Toon posts:

V&A met webp afbeelding

Pagina: 1
Acties:

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-03 11:11
Ik kan geen V&A advertentie aanmaken met een foto die ik nota bene uit een van mijn oude advertenties van Tweakers gehaald heb :p

Ik kwam dit apparaat weer tegen op zolder en wilde deze advertentie nieuw leven in blazen. Daarvoor heb ik de webp afbeeldingen uit de oude advertentie gehaald.
V&A aangeboden: SMSL SAP-9 Balanced Headphone Amp

Het lijkt er echter op dat het gebruik van die foto's, bijvoorbeeld "1.webp", resulteert in een 503 Service Unavailable response. Zowel voor een nieuwe advertentie, als aanpassen van een advertentie zonder afbeeldingen. Zodra ik 1 of meer van mijn webp bestanden toe wil voegen krijg ik bijvoorbeeld deze:

URL: https://tweakers.net/aanbod/wijzigen/2661404/
Foutcode: 0 [RuntimeException]
Tijdstip: 20-03-2021 15:35:21
Request ID: Twk-eun-web3_204.7.4_3157953_60560826bb6c20.52931043

Kan het kloppen dat webp bestanden niet goed verwerkt worden? Of wellicht gaat er iets mis met een betandnaam als "1.webp"? (ook met andere bestandsnaam crasht het)

Edit:
Kheb de webp geconvert naar jpg en dat werkt zonder problemen.

[Voor 23% gewijzigd door job_h op 20-03-2021 20:45]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:54

crisp

Devver

Pixelated

We hebben pas sinds heel kort support voor webp bij uploaden, maar we zetten al langer jpegs om naar webp bij weergave. Het is ons bekend dat bepaalde type webp bestanden nog niet helemaal goed verwerkt worden, maar of dat hier ook het geval is zullen we nog nader moeten onderzoeken.

Intentionally left blank

• job_h
Bedankt voor de reactie. Ik kan denk ik wel bevestigen dat deze crash met het webp bestand te maken heeft. Na de crash ging het met een jpg wel goed, en daarna met een webp bestand weer niet.

Ik zou zeggen: Maak maandag een issue/ticket aan om de 1e afbeelding van deze verlopen advertentie te downloaden, een nieuwe advertentie te maken met die afbeelding erin en te kijken waar in de code het mis gaat :)

URL: https://tweakers.net/aanbod/nieuw/aanbod/
Foutcode: 0 [RuntimeException]
Tijdstip: 20-03-2021 20:37:34
Request ID: Twk-eun-web1_204.7.4_3235305_60564efe45b049.33597256

P.S. Het heeft voor mij geen haast, ik converteer mijn webp afbeeldingen wel naar jpg, zodat ze op de server dan weer naar webp geconverteerd kunnen worden ;)

[Voor 14% gewijzigd door job_h op 20-03-2021 20:45]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:54

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is zou je vanaf nu wel webp images moeten kunnen uploaden :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1Henk 'm!

• job_h
Top, dankje :) Mag ik weten waar het uiteindelijk in zat?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee