee pizza's tegelijkertijd in passen.
Als we samen zouden zijn, is dat niet zo'n probleem, we hebben alleen ook nog drie (jonge) kinderen... Als we dan met z'n allen pizza willen eten, tja...

De oven en/of magnetron wordt dus redelijk vaak gebruikt. Behalve de pizza's die niet passen, is het in het weekend ook vaak raak. Op zondagochtend bakken we vaak croissantjes, maar er past maar één plaat (6 croissantjes) tegelijkertijd in de oven. Dus het ontbijt gaat op zondag ook vaak in etappes, of vrouwlief en ik slaan de croissantjes maar over.

Zo kan ik nog wel wat voorbeelden opnoemen, waarbij we regelmatig tegen de beperkte capaciteit aanlopen van onze huidige combi oven / magnetron.

Nu heeft vrouwlief dus het idee om twee extra hoge kasten in de keuken te plaatsen (daar hebben we ruimte voor gelukkig, dus er hoeft niet een volledig nieuwe keuken te komen). In één van die kasten wil ze dus een extra combi oven / magnetron plaatsen.
Dat idee juich ik alleen maar toe, aangezien dat een hoop probleempjes oplost! Echter, nu kwam ik met het idee om dan maar twee extra combi ovens / magentrons te doen (eentje in iedere kast).

Ik merk dat de kinderen het steeds leuker vinden, als er vriendjes en vriendinnetjes komen eten. We houden van bakken (koekjes, cup cakes, taarten, etc.). Dus extra ruimte kan in die zin geen kwaad.

Nu vindt vrouwlief twee extra combi ovens/magnetrons weer wat overdreven en vind ze dat ik doorsla.

Mijn vraag aan jullie (en evt. mede tweakers met 3+ kinderen), wat zouden jullie doen?

Beste antwoord (via BastaRhymez op 01-04-2021 08:26)

• drmadi
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 31-07 19:31
Waarom moet de extra ook een combi zijn?
Wij hebben 1 combi magnetron/oven en 1 dedicated (grote) oven. (2 volwassenen, 2 kleine kinderen)

Nu zouden 4 pizza's in onze grote oven kunnen maar wat is de kans dat je 2 keer een magnetron tegelijk nodig hebt?

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True