Vraag

• geenhaarbeter
  • Registratie: Mei 2020
  • Niet online

Mijn vraag:

zoals te zien op de foto's is er een vreemd venster zichtbaar in mijn bureaublad.
geen idee wat dit kan zijn, het is er enkel bij opstarten pc en als ik het venster selecteer en alt+f4 doe wordt het gewoon afgesloten en komt het niet meer terug pas na een herstart.
het lijkt naar mijn inzicht een venster van msdos of powershell en dat dit wrs een of andere bug is van windows zelf.
hoe lang ik dit al heb geen idee het zat namelijk misschien verstopt achter mijn prullenbak pictogram.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

3x virus scan gedaan niks gevonden

Beste antwoord (via geenhaarbeter op 26-03-2021 13:18)

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Lijkt vreselijk veel op het probleem in deze draad: Wat is dit scherm?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Alle reacties

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23
Het heeft denk ik wat te maken met die ufo op je tweede afbeelding :)

Kijk eens met Autoruns wat er allemaal gestart wordt: https://docs.microsoft.co...ernals/downloads/autoruns

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• geenhaarbeter
  • Niet online
Nielson schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:24:
Het heeft denk ik wat te maken met die ufo op je tweede afbeelding :)

Kijk eens met Autoruns wat er allemaal gestart wordt: https://docs.microsoft.co...ernals/downloads/autoruns
ik heb het programma uitgevoerd, alles ziet er oke uit, ik zie allen 3 a 4 paths die niet gevonden zijn en dit zijn gewoon normale programma's.
wil het best online zetten maar weet niet of het gevoelige info is omtrent security risks.

het lijkt erop dat dit een of ander windows bug is, ik wacht ook tot nieuwe update kijken of het probleem dan is opgelost.

• geenhaarbeter
  • Niet online
Jester-NL schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:56:
zeker weten!! ik ga de thread even volgen kijken wat eruit komt.
ben gelukkig niet de enige!
hartelijk bedankt!!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:31
En als dat scherm open staat, en je taakbeheer opent om te kijken wat er actief is?
Wellicht dat je even uitgebreid of iets aan moet klikken om meer te zien.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee