Vraag

• Pullen
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-05-2022
Hoi allemaal,

Mijn werkgever zelf richt zich met name op het stukje sales en het onderhouden van klantrelaties.
Ik ben eindverantwoordelijk voor het technische gedeelte; zowel het opzetten als onderhouden van websites en webshops. We werken nu met een aantal collega's voornamelijk met Wordpress en verkopen pakketten voor klanten.

Werkinhoudelijk bestaat het programmeren vooral uit het werken met HTML, CSS, JS, SQL en PHP. Verder gebruiken we uiteraard Google Tools zoals Analytics, Tag Manager, G Suite, et cetera. Naast het programmeren werk ik nieuwe collega's in en ben ik praktisch 7 dagen per week bereikbaar voor klanten.

Ik ben al die tijd nooit echt bezig geweest met mijn salaris en ‘marktwaarde’.
Omdat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging ben ik me wat aan het oriënteren op wat dan ongeveer een uitgangspunt zou zijn. Het aanbod van recruiters varieërt van 2.3k tot 5k bruto, waarbij de ondergrens al aanzienlijk hoger is dan mijn huidige salaris.

Momenteel heb ik niet echt een indicatie van wat een reeële verwachting is. Hebben jullie enig idee aan welke range ik ongeveer kan denken?

Alvast bedankt!

[Voor 11% gewijzigd door Pullen op 30-03-2021 13:51]

Alle reacties

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

The devil is in the details.

• wm1234
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17:14
3000 euro + standby kosten?

Overigens 24/7 voor klanten voor zo'n bedrag zou ik niet doen.

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-03 21:32
met een mbo diploma zul je bij veel werkgevers toch echt even goed moeten bewijzen dat je op hbo niveau kan functioneren. Dat je dan bij 1 bedrijf wat geprogrammeerd hebt zegt dan wat minder over je vaardigheden. Simpelweg wat scripts in elkaar zetten of iemand die diepgaande (theoretische kennis) heeft van software engineering zijn 2 totaal verschillende dingen.

mbo met 5 jaar ervaring zou ik 3K wel een beetje de max vinden maar zoals eerder aangegeven hangt alles af met je kennis en vaardigheden

• KelvinX
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
Ik zou sowieso het gesprek eens aangaan over je bereikbaarheid na 17:00 en voor 09:00.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-03 09:39
Naast het programmeren werk ik nieuwe collega's in en ben ik praktisch 7 dagen per week bereikbaar voor klanten.
Dit heet consignatie of standby dienst. Dit doe je het beste in een poeltje met 2 andere collega's. Hier hoort een vergoeding bij. Toen ik dit nog deed kwam ik op bijna een week loon uit plus compensatie uren als ik daadwerkelijk in actie moest komen.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• thlst
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Pullen schreef op zondag 28 maart 2021 @ 17:11:
Ik (23) ben nu 5 jaar bij mijn 1e werkgever in de ICT aan het werk.
Is dit 5 jaar full time ? Dan heb je een opleiding verkort gedaan ?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee