Hoi!
Dik 4 maand geleden hebben vriendin en ik ons eerste huis gekocht. Na de eerste vijf maanden ons vooral binnen te hebben gericht gaan nu de vizieren naar de tuin, het mooie weer kondigt zich langzaam aan en dus is het tijd om plannen te gaan maken om wat met de tuin te doen.
Het huidige aanzicht (foto's van Funda);
De plannen
Huidige foto;
Op dit moment nog even helemaal niks, ik ben nog plannen aan het maken maar sta open voor goede suggesties. Topic zal natuurlijk als een soort log gaan werken waarna het leuk is terug te kijken als het af is in hoe het verloop van de bouw is gegaan.
Ja, ik probeer alles zelf te doen met hulp van kennis, vrienden en de oude man. Of het succespercentage hoog is, de veranda gaat er zeker komen.. Hoe dan ook
. Bij mijn ouders thuis een aantal jaar geleden ook een gemaakt dus dat moet wel goed gaan.
Dik 4 maand geleden hebben vriendin en ik ons eerste huis gekocht. Na de eerste vijf maanden ons vooral binnen te hebben gericht gaan nu de vizieren naar de tuin, het mooie weer kondigt zich langzaam aan en dus is het tijd om plannen te gaan maken om wat met de tuin te doen.
Het huidige aanzicht (foto's van Funda);
De plannen
Huidige foto;
- Een veranda maken. Dit door de huidige houten constructie deels af te breken en te verbreden tot aan het looppad. Hier komt een dak bovenop die schuin zal aflopen naar de schuur en zo hoeven we geen extra afvoer voor de veranda te creëren.
- Border aan de zijkant van het gras eruit. Hierna of enkel dat deel nieuw beleggen met grasmat of de volledige grasmat opnieuw leggen.
- Naast de afvalbakken een stukje van de heg weghalen en een soort afdakje creeren om de BBQ onder kwijt te kunnen. Nog niet helemaal goed over nagedacht en wellicht niet uit voeren.
Op dit moment nog even helemaal niks, ik ben nog plannen aan het maken maar sta open voor goede suggesties. Topic zal natuurlijk als een soort log gaan werken waarna het leuk is terug te kijken als het af is in hoe het verloop van de bouw is gegaan.
Ja, ik probeer alles zelf te doen met hulp van kennis, vrienden en de oude man. Of het succespercentage hoog is, de veranda gaat er zeker komen.. Hoe dan ook