Ter promotie ouwe-seti-koeien uit de sloot halen

Pagina: 1
Acties:

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Vroeger, en dan spreken we over een maand of 13 à 14 geleden, was er iemand en die had een goed plan
Doordat ik een leuk emailtje kreeg ('Rondneuzende op de verschillende SETI-sites zag ik dat jij een éénmansclubje hebt opgericht') dacht ik van huh ? Seti ? En werd weer met de neus op mijn eigen zwarte verleden gedrukt Doe ik nu dus niet meer, en ben er 16.500 RC5 wu mee misgelopen . Maarja, die Seti-wu zijn er nou eenmaal dus heb ik het maar even zo opgelost.
Helaas staan er bij de Dormant Power Cows nog steeds een kleine 800 wu's te verschimmelen. Kan Dutchman als oprichter dat regelen of willen de desbetreffende leden heel snel hun accountje overzetten... ;)

O ja, en Wildhagen :P
hmm, valt me toch van jullie tegen !!!
Gelukkig heb ik me hier nooit aan bezondigd

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-05 21:02
je zult uit die tijd flink wat flames over seti en andere niet-distributed.net projecten vinden... blijkbaar moesten we toen nog volwassen worden

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Op woensdag 15 augustus 2001 15:18 schreef Dijkhuis het volgende:
je zult uit die tijd flink wat flames over seti en andere niet-distributed.net projecten vinden... blijkbaar moesten we toen nog volwassen worden
Zijn we het nu wel dan? rc5 heeft nog steeds teveel kracht, terwijl we bij andere projecten -bijvoorbeeld seti- nog niet eerste staan

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Heinrich_Harrer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-01-2024
Mocht er toch een mailtje gestuurd worden ... let dan ook even op deze personen. Zij wilden hun wu's wel overzetten, maar waren toen van mening dat het niet kon. Inmiddels is wel gebleken dat het wel kan :)
Op vrijdag 30 juni 2000 15:51 schreef The Wizard het volgende:
Helaas, ik heb ook gezondigd, maar ik kan mijn Seti blokjes niet overzetten, ik zat nl. al bij een team. ik heb toen 721 blokjes gedaan. Dat is weinig voor RC-5, maar dat is een jaar werk dat het koetje mis heeft gelopen :(
En
Op zondag 16 juli 2000 23:24 schreef bobdebeer het volgende:
Hmm ook hier nog maar eens sorry zeggen :)

Ik kan mijn seti-blokjes niet overzetten omdat ik ook in een team zat :+

Crossposten op zijn tijd ... ach, moet kunnen.

[This message has been edited by bobdebeer (edited 16-07-2000).]
Dus Wizard en Bob de Beer: Help je vrienden bij DPC SETI en join :) (Als je dat nog gedaan had natuurlijk ;) )

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Join...join...join :)

[edit]
Ik weet 100% zeker dat er veel Tweakers zijn die aan Seti doen of hebben gedaan en die niet bij de Dutch Power Cows zitten.

Wat kunnen we hieraan doen?

• Dijkhuis
  • Laatst online: 23-05 21:02
Af en toe (Eens in de week) op de frontpage van tweakers.net ook een andere hitparade dan alleen de rc5? bv weekstats van de andere projecten ofzo. Dan krijg je vanzelf een hoop mensen geinteresseerd.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Och als wildhagen ergens tegen is dan kan je ervan uitgaan dat hij binnen 2 maanden het hardst loopt te promoten :)

Toen ik als eerste public DPC proxy OGR ging ondersteunen ben ik verrot gescholden door wildhagen voor alles en ng wat, en kijk wie na OezieWoezie de grootste promoter werd van OGR... :P

• fraek25
  • Laatst online: 30-12-2022
Mischien is het wat om eens per week (een werk dag natuurlijk) een week verslag te maken van de verschillende projecten en hierin te vermelden per project hoeveel en wie er allemaal nieuw zijn , de totale output (per project), plaatsen gestegen, de hoogste en laagste daily scores, mijlpalen etc...
gewoon om eventuele geinteresseerden daarna naar GoT the lokken en daar dan "gevangen" te nemen in een van de projecten.

De grafiekjes van Crisp helpen hier zeker weten aan mee en die mogen zeker wel wat meer aandacht krijgen naar mijn idee...

