Vraag

• michelleh_vdb
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13-03-2021
Hi iedereen:)

Mijn HP laptop valt soms wel, soms niet uit wanneer ik hem oppaken/verschuif. Dit gebeurt tijdens het laden, maar ook zonder de kabel er in.

Herkent iemand dit probleem of heeft iemand misschien een oplossing?

gegevens van mijn laptop:
HP Pavilion x360 - 14-dh1938nd
Intel(R) Core(TM) i5-10210U CPU @ 1.60GHz

alvast bedankt! :)

Alle reacties

• Baardhaas
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-03 16:09
Nee, hier kan je weinig zelf aan doen. Laptops horen niet uit te vallen als je ze optilt of verplaatst, dus ik zou met deze terug gaan naar de winkel waar je hem hebt aangeschaft. Het lijkt me, gezien de CPU, dat je nog garantie hebt.

• michelleh_vdb
@Baardhaas
bedankt voor je reactie:)
Ik heb op internet mensen met hetzelfde probleem gezien en ergens ook een keer een HP support medewerker zien reageren dat het waarschijnlijk een Hardware issue is... Ik ben zelf echt totaal niet technisch, dus snapte niet zo heel veel van de uitleg die daarna volgde..
Mijn garantie is helaas ook al verlopen..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
De laptop die je hebt is pas sinds november 2019 te krijgen, dus het lijkt me sterk dat je geen garantie meer hebt eigenlijk. Heb je al contact opgenomen met HP?

The devil is in the details.

• michelleh_vdb
@Hahn
Ik heb een paar maanden terug iets laten repareren buiten Coolblue en HP om, omdat ik wegens mijn scriptie geen tijd had de laptop 2 weken kwijt te zijn..

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:43
Tja, het kan van alles zijn, maar ergens maakt hij geen goed contact of juist te goed :+ ...
Als hij recentelijk al open gemaakt is door een andere partij zou ik daar even naar terug gaan. Goede kans dat er toen is kapot gegaan is.

Dit gebeurd namelijk niet spontaan natuurlijk.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee