Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Baardhaas
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23:00
Nee, hier kan je weinig zelf aan doen. Laptops horen niet uit te vallen als je ze optilt of verplaatst, dus ik zou met deze terug gaan naar de winkel waar je hem hebt aangeschaft. Het lijkt me, gezien de CPU, dat je nog garantie hebt.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 02:40
De laptop die je hebt is pas sinds november 2019 te krijgen, dus het lijkt me sterk dat je geen garantie meer hebt eigenlijk. Heb je al contact opgenomen met HP?

The devil is in the details.

• Smobbo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23-07 17:43
Tja, het kan van alles zijn, maar ergens maakt hij geen goed contact of juist te goed :+ ...
Als hij recentelijk al open gemaakt is door een andere partij zou ik daar even naar terug gaan. Goede kans dat er toen is kapot gegaan is.

Dit gebeurd namelijk niet spontaan natuurlijk.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True