Aanbouw van nieuwe arbeidsmigrantenwijk in zelfde stad

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-05 19:54
Señor Sjon schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 13:14:
Alleen de Aa ligt tussen Veghel en het stuk waar je het over hebt. Is dat kleine stukje aan de NCB ook Dorshout? Wat dat is de enige plek met inwonertal. Die paar landerijen hebben geen significant aantal inwoners. En als ik een lijntje trek in Earth, zit je binnen een kilometer van het centrum van Veghel. Dat is vrijwel geen afstand eigenlijk.
Het rood omlijnde valt binnen Dorshout;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lStpOhkC2zey4FEtI1yCqTtEQa0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ehVyDQr9Pcxf4kRm6PJIGi2m.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 12:29
250 inwoners volgens de wiki. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Volgens de ledenadministratie zijn het er iets meer dan 100.

Bron: ik heb toegang tot de ledenadministratie.

Afgelopen discussies gaan de strekking van het topic voorbij, en ik heb voldoende nuttige input van andere gebruikers ontvangen, dus ik ga vragen of het topic gesloten kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 12:29
Wij sluiten alleen niet zomaar topics, hij zakt vanzelf weg. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remond_FRL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 11:48
joostmakaay schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 12:31:
[...]
Tevens heeft te wijk Dorshout in z'n totaliteit meer dan 100 inwoners, dus ik weet niet waar die aanname op is gebaseerd.
nou, onder andere op je eigen info, uit je startpost:
joostmakaay schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 00:19:
Beste,
<knip> Echter de hoeveelheid arbeidsmigranten (500) die hier geplaatst gaan worden t.o.v. het huidige aantal inwoners van het gebied (~100) en de impact die dit zal gaan hebben op de infrastructuur <knip>
en vervolgens weet je nog te melden:
joostmakaay schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:50:

Volgens de ledenadministratie zijn het er iets meer dan 100.

Bron: ik heb toegang tot de ledenadministratie.
maar dan vinden we op dat wonderbaarlijke internet toch iets anders
https://www.cbs.nl/nl-nl/...NED?q=inwoners%20dorshout
kan me bijna niet voorstellen dat er zo'n 150mensen op het sportpark wonen....

was interessant om dit topic te volgen, maar een polenhotelarbeidsmigrantenhuisvesting aan de rand van een industrieterrein is vaak toch iets beter dan middenin een centrum.

mijn ervaring vanuit mijn werk is dat bij zulke gebouwen actieve huismeesters aanwezig zijn om overlast binnen en buiten het gebouw te beperken. overlast veroorzaken? = moeten vertrekken bij de 3de waarschuwing.
en binnen roken is vaak al genoeg aanleiding om een waarschuwing te krijgen, om maar iets te noemen.

invloed op woongenot en/of woningwaarde oid zal minimaal zijn, je woont tenslotte al tussen industriegebied. kans bij de rechter en/of gemeente acht ik dan ook minimaal, maar alle succes!

het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Remond_FRL schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:34:
[...]

nou, onder andere op je eigen info, uit je startpost:

[...]

en vervolgens weet je nog te melden:

[...]

maar dan vinden we op dat wonderbaarlijke internet toch iets anders
https://www.cbs.nl/nl-nl/...NED?q=inwoners%20dorshout
kan me bijna niet voorstellen dat er zo'n 150mensen op het sportpark wonen....

was interessant om dit topic te volgen, maar een polenhotelarbeidsmigrantenhuisvesting aan de rand van een industrieterrein is vaak toch iets beter dan middenin een centrum.

mijn ervaring vanuit mijn werk is dat bij zulke gebouwen actieve huismeesters aanwezig zijn om overlast binnen en buiten het gebouw te beperken. overlast veroorzaken? = moeten vertrekken bij de 3de waarschuwing.
en binnen roken is vaak al genoeg aanleiding om een waarschuwing te krijgen, om maar iets te noemen.

invloed op woongenot en/of woningwaarde oid zal minimaal zijn, je woont tenslotte al tussen industriegebied. kans bij de rechter en/of gemeente acht ik dan ook minimaal, maar alle succes!
Thanks! Overlast vanuit het industriegebied heb ik zelfs eigenlijk nauwelijks, dus hopelijk gaat dit ook het geval zijn voor de migrantenwijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzacabonara
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 13-12-2024

pizzacabonara

It's a put on..

Kun je niet procedure voeren die zich focust op de buitenproportioneele hoeveelheid die gehuisvest moeten worden ten opzichte van de omgeving en de mogelijke ondermijning van bijvoorbeeld de sociale cohesie? Met andere woorden is draagvlak voor de huisvesting onderzocht en gecommuniceerd met bestaande bewoners.

[ Voor 30% gewijzigd door pizzacabonara op 27-03-2021 17:32 ]

Poah dikke Massey.

Pagina: 1 2 Laatste