SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Heb vandaag Belsimpel gemaild met de vraag of ze een ruwe richtdatum kunnen meedelen gelet de beschikbaarheid op de site van 2 weken naar tijdelijk niet leverbaar is gegaan.SnoeiKoei schreef op donderdag 8 april 2021 @ 16:21:
Hopelijk volgt de 256GB versie dan ook snel want die staat nog op "niet op voorraad".
Ze konden helaas niets meedelen om geen valse beloftes te maken..
Dat was te verwachten jaTwozen schreef op donderdag 8 april 2021 @ 16:43:
[...]
Heb vandaag Belsimpel gemaild met de vraag of ze een ruwe richtdatum kunnen meedelen gelet de beschikbaarheid op de site van 2 weken naar tijdelijk niet leverbaar.
Ze konden helaas niets meedelen om geen valse beloftes te maken..
Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan.
Status bestelling: Je bestelling is klaar om verzameld te worden
De tekst over niet op voorraad kan ik niet meer vinden.
Betekent dit dat ik binnenkort een track trace code kan ontvangen?
Lijkt erop dat ze met je pakketje bezig zijn.Serefsiz schreef op donderdag 8 april 2021 @ 17:02:
Bij mij staat de status op :
Status bestelling: Je bestelling is klaar om verzameld te worden
De tekst over niet op voorraad kan ik niet meer vinden.
Betekent dit dat ik binnenkort een track trace code kan ontvangen?
Denk dan dat je inderdaad straks/morgen een verzendbevestiging zal krijgen.
Ik heb de 128GB zwart besteld op de website van Poco op 30 maart.
Tot op heden geen mail gehad, maar als ik nu inlog zie ik dat de status vandaag is veranderd naar ''Voorbereiden voor verzendingen'' en heb een T&T ontvangen daarbij van DHL!
Update: zojuist T&T gecheckt, wat blijkt, toestel is vandaag afgehaald en morgen is de verwachte levering!
[ Voor 17% gewijzigd door krissie100 op 08-04-2021 17:43 ]
[ Voor 23% gewijzigd door beezjeh op 08-04-2021 18:10 ]
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Maar de zwarte staat ook op 'tijdelijk niet leverbaar'.lennard92 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 08:09:
Ik heb ook op 30/03/2021 de 256GB Wit en Zwart besteld. Gezien de opmerkingen in dit forum dat de zwarte versie wel leverbaar is, heb ik gisteren Belsimel om een deellevering gevraagd. Ze leveren de toestellen standaard pas uit wanneer beide op voorraad zijn. Ze hebben dit meteen in gang gezet en, de zwarte versie, wordt vandaag geleverd.
Ik heb het vermoeden dat ze de zwarte versie al een tijdje ' vastgehouden' hebben voor mij en pas daadwerkelijk gingen verzenden als het witte model ook binnen is. De productpagina geeft natuurlijk aan dat deze niet leverbaar is... Ik weet niet of je het om kan zetten en wat de, eventuele. gevolgen voor de actieprijs die toen gold. Ik zou gewoon een berichtje sturen via de pagine van de bestelgegevens.SnoeiKoei schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:02:
[...]
Maar de zwarte staat ook op 'tijdelijk niet leverbaar'.Ik heb de witte besteld maar zou het niet erg vinden een zwarte te ontvangen als dat sneller gaat. Meestal doe ik toch een zwarte bumper case om mijn telefoons.
Dat laatste had ik inderdaad gedaan na je vorige bericht, ik wacht af wat het antwoord is.lennard92 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:35:
[...]
Ik heb het vermoeden dat ze de zwarte versie al een tijdje ' vastgehouden' hebben voor mij en pas daadwerkelijk gingen verzenden als het witte model ook binnen is. De productpagina geeft natuurlijk aan dat deze niet leverbaar is... Ik weet niet of je het om kan zetten en wat de, eventuele. gevolgen voor de actieprijs die toen gold. Ik zou gewoon een berichtje sturen via de pagine van de bestelgegevens.