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 22:10

Jive

MooMooMastah

* Jive heeft ook nog een leuk aantal seti WU's ...

kan er alleen met geen mogelijkheid bij ... want het staat op een kantoor-emailadres waar ik allang niet meer werk en de huidige systeembeheerder wilde het niet even tijdelijk rerouten :(

Tenzij iemand van jullie weet hoe ik er toch bij kan komen ... houd ik me ten zeerste aangeraden ..

Het was een kantoor adres, dus ik kan me enigszins identificeren want het was nml. voorletter.achternaam@baas.nl (het gaat dus echt alleen om dat laatste stukkie he)

Iemand een idee ???

Jive's Box
Jive @ DNET

• Ercewee
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-01 11:52

Ercewee

a.k.a. K

Op donderdag 16 augustus 2001 01:34 schreef JiveDAF het volgende:
* Ercewee heeft ook nog een leuk aantal seti WU's ...

Iemand een idee ???
Weet je het wachtwoord nog? Zo ja, dan kan je erbij. Ga naar de pagina van het team DPC - S@H join.
http://setiathome.ssl.berkeley.edu/cgi-bin/cgi?cmd=team_join_form&id=51283
Vul email + wachtwoord in en je wu's worden erbij gezet. Weet je het wachtwoord niet, dan kan je het naar het email adres laten mailen. Maar als je daar niet bij kan....... houdt het op.

50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200

• DSmarty
  • Niet online
M.m. --> Laat iedereen in zijn waarde, de een vind SeTi belangrijk, de ander RC5 en weer een ander OGR.

En zoals gezegd werd, als je heel oude threads vind, toen was DPC nog een stuk kleiner en waren we (iig een groot deel) fel tegen SeTi (waaronder ikzelf).

Nu zijn we groot, we staan eerste bij RC5, voor de 3e keer bijna bij OGR etc. etc.
Er is dus wat ruimte voor andere projecten, aan welke ik zelf niet meedoe omdat ik zuiver aan distributed.net contests meedoe. (op dit moment 100% RC5-64, daarna OGR totdat er weer een nieuwe RC5-contest komt)

Imho zijn er veel mensen die geen DPC'er waren omdat we alleen RC5 deden op dat moment, nu is het moment om ze bij DPC te trekken, zodat de groei van andere projecten niet ten koste gaat van de al bestaande projecten waar we mee bezig zijn.. (dit is dus mijn persoonlijke mening).

• Jive

Jive

MooMooMastah

Het gaat dus om iets meer dan 700 workunits ... dus das aardig grazen watik toen gedaan heb (meerdere pecee's die toch in een testnetwerk stonden).

Ik kan dus niet bij het email adres komen.
Ik weet het wachtwoord niet meer (heb een stuk of 20 passwd's geprobeerd die ik nog vaag wist)
Ik praat over WU's die in 1999 al gedraaid waren...

Ik vind het persoonlijk jammer, en zou ze graag overgezet zien ...
Kan iemand die wat meer contact heeft voor de seti mij mischien aan een helpdesk helpen hiervoor ???

Jive's Box
Jive @ DNET

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
Op donderdag 16 augustus 2001 01:34 schreef JiveDAF het volgende:
* superbikkel heeft ook nog een leuk aantal seti WU's ...

kan er alleen met geen mogelijkheid bij ... want het staat op een kantoor-emailadres waar ik allang niet meer werk en de huidige systeembeheerder wilde het niet even tijdelijk rerouten :(

Tenzij iemand van jullie weet hoe ik er toch bij kan komen ... houd ik me ten zeerste aangeraden ..

Het was een kantoor adres, dus ik kan me enigszins identificeren want het was nml. voorletter.achternaam@baas.nl (het gaat dus echt alleen om dat laatste stukkie he)

Iemand een idee ???
Heb ongeveer hetzelfde probleem gehad. @Home blokeerde mijn domainnaam en toen kreeg ik (natuurlijk) geen email meer binnen op dat domain, en ik had het wachtwoord nog niet opgevraagd. Heb toen een email naar Anderson gestuurd, eea uitgelegd, ook gezegd dat ik het erg jammer vondt van de WU's, en slecht voor m'n motivatie als ik ze kwijt was. Hij stuurde me mijn wachtwoord!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Op donderdag 16 augustus 2001 21:01 schreef superbikkel het volgende:

[..]

Heb ongeveer hetzelfde probleem gehad. @Home blokeerde mijn domainnaam en toen kreeg ik (natuurlijk) geen email meer binnen op dat domain, en ik had het wachtwoord nog niet opgevraagd. Heb toen een email naar Anderson gestuurd, eea uitgelegd, ook gezegd dