Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zekerheid over BBG 1440p

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Zonkrijger
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-03 12:54
Kan ik me oude videokaart gebruiken op een nieuw systeem?

Update van deze topic van begin 2021

Ik zat de BBG van 1440p te ogen, Maar voordat ik onderdelen ervan bestel wou ik wel zeker van zijn dat mijn oude videokaart erin past (Radeon (TM) RX 470 Graphics)

Ik heb de vorige links doorgelezen maar wat ik snap niet 100% hoe ik dat kan gebruiken om zeker te weten dat die BGG mijn oude videokaart kan gebruiken.

Als iemand mij kan vertellen of deze BGG die videokaart wel kan gebruiken dan hoor ik dat graag, wou 100% zeker zijn voordat ik een computer bestel zonder videokaart.

Beste antwoord (via Zonkrijger op 03-04-2021 01:40)

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
de sleuven voor graka's zijn grotendeels backwards compatible. Daar zou ik me niet al te veel zorgen over maken.

Wat ik me meer af zou vragen is of je nu een nieuwe PC wil kopen. Dan heb je straks dus een flink ongebalanceerd systeem voor veel geld. Misschien is wachten geen optie (heb zelf ook nieuw gekocht dit jaar) maar het is wel duur.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Alle reacties

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

Een grafische kaart past eigenlijk altijd, een PCI-Express x16 sleuf heeft elk moederbord wel.
Dus ja, dat gaat gewoon werken :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • Beste antwoord

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
de sleuven voor graka's zijn grotendeels backwards compatible. Daar zou ik me niet al te veel zorgen over maken.

Wat ik me meer af zou vragen is of je nu een nieuwe PC wil kopen. Dan heb je straks dus een flink ongebalanceerd systeem voor veel geld. Misschien is wachten geen optie (heb zelf ook nieuw gekocht dit jaar) maar het is wel duur.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

• Zonkrijger
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-03 12:54
Bedankt voor het advies, mijn laatste computer is van 2012, zie niet echt dat de prijzen snel zullen dalen deze tijden en nog een paar jaar wachten vind ik telang wachten :P