Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan ik me oude videokaart gebruiken op een nieuw systeem?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Zonkrijger
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-03 12:54
Mijn computer is best wel oud, maar met de meeste games heb ik geen problemen (behalve Assassin creed Origin samen met discord, zonder discord kan die het redelijk redden)
Maar met de enigste probleem waar ik tegen aan sta is mijn CPU (Processor: Intel(R) Core(TM) i5-2500K CPU @ 3.30GHz, 3301 Mhz, 4 Core(s)
Dus ik zit te denken om een nieuwe computer te bouwen, maar ik hoor hier op tweakers that op de videokaart gedeelte nu even tegenzit/duur is

I wou een normale game PC maken van 800 euro en dan sparen/wachten op een betere videokaart
Maar ik twijfel/weet niet zeker of ik mijn videokaart naar een nieuwe build kan meenemen.
Ik heb een Radeon (TM) RX 470 Graphics

Graag wou ik wat advies hebben of dat mogelijk is.

Als er verder nog informatie nodig dan hoor ik dat graag dan update die informatie.

Beste antwoord (via Zonkrijger op 06-01-2021 22:08)

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 23:19

Alle reacties

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-11 20:27

-36-

Trust me. I'm an amateur

Ja dat kan prima

Acties:
  • Beste antwoord

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 23:19

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Geen enkel probleem een RX 470 zal met nieuwere hardware zelfs wat sneller aanvoelen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Die kun je gewoon meenemen ja. Maar eigenlijk zou ik die setup eerst nog een fijne overclock geven... met goede koeling zit er best wel wat rek in die processor.

Ondertussen lekker doorsparen en bij de volgende dip in systeemprijzen lekker voor jouw nieuwe setup inkopen ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Zonkrijger
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-03 12:54
Bedankt allemaal! Ik denk dat ik nog even ga wachten totdat alles wat beter word, maar in ieder geval weet ik dat ik mijn videokaart kan bewaren voor een nieuwe build.
Pagina: 1