Mijn vraag
ik heb een vraag over mijn meterstanden want volgens mij probeert mijn energie leverancier mij een oor aan te naaien....of ik zit heel fout...
ik woon alleen maar wel een eengezinswoning. ik gebruik amper apparatuur. en heb niks veranderd het afgelopen jaar.
"ineens" zegt de energie maatschappij...."wat raar uw elektriciteit meterstanden geven aan dat u nu al verbruikt heeft wat wij geschat hebben voor een heel jaar..."
uhhh
ik heb gecheckt
15 maart stond het op 100552
vandaag 18 maart....op 100560
kan iemand mij uitleggen
heb ik er nou gewoon GEEN verstand van of is dit niet zo extreem als zij aangeven?
ik ben wel meer thuis...maar al meer dan een jaar, al voor begin vorig jaar
en heb het vorig jaar gewoon doorgegeven ; mijn standen
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
ik heb een vraag over mijn meterstanden want volgens mij probeert mijn energie leverancier mij een oor aan te naaien....of ik zit heel fout...
ik woon alleen maar wel een eengezinswoning. ik gebruik amper apparatuur. en heb niks veranderd het afgelopen jaar.
"ineens" zegt de energie maatschappij...."wat raar uw elektriciteit meterstanden geven aan dat u nu al verbruikt heeft wat wij geschat hebben voor een heel jaar..."
uhhh
ik heb gecheckt
15 maart stond het op 100552
vandaag 18 maart....op 100560
kan iemand mij uitleggen
heb ik er nou gewoon GEEN verstand van of is dit niet zo extreem als zij aangeven?
ik ben wel meer thuis...maar al meer dan een jaar, al voor begin vorig jaar
en heb het vorig jaar gewoon doorgegeven ; mijn standen
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...