Oh, nu wel maar eerder vanmorgen nietBassbounce schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:48:
256gb is op voorraad.

Ze hebben daar zo'n bulkaankoop knop, maar ik heb helaas mijn eigen nieuwe groep aangemaakt i.p.v er een te joinen, dus nu heb ik 6 uur om nog iemand te vinden die er ook een wil kopen. Iemand geïnteresseerd?
- Open een groep of word lid van een groep, plaats een bestelling en betaal.
- Deel de link met uw vrienden om ze uit te nodigen om lid te worden van uw groep als deze nog geen 2 leden heeft.
- Vorm een groep van ten minste 2 personen in 6 uren en de bestelling zal worden verzonden.
Ik heb me nu bij een andere groep aangesloten, door op het icoontje te klikken dat soms te zien is "Nog nodig: 1x". Ik hoop dat dit anderen helpt.
[ Voor 51% gewijzigd door FerroFiber858 op 09-04-2021 17:40 ]
Inmiddels weer uitverkocht.SnoeiKoei schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:52:
[...]
Oh, nu wel maar eerder vanmorgen nietHad ik nog gecheckt...
Ik twijfel nog, mede omdat het toestel nog breder en langer is als mijn huidige telefoon de Oneplus 7 pro.
[ Voor 19% gewijzigd door Bassbounce op 09-04-2021 14:01 ]
Maandag nacht op Mi.com voor 299 euro.Bassbounce schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:00:
[...]
Inmiddels weer uitverkocht.
Ik twijfel nog, mede omdat het toestel nog breder en langer is als mijn huidige telefoon de Oneplus 7 pro.
Nu ook nog op voorraad voor 350 euro,
Goede ervaringen met Mi.com binnen 2 dagen in huis met DHL.
https://event.mi.com/nl/mff2021/sales
[ Voor 4% gewijzigd door Paperbag24 op 10-04-2021 10:01 ]
Laat dat nu net weer de enigste zijn waarbij de levertijd onbekend is.
Alle andere varianten staan op max 7 dagen.
Zou ik hem kunnen wisselen voor de zwarte 256gb variant?
Vind mat wit echter wel mooi...
Idem hier, je staat er niet alleen voor.. hoe langer het duurt, hoe meer ik neig om te annuleren om eerlijk te zijn..coob schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:43:
Ik heb bij Belsimpel de witte 256gb versie besteld voor 350€.
Laat dat nu net weer de enigste zijn waarbij de levertijd onbekend is.
Alle andere varianten staan op max 7 dagen.
Zou ik hem kunnen wisselen voor de zwarte 256gb variant?
Vind mat wit echter wel mooi...
[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 10-04-2021 17:02 ]
Ben juist erg tevreden over Belsimpel. Hebben mijn abonnement verlenging uitstekend geregeld. Op de dag dat de toestellen zijn geleverd door hun leverancier, hebben ze dezelfde dag nog de bestellingen naar hun klanten verzonden. Dat is echt wel snel en efficiënt verlopen.SnoeiKoei schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:54:
Nou, Belsimpel valt me vies tegen. Ik heb zoals hierboven beschreven gevraagd of het mogelijk is mijn bestelling van een witte F3 256GB om te zetten naar een zwarte, aangezien die wél leverbaar lijkt. Kreeg ik netjes een mailtje dat dat kon. Tot zover prima. Word ik net gebeld dat ik dan wel 50 euro moet bijbetalen 'want de zwarte is duurder'. Ze wisten helemaal niks van een introductieprijs, 'prijzen wisselen met de dag, we werken met dagprijzen'. Wat een bullshit, ze kennen hun eigen acties niet. 'Uit coulance' konden ze me een Belsimpel-voucher aanbieden van 25 euro. Jammer, daar heb ik helemaal niks aan. Laatste keer Belsimpel voor mij. Als ik de 256GB versie komende dagen elders nog wel voor de actieprijs zie langskomen annuleer ik mijn order en zo niet dan wacht ik wel tot Belsimpel eindelijk de witte levert. Het 'aanbod' van bijbetalen voor een voucher heb ik afgeslagen.
Ze kunnen er weinig aan doen dat zwart wel is geleverd en wit niet. Dat ze ook nog meedenken in het ruilen van een kleur uit voorraad. Met bijbehorende dagprijs, dan ook nog een kadobon geven voor het ongemak lijkt me een bijzonder net aanbod.
Misschien even paar dagen geduld bewaren. Je zit vast niet zonder telefoon. Dan zo'n zuur bericht plaatsen nadat ze je echt van dienst willen zijn vind ik erg bijzonder. Misschien beter om je order gewoon te annuleren. Kunnen ze iemand anders wel blij maken.
Ik zit inderdaad niet zonder telefoon nee, daarom ga ik niet bijbetalen voor een standaard zwart model. Mijn ongenoegen gaat vooral over het feit dat ze helemaal vergeten zijn (hippe politiek, geen actieve herinnering hebben aan wat je gedaan hebt) dat ze met een introductieprijs adverteerden die voor alle versies gold. Het excuus van dagprijzen slaat nergens op.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:30:
[...]
Ben juist erg tevreden over Belsimpel. Hebben mijn abonnement verlenging uitstekend geregeld. Op de dag dat de toestellen zijn geleverd door hun leverancier, hebben ze dezelfde dag nog de bestellingen naar hun klanten verzonden. Dat is echt wel snel en efficiënt verlopen.
Ze kunnen er weinig aan doen dat zwart wel is geleverd en wit niet. Dat ze ook nog meedenken in het ruilen van een kleur uit voorraad. Met bijbehorende dagprijs, dan ook nog een kadobon geven voor het ongemak lijkt me een bijzonder net aanbod.
Misschien even paar dagen geduld bewaren. Je zit vast niet zonder telefoon. Dan zo'n zuur bericht plaatsen nadat ze je echt van dienst willen zijn vind ik erg bijzonder. Misschien beter om je order gewoon te annuleren. Kunnen ze iemand anders wel blij maken.
Eens.SnoeiKoei schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 17:52:
[...]
Ik zit inderdaad niet zonder telefoon nee, daarom ga ik niet bijbetalen voor een standaard zwart model. Mijn ongenoegen gaat vooral over het feit dat ze helemaal vergeten zijn (hippe politiek, geen actieve herinnering hebben aan wat je gedaan hebt) dat ze met een introductieprijs adverteerden die voor alle versies gold. Het excuus van dagprijzen slaat nergens op.
Heb een Pixel 5 op de kop kunnen tikken voor 400 euro als opvolger voor m'n Pixel 2.
No hassle met wachten of customs ROM's..
Hardware is dan iets minder dan de Poco F3 maar de software ervaring van Google is TE goed.
Unlimited foto storage is ook goed meegenomen. Geen spijt van!
Eindprijs zou volgens de site 299 moeten zijn, flash sale, alleen vandaag (12-4).
Uiteindelijk moet ik toch 319 afrekenen. Gaat hier iets mis?
Hoe ik het begreep is dat vanaf 00:00 uur vanacht pas.walkthisworld schreef op maandag 12 april 2021 @ 20:49:
Ik wil een f3 (zwart, 6gb, 128gb) bestellen op mi.com/nl/
Eindprijs zou volgens de site 299 moeten zijn, flash sale, alleen vandaag (12-4).
Uiteindelijk moet ik toch 319 afrekenen. Gaat hier iets mis?
Vandaar nu 319.
Maar ik kan er naast zitten.
Dus mogelijk kunnen jullie dan ook bestellen.
Edit: nu zelfs een dag eerder
[ Voor 20% gewijzigd door Bitage op 13-04-2021 14:06 ]
besteld op 04/04
edit: nu ook 14/4 als leverdatum
[ Voor 21% gewijzigd door Ricce op 13-04-2021 14:40 ]
Als voordeel, morgen mijn hoesje ook binnen van ali
[ Voor 9% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 13-04-2021 18:42 ]
Apart, ik gebruik altijd mijn initialen bij webshops. Hier in Tilburg doet de dhl blijkbaar niet moeilijk.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 18:25:
Ik heb de mijne een half uur voor jullie de berichten kregen geannuleerd.. maar een uur daarvoor wel 50 euro minder betaald bij mi.com voor zwart ipv wit, so be it. Zou vandaag geleverd worden maar gelul van dhl dat ik een initiaal heb gebruikt ipv volledige paspoortnaam en de eis dat ik dat dan ff per mail naar ze toe moet sturen (mijn ID/paspoort) helemaal gestoord die toko. Als de wet zulke eisen stelt zullen ze dat maar privacytechnisch ook goed mogelijk moeten maken. *zucht* (dus een tip voor mi.com bestellers, ze gebruiken dhl die zaken doet met een nogal belachelijke dps partner, je komt er beter uit met een volledig verzonnen naam dan een initiaal gebruiken)
Als voordeel, morgen mijn hoesje ook binnen van ali
DHL express? Of DHL parcel? Mijn naam klinkt 'niet wit' dus dat speelt wellicht mee. Maargoed heb dhl boos opgebeld van wtf ik snap dat je je aan de wet moet houden maar is 1x niet genoeg moet het nou bij elke zending weer? Slaat toch nergens op. Meneer was het met me eens en zou me terug laten bellen, dat is nooit gebeurd maar mijn pakket komt morgen blijkbaar toch aan. Is vandaag vrijgegeven i guess. Met dhl parcel heb ik het probleem nooit gehad nee.KWM schreef op donderdag 15 april 2021 @ 21:40:
[...]
Apart, ik gebruik altijd mijn initialen bij webshops. Hier in Tilburg doet de dhl blijkbaar niet moeilijk.
[ Voor 3% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 15-04-2021 23:51 ]
Duitsland.ElMayo schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 00:18:
Vanuit welke land leveren ze via de mi website?
Ik heb de mijne op 20-04 besteld, maar hij staat nu nog steeds op "items worden verwerkt".
Zelfde hier. Ze zullen vast aardig wat orders geschreven hebben binnen Europa. Altijd lastig geduld te bewaren na het bestellen van zo'n nieuw speeltjemb1234 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:51:
Zijn er meer mensen die via de officiële po.co store hebben besteld en waar het lang duurt voordat het toestel verzonden is?
Ik heb de mijne op 20-04 besteld, maar hij staat nu nog steeds op "items worden verwerkt".
Is jouw toestel toevallig al verzonden?Ransom_nl schreef op donderdag 22 april 2021 @ 20:33:
[...]
Zelfde hier. Ze zullen vast aardig wat orders geschreven hebben binnen Europa. Altijd lastig geduld te bewaren na het bestellen van zo'n nieuw speeltje
Bij mij staat nog steeds dat ze de bestelling aan het voorbereiden zijn.
Nee, hier hetzelfde. Wordt wel irritant nu. Mijn mi9 is vorige week plots overleden dus gebruik nu een oneplus 3 met defecte camera en kwart dag batterijduur.mb1234 schreef op maandag 26 april 2021 @ 09:28:
[...]
Is jouw toestel toevallig al verzonden?
Bij mij staat nog steeds dat ze de bestelling aan het voorbereiden zijn.
Ik heb zelf momenteel een goedwerkende OP 7T Pro, dus er zit geen haast bij, maar vervelend is het wel.Ransom_nl schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:57:
[...]
Nee, hier hetzelfde. Wordt wel irritant nu. Mijn mi9 is vorige week plots overleden dus gebruik nu een oneplus 3 met defecte camera en kwart dag batterijduur.
Ik heb zojuist contact gehad met Xiaomi en zij geven aan dat mijn order nog steeds niet verwerkt is in het magazijn. Zij gaat voor mij navragen waarom dit is en komt hier op terug.
Ze gaf ook aan dat het niet bekend is wanner het toestel weer op voorraad komt.
Heb inmiddels bericht gehad. Ze geven aan dat er door de grote vraag een vertraging is opgelopen.mb1234 schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:29:
[...]
Ik heb zelf momenteel een goedwerkende OP 7T Pro, dus er zit geen haast bij, maar vervelend is het wel.
Ik heb zojuist contact gehad met Xiaomi en zij geven aan dat mijn order nog steeds niet verwerkt is in het magazijn. Zij gaat voor mij navragen waarom dit is en komt hier op terug.
Ze gaf ook aan dat het niet bekend is wanner het toestel weer op voorraad komt.
Heerlijk groot scherm na een S9 en wat een snelheid van phone en levering: vanmorgen net voor 12 uur besteld en om 19.00 in huis
Abonnement 10 euro/maand had ik toch nodig.
[ Voor 26% gewijzigd door weerstand op 26-04-2021 21:27 ]
Bij mij was de vorige keer al de laatste keer Belsimpel. Eindeloze stortvloed aan mailtjes en als je garantie wilt claimen duurt het 3 dagen voor je eerste reactie krijgt. Daarvoor zonder vermelding een grijze import gekocht waardoor ik niet via VoLTE kon bellen. Nee, ik kijk wel iets verder. Kreeg weer van die horrorbeelden van gsmweb voor me van vroeger.SnoeiKoei schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 16:54:
Nou, Belsimpel valt me vies tegen. Ik heb zoals hierboven beschreven gevraagd of het mogelijk is mijn bestelling van een witte F3 256GB om te zetten naar een zwarte, aangezien die wél leverbaar lijkt. Kreeg ik netjes een mailtje dat dat kon. Tot zover prima. Word ik net gebeld dat ik dan wel 50 euro moet bijbetalen 'want de zwarte is duurder'. Ze wisten helemaal niks van een introductieprijs, 'prijzen wisselen met de dag, we werken met dagprijzen'. Wat een bullshit, ze kennen hun eigen acties niet. 'Uit coulance' konden ze me een Belsimpel-voucher aanbieden van 25 euro. Jammer, daar heb ik helemaal niks aan. Laatste keer Belsimpel voor mij. Als ik de 256GB versie komende dagen elders nog wel voor de actieprijs zie langskomen annuleer ik mijn order en zo niet dan wacht ik wel tot Belsimpel eindelijk de witte levert. Het 'aanbod' van bijbetalen voor een voucher heb ik afgeslagen.
De mijne staat ook nog steeds op verzending voorbereiden.Ransom_nl schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:28:
Ik heb mijn 256 gb model bij mi.com geannuleerd. Zit al sinds 20 april te wachten. Vanuit xiaomi krijg je geen enkele update of excuses. Als ik zelf informeer zeggen ze, hij is niet op voorraad, ook geen enkele indicatie wanneer hij dan wel verwacht wordt. Dan is de gunning ook weg voor mij. Zonde. Nu een Oneplus 8t besteld gisteravond en wordt straks geleverd.
Via chat krijg je na veel moeite wel een reactie, maar dan zeggen ze inderdaad dat ze niet weten wanneer hij komt.
