Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Zomerproject 'veranda bouwen in achtertuin'

Pagina: 1
Acties:

• 0546timm
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 03-08 19:45
Hoi!

Dik 4 maand geleden hebben vriendin en ik ons eerste huis gekocht. Na de eerste vijf maanden ons vooral binnen te hebben gericht gaan nu de vizieren naar de tuin, het mooie weer kondigt zich langzaam aan en dus is het tijd om plannen te gaan maken om wat met de tuin te doen.

Het huidige aanzicht (foto's van Funda);

De plannen

Huidige foto;

• Een veranda maken. Dit door de huidige houten constructie deels af te breken en te verbreden tot aan het looppad. Hier komt een dak bovenop die schuin zal aflopen naar de schuur en zo hoeven we geen extra afvoer voor de veranda te creëren.
  • Border aan de zijkant van het gras eruit. Hierna of enkel dat deel nieuw beleggen met grasmat of de volledige grasmat opnieuw leggen.
  • Naast de afvalbakken een stukje van de heg weghalen en een soort afdakje creeren om de BBQ onder kwijt te kunnen. Nog niet helemaal goed over nagedacht en wellicht niet uit voeren.
Wat wil ik met dit topic?
Op dit moment nog even helemaal niks, ik ben nog plannen aan het maken maar sta open voor goede suggesties. Topic zal natuurlijk als een soort log gaan werken waarna het leuk is terug te kijken als het af is in hoe het verloop van de bouw is gegaan.

Ja, ik probeer alles zelf te doen met hulp van kennis, vrienden en de oude man. Of het succespercentage hoog is, de veranda gaat er zeker komen.. Hoe dan ook :D. Bij mijn ouders thuis een aantal jaar geleden ook een gemaakt dus dat moet wel goed gaan.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True