Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
https://www.deurbeslag.nl/informatie/deurslot-kopen

Hoe belangrijk is het dat de 2 schroeven van de voorplaat (1 & 2) vastzet? Want dat wordt wat lastig... Of wordt het slot (ook) vastgehouden door de druk die er doorheen gaat?

Hoe belangrijk is het dat de 2 schroeven van de voorplaat (1 & 2) vastzet? Want dat wordt wat lastig... Of wordt het slot (ook) vastgehouden door de druk die er doorheen gaat?
[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 19-03-2021 21:20 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hoezo voor voordeuren? https://www.gamma.nl/asso...-skg-1-ster-rvs/p/B130369 staat toch vrij duidelijk "tuinpportsluiting"desmond schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 22:05:
Je zoekt een slot voor de schuttingdeur en je linkt naar sloten voor voordeuren. Ik vraag mij af of die sloten daarvoor geschikt zijn, in weer en wind geheel buiten. Lijkt mij niet! De schuttingdeur zelf is flut vergeleken met dergelijke sloten. Ik denk dat je out-of-the-box moet denken, bijvoorbeeld verankering van de Kamado? Een U element van beton met een ketting?
De deur zelf is inderdaad flut, maar het gaat er om dat mocht er (poging tot) diefstal plaats vinden dat er braakschade is. Dus als ze de deur willen slopen dan kan ik in ieder geval aantonen dat er iets is gebeurd.Geschikt voor Buitendeur
De Kamado zelf gaat aan een kabelslot verzekerd aan de muur. Dan heb ik wel zo'n beetje alles gedaan om diefstal te voorkomen.

Alles zit er in, ik moet alleen het schuifslot verplaatsen, maar dat komt morgen.
Pagina: 1

:strip_exif()/f/image/wnjZyzYSO0qOpuoAV1rDXL1o.jpg?f=fotoalbum_large)