Het mooie is dat we hem dus eerst wel konden bestellen, terwijl hij toen al niet meer op voorraad was
Ik heb mijn 128GB 4 mei ontvangen nadat ik hem 1 mei besteld.Ransom_nl schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:28:
Ik heb mijn 256 gb model bij mi.com geannuleerd. Zit al sinds 20 april te wachten. Vanuit xiaomi krijg je geen enkele update of excuses. Als ik zelf informeer zeggen ze, hij is niet op voorraad, ook geen enkele indicatie wanneer hij dan wel verwacht wordt. Dan is de gunning ook weg voor mij. Zonde. Nu een Oneplus 8t besteld gisteravond en wordt straks geleverd.
Exact, ze hebben toen meer aantallen verkocht van de 256gb dan ze voorradig hadden. Succes met wachten, hoop voor je dat het niet al te lang meer duurtmb1234 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:05:
[...]
De mijne staat ook nog steeds op verzending voorbereiden.
Via chat krijg je na veel moeite wel een reactie, maar dan zeggen ze inderdaad dat ze niet weten wanneer hij komt.
Het mooie is dat we hem dus eerst wel konden bestellen, terwijl hij toen al niet meer op voorraad was
Boullie
Poco F3 8/256 is nu € 347,65 bij Amazon.esFettel schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 07:03:
BTW-vrije dagen bij het Spaanse El Corte Inglés:
https://www.elcorteingles.es/
Actie loopt t.e.m. zondag 6 juni (10u00). Amazon.es lijkt bepaalde aanbiedingen te pricematchen.
De 6/128 is € 299
[ Voor 20% gewijzigd door Twan V op 05-06-2021 10:22 ]
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
EDIT: Besteld op Amazon voor 350
[ Voor 13% gewijzigd door Wkrooshof op 11-06-2021 09:29 ]
Wilde eigenlijk een blauwe en witte. Kom er net achter dat je via mi.com op dit moment een gratis band krijgt.
Heeft er iemand hier recente ervaringen qua levertijd? Wil hem eigenlijk uiterlijk zaterdag ontvangen i.v.m. vakantie.
Ze hebben een retourbeleid van 14 dagen.
Als zaterdag "tricky" gaat worden ga ik denk toch bij koel blauw bestellen of mij tot na de vakantie inhouden.
[ Voor 21% gewijzigd door JM_H op 28-07-2021 20:50 ]
https://www.mediamarkt.nl...-gb-zwart-5g-1692575.html
Edit: uitverkocht
[ Voor 7% gewijzigd door Chippu op 04-09-2021 15:38 ]
6GB+128GB €299,-
8GB+256GB €329,-
[ Voor 16% gewijzigd door Jordan op 07-09-2021 19:05 ]
Klopt, maar alleen wit en blauw. Zwart is 295 euro.Jordan schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:00:
De 128 Gb versie is nu te koop voor 279 bij bol.com.
Verwacht deze in de loop van deze week te ontvangen.
Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2
Ik zou graag de app icons met afgeronde hoeken willen ipv de standaard ronde, wel gezocht naar een oplossing maar nog niks gevonden, de Icon shape die in de developer options zou moeten staan zie ik niet.
Iemand een oplossing?
Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2
Die vraag kun je beter hier stellen:antimos schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:41:
3 dagen geleden de Phone ontvangen, ben er erg tevreden over tot nu toe.
Ik zou graag de app icons met afgeronde hoeken willen ipv de standaard ronde, wel gezocht naar een oplossing maar nog niks gevonden, de Icon shape die in de developer options zou moeten staan zie ik niet.
Iemand een oplossing?
[Poco F3 5G] Ervaringen & Discussie
Dich bis echt unne foëzen haas
Ja klopt, had me vergist, is inmiddels al voor elkaar....slaay schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:56:
[...]
Die vraag kun je beter hier stellen:
[Poco F3 5G] Ervaringen & Discussie
Komen er dan nog douanekosten en BTW/invoerrechten bovenop? In het verleden kocht ik bij Banggood via pdm? Dan kwam hij binnen via UK. Volgens mij is dit niet meer mogelijk. Ik hoop dat ik me vergis. Miss iemand die dit kan bevestigen?Met code BGdb9b73 betaal je nu € 269,26
Zeker een mooie prijs.
Nope, je betaalt nu netjes BTW. Staat ook op de factuur vermeld die je kan downloaden nadat je je bestelling hebt geplaatst.Wessel0077 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 18:46:
[...]
Komen er dan nog douanekosten en BTW/invoerrechten bovenop? In het verleden kocht ik bij Banggood via pdm? Dan kwam hij binnen via UK. Volgens mij is dit niet meer mogelijk. Ik hoop dat ik me vergis. Miss iemand die dit kan bevestigen?
Zeker een mooie prijs.
Zie ook: https://www.banggood.com/...gory&artid=1901&catid=187
[ Voor 8% gewijzigd door slaay op 12-11-2021 22:57 ]
Super, bedankt ik kon het niet vinden. Dit zou best eens de opvolger van mijn mi 9t kunnen worden.slaay schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 22:56:
[...]
Nope, je betaalt nu netjes BTW. Staat ook op de factuur vermeld die je kan downloaden nadat je je bestelling hebt geplaatst.
Zie ook: https://www.banggood.com/...gory&artid=1901&catid=187
https://www.amazon.fr/POC...id=1637064518&sr=8-1&th=1
Gratis verzending naar België. Geen idee van de verzendkosten naar NL.
Ik heb me aangemeld voor de groepsaankoop. E262,96. Artic white. Spannend.
299 euro voor 128 gb
329 euro voor 256 gb
en je kunt er voor 10 euro een mi band en of een slimme lamp bij bestellen
Kan je nog beter wachten tot na het weekend als er nog weer 20 of 30 euro afgaat.Allessendro schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:23:
Nu op https://www.mi.com/nl:
299 euro voor 128 gb
329 euro voor 256 gb
en je kunt er voor 10 euro een mi band en of een slimme lamp bij bestellen
LOETKE
op mi.com kun je met ideal betalen.Jillisv schreef op woensdag 24 november 2021 @ 23:12:
Hey hallo ff vraagje ik ben van plan de poco te halen alleen kan nergens op hun website zien hoe ik kan betalen? Is het ideal klarna of enkel creditcard? Alvast bedankt voor de reacties
De 6 GB versie is vandaag €20 duurder geworden, en de 8GB is uitverkocht.

Stom zeg maar bedankt voor je reactieDayne schreef op donderdag 25 november 2021 @ 05:46:
[...]
op mi.com kun je met ideal betalen.
De 6 GB versie is vandaag €20 duurder geworden, en de 8GB is uitverkocht.
[ Voor 37% gewijzigd door Ethnic op 16-01-2022 15:38 ]
€318 bij Banggood via de Kimovil app (misschien ook zonder de app).Ethnic schreef op zondag 16 januari 2022 @ 11:43:
Ik ben ook op zoek naar een 8GB wit aanbieding. Iemand enig idee waar ik het zo goedkoop mogelijk kan krijgen? Mijn voorkeur ligt op de witte variant, maar zwart kan ook.
Thanks!thegreenhunter schreef op zondag 16 januari 2022 @ 20:57:
[...]
€318 bij Banggood via de Kimovil app (misschien ook zonder de app).
Ik ga gelijk bestellen
(Uiteraard is een Select abonnement vereist)
Ik heb de witte 6/128 gb besteld voor 229 echter kreeg ik een email dat het toestel niet leverbaar is en de order geannuleerd wordt. Erg jammer kom van iPhone.J3roen schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 11:05:
De witte F3 is nu voor 219 te koop bij de MI store. (na coupon bij checkout).
Edit: is gelukt ik heb bij Bol.com een retourdeal gevonden voor 240 in zilver :-)
[ Voor 9% gewijzigd door Paperbag24 op 14-05-2022 09:07 ]
En op Amazon.NL