Toon posts:

Van Karma Keizer naar Koning?

Pagina: 1
Acties:

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
Ik zag op mijn profiel ineens een verandering van Keizer naar Koning betreft de badge:

Karmaranglijst Apple MacBook Pro 2018 13,3"

De persoon die nu ineens Keizer is, heeft recent echter niks anders gedaan dan dezelfde advertentie opnieuw plaatsen.

Is dit een bug?

Als er nou iets van een uitgebreide review of toevoeging aan het forum was bijgekomen dan had ik het nog kunnen begrijpen, maar zijn laatste reactie over dit onderwerp was in 2018. :?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16

crisp

Devver

Pixelated

Voor V&A advertenties krijg je inderdaad ook karma voor het onderwerp. Dat is niet zozeer een hug, maar heeft wel onze aandacht met betrekking tot precies deze issue. Hier zullen dus waarschijnlijk binnenkort wat correcties/aanpassingen voor gedaan worden.

Intentionally left blank

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
crisp schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 22:53:
Voor V&A advertenties krijg je inderdaad ook karma voor het onderwerp. Dat is niet zozeer een hug, maar heeft wel onze aandacht met betrekking tot precies deze issue. Hier zullen dus waarschijnlijk binnenkort wat correcties/aanpassingen voor gedaan worden.
Oke, fijn dat er wat aan gedaan wordt.

Anders kan iedereen 10x zijn advertentie opnieuw plaatsen als het niet verkocht wordt en dan ben je ineens Karma keizer terwijl je verder niet echt iets hebt bijgedragen aan de community.

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
Hier nog zo'n voorbeeld.

Deze gebruiker heeft slechts 19 V&A recensies, zo goed als geen bijdrage aan het forum, review of reacties, maar heeft een boel karmabadges omdat hij maar liefst 239 advertenties heeft geplaatst binnen 1,5 jaar tijd.

TeleTabNL

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
*knip*

De topicstarter belachelijk maken is nergens voor nodig.

[Voor 88% gewijzigd door Dirk op 15-03-2021 12:31]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Hij/Hem/Zijn (Hoofdletters!)

*knip*

De topicstarter belachelijk maken is nergens voor nodig.

[Voor 83% gewijzigd door Dirk op 15-03-2021 12:31]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Topicstarter
@crisp Ik zag dat de veranderingen hebben plaatsgevonden in plan: Wijzigingen karmasysteem - Development-iteratie #207

Ik keek vandaag op mijn profiel en zag dat ik meer dan 5K aan Karma armer ben geworden. Ook ben ik de Karma Keizer Badge kwijt van de MacBook Pro 2018 13" nu helemaal kwijt terwijl ik er een review over heb geschreven, actief ben geweest in het desbetreffende forum [MacBook Pro 2018] Ervaringen & Discussie en de Laptop via V&A gekocht en verkocht heb.

Na 10 jaar actieve deelname op Tweakers was de "GodLike" status bijna in zicht, maar nu lijkt het echt weer mijlen ver.

Ik ben dagelijks actief op het Forum maar blijkbaar weegt dat niet op aangezien ik onder aan de streep toch flink in de min ben geëindigd, heb dus zo mijn twijfels of dat allemaal wel goed is gegaan.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16

crisp

Devver

Pixelated

@Greatsword zoals in de .plan is te lezen is inderdaad de waardering voor V&A advertenties verlaagd en tellen deze ook niet meer mee voor de toewijzing van karmabadges. Er is dus niets fout gegaan.

Veel mensen zijn wat karma verloren, vooral door de wijzigingen mbt V&A en de reactiemoderaties. Als je zoals jij relatief veel V&A advertenties hebt geplaatst dan valt dat extra op.

Dit was wat ons betreft wel de laatste keer dat we met terugwerkende kracht over de gehele historie dergelijke correcties uitvoeren. Omdat je straks voor een Plus-abonnement met karma korting kan krijgen gaat karma ook een geldelijke waarde vertegenwoordigen waardoor je letterlijk armer kan worden. Aangezien dat nu nog niet het geval is was dit voor ons de laatste kans om voor meer balans te zorgen in het systeem. Het is inderdaad jammer dat veel gebruikers hierdoor karma hebben verloren, maar je bent er niet letterlijk armer door geworden ;)

Die GodLike status haal je echt nog wel een keer als je gewoon actief blijft :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee