If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Je loopt waarschijnlijk tegen hetzelfde aan als in V&A met webp afbeelding
Plaatjes die je download van een oudere advertentie zijn omgezet naar webp, maar het uploaden daarvan gaat nog niet goed. Je kan beter de originelen gebruiken (dat waren waarschijnlijk jpegs) of de webp varianten eerst converteren naar jpeg.
Plaatjes die je download van een oudere advertentie zijn omgezet naar webp, maar het uploaden daarvan gaat nog niet goed. Je kan beter de originelen gebruiken (dat waren waarschijnlijk jpegs) of de webp varianten eerst converteren naar jpeg.
Intentionally left blank
Lijkt inderdaad op hetzelfde probleem. Heb alleen de originele afbeeldingen niet meer omdat ik zo bijdehand was te denken dat ik ze altijd weer van de server kon plukken. Nu even kijken hoe ik ze naar jpeg converteer terwijl ik comfortabel bankhang met een telefoon. 🤡
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Yes, hij doet het weer 👍