Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

WhatsApp verificatie 24 uur blokkade - Android naar iPhone

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Vincentvdh
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14-05 11:53
Mijn vraag
Hoe vaak kun je verificaties uitvoeren voordat het (opnieuw) lang geblokkeerd wordt? Ik wil overstappen naar een iPhone vanaf een Samsung en hierdoor een aantal keer opnieuw ingelogd op WhatsApp. Nu kreeg ik een 24 uurs blokkade en kan ik pas vanavond weer een verificatie doen.

Nu heb ik al een Android WhatsApp backup gemaakt met Mobitrix WhatsApp software. Dit wil ik restoren op mijn iPhone. Idealiter haal ik mijn simkaart vanavond uit mijn Samsung -> in de iPhone > WA installeren - verifiëren en dan met de software proberen de Android backup te restoren naar iPhone.

Echter zit ik er niet op te wachten dat ik bijv. vaker dan 1x moet verifiëren en de blokkade weer 24 uur is of misschien nog langer.

Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik had al gezocht naar alternatieven. De 'Stap over op iOS' app biedt geen oplossing. Een andere optie was de vliegtuigstand gebruiken in het proces - maar geen idee of dit werkt.

Alvast bedankt!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True