Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• geenhaarbeter
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 24-05 16:21

Mijn vraag:

zoals te zien op de foto's is er een vreemd venster zichtbaar in mijn bureaublad.
geen idee wat dit kan zijn, het is er enkel bij opstarten pc en als ik het venster selecteer en alt+f4 doe wordt het gewoon afgesloten en komt het niet meer terug pas na een herstart.
het lijkt naar mijn inzicht een venster van msdos of powershell en dat dit wrs een of andere bug is van windows zelf.
hoe lang ik dit al heb geen idee het zat namelijk misschien verstopt achter mijn prullenbak pictogram.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

3x virus scan gedaan niks gevonden

Beste antwoord (via geenhaarbeter op 26-03-2021 13:18)

• Jester-NL
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Lijkt vreselijk veel op het probleem in deze draad: Wat is dit scherm?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Alle reacties

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
Het heeft denk ik wat te maken met die ufo op je tweede afbeelding :)

Kijk eens met Autoruns wat er allemaal gestart wordt: https://docs.microsoft.co...ernals/downloads/autoruns

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• geenhaarbeter
Nielson schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:24:
Het heeft denk ik wat te maken met die ufo op je tweede afbeelding :)

Kijk eens met Autoruns wat er allemaal gestart wordt: https://docs.microsoft.co...ernals/downloads/autoruns
ik heb het programma uitgevoerd, alles ziet er oke uit, ik zie allen 3 a 4 paths die niet gevonden zijn en dit zijn gewoon normale programma's.
wil het best online zetten maar weet niet of het gevoelige info is omtrent security risks.

het lijkt erop dat dit een of ander windows bug is, ik wacht ook tot nieuwe update kijken of het probleem dan is opgelost.

• geenhaarbeter
Jester-NL schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:56:
zeker weten!! ik ga de thread even volgen kijken wat eruit komt.
ben gelukkig niet de enige!
hartelijk bedankt!!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 20:53
En als dat scherm open staat, en je taakbeheer opent om te kijken wat er actief is?
Wellicht dat je even uitgebreid of iets aan moet klikken om meer te zien.

Sponsorloop hartstichting: https://www.hartstocht.nl/annette-overes-2021-hartstocht-10-april

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True