Dat kan letterlijk alles en niks zijn. Kijk in je Task Manager wat er allemaal draait, en kill zo nodig wat je niet vertrouwt, om te zien of dit venstertje weggaat.
The devil is in the details.
Ik verdenk MSI Dragon Center update.
BIOS update vanuit M-Flash kan het onmogelijk zijn.
Misschien die Dragon Center maar verbieden.
Heb nog niks met de pc gedaan dus erg raar sowieso.
BIOS update vanuit M-Flash kan het onmogelijk zijn.
Misschien die Dragon Center maar verbieden.
Heb nog niks met de pc gedaan dus erg raar sowieso.
Het is voice contol engine.. Hoe kan die zomaar meestarten?
Weet iemand toevallig wat Voice contol engine is en waar het aan zou kunnen liggen?
Weet iemand toevallig wat Voice contol engine is en waar het aan zou kunnen liggen?
Zo heb bij 'Instellingen' en dan 'Spraak' 'Nederlands' staan.
Bij 'Kies de taal waarmee u tegen uw apparaat spreekt' staat er 'Engels (Verenigde Staten)' als ik daar op klik kan ik niks anders selecteren!!
En merkwaardig genoeg stond er onder 'Geïnstalleerde spraakpaketten' ALLEEN MAAR 'Nederlands (Nederland)'..
Dus ik heb 'Engels (Verenigde Staten)' maar geïnstalleerd om te kijken of dat uitmaakt.
En daarna opnieuw opgestart.
Dat minderwaardige 'VoiceControlEngine' 'MainWindow' staat nog steeds actief na iedere keer opstarten van Windows..
Ook kan ik gek genoeg de geïnstalleerde spraakpakketen in Windows Instellingen NIET VERWIJDEREN..
Bij 'Kies de taal waarmee u tegen uw apparaat spreekt' staat er 'Engels (Verenigde Staten)' als ik daar op klik kan ik niks anders selecteren!!
En merkwaardig genoeg stond er onder 'Geïnstalleerde spraakpaketten' ALLEEN MAAR 'Nederlands (Nederland)'..
Dus ik heb 'Engels (Verenigde Staten)' maar geïnstalleerd om te kijken of dat uitmaakt.
En daarna opnieuw opgestart.
Dat minderwaardige 'VoiceControlEngine' 'MainWindow' staat nog steeds actief na iedere keer opstarten van Windows..
Ook kan ik gek genoeg de geïnstalleerde spraakpakketen in Windows Instellingen NIET VERWIJDEREN..
Heb net Systeemherstel uitgevoerd nadat ik Dragon Center al verwijderd had. Als ik nu, na het Systeem Herstel, aanmeld krijg ik altijd een rare foutmelding dat iets met Dragon Center niet gestart kan worden (logisch, error code is wel irritant).
Ik zou de SSD al gaan formatteren om Windows te herinstalleren nu ik weet hoe alle drivers werken.
Ik had een vraagje, als ik vanuit Boot Menu de USB stick met Windows daarop selecteer, dan is het niet erg als de HDD's ook aan het systeem gekoppeld zijn toch?
Alleen voordat je echt op 'Installeren' klikt moeten alle data-only opslag capaciteiten ontbonden zijn, toch?
Ik zou de SSD al gaan formatteren om Windows te herinstalleren nu ik weet hoe alle drivers werken.
Ik had een vraagje, als ik vanuit Boot Menu de USB stick met Windows daarop selecteer, dan is het niet erg als de HDD's ook aan het systeem gekoppeld zijn toch?
Alleen voordat je echt op 'Installeren' klikt moeten alle data-only opslag capaciteiten ontbonden zijn, toch?
Toevallig gistermiddag een BIOS Update gedaan op een MSI Moederbord en hetzelfde gezien. Weet je ondertussen wat het is?
Probeer eens via taakbeheer applicaties te beperken tijdens het opstarten. Wellicht dat je daarmee een eind gaat komen :-)
28x URE 350Wp Enphase iQ7+ - PVOutput
Ja, het is de update die ik daarna deed, namelijk die van het programma MSI Dragon Center.Yinko schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:33:
Toevallig gistermiddag een BIOS Update gedaan op een MSI Moederbord en hetzelfde gezien. Weet je ondertussen wat het is?
Het is deze versie van Dragon Center:
2.0.103.0
Kijk wat deze mensen allemaal zeggen:
https://www.reddit.com/r/...content=comments_view_all
En ja, deze versie van Dragon Center lijkt inderdaad op wat een virus zou doen. Na de app verwijderd te hebben vanuit 'Instellingen' en 'Apps' moest ik persee ook nog eens Systeem Herstel doen.Berethorn schreef op maandag 22 maart 2021 @ 21:40:
[...]
Ja, het is de update die ik daarna deed, namelijk die van het programma MSI Dragon Center.
Het is deze versie van Dragon Center:
2.0.103.0
Kijk wat deze mensen allemaal zeggen:
https://www.reddit.com/r/...content=comments_view_all
Nu ben ik van dat schermpje af. Maar nu voortaan steeds een error bij het aanmelden, en die Microsoft error code heeft betrekking tot MSI Dragon Center.
Hij start wel weer iets sneller op na Systeem Herstel.
VOOR die Dragon Center update, en NA de BIOS update ging alles sneller en beter.
Kortom, BIOS update heeft het systeem gefixed en MSI Dragon Center is een programma die je gewoon niet op je pc wil hebben staan. Heb Dragon Center ook niet gebruikt, gewoon voor de lol geïnstalleerd en nu dit.
Heb trouwens voordat ik Dragon Center had verwijderd al bij een keer opstarten van de pc vanuit F11 Boot Menu de USB stick met Windows Setup geselecteerd.. Vervolgens nog niks gedaan omdat mijn HDD nog vastgekoppeld zit in ik wil garantie dat daar geen boot bestanden op komen te staan.
Dus de Setup afgesloten.
Nu weet ik, na het formatteren van de SSD gewoon Windows schoon installeren zonder internetkabel. Dan zodra ik een lokaal account heb aangemaakt en alle 3 de veiligheidsvragen ingevuld en beantwoord heb (dus nog steeds tijdens de setup van de Windows configuratie), ga ik de ik de internetkabel erin doen zodat Windows alles perfect configureerd zonder dat ik een Microsoft account aan hoef te maken.
En als de updates van drivers en Windows gedaan zijn installeer ik de meest recente drivers pas met de hand. Dus eerst inbox drivers door Windows zelf, en DAARNA pas de recentere drivers met de hand.
Zo zal er uiteindelijk niks in de war raken.
En MSI Dragon Center doe ik helemaal niet meer.
Zo goed denk ik!
Aight thanks voor je duidelijke uitleg. 't Is jammer, want een aantal jaren terug had MSI iets dat app manager of gaming apps heten en daar had je gewoon 4 of 5 apps in zitten die nodig waren en die kon je ook apart starten (zoals mystic light). Iig kijken of ik dragencenter eraf kan halen. Thanks!
Dat is een LCD-scherm. Maar je vraag gaat blijkbaar niet over het scherm zelf maar over een venster op dat scherm. Dat is software, geen Processor, Moederbord of Geheugen.
Move PMG -> CSA
Move PMG -> CSA
Soittakaa Paranoid!
Ja sorry ik bedoelde vensterdion_b schreef op maandag 22 maart 2021 @ 23:46:
Dat is een LCD-scherm. Maar je vraag gaat blijkbaar niet over het scherm zelf maar over een venster op dat scherm. Dat is software, geen Processor, Moederbord of Geheugen.
Move PMG -> CSA

Pagina: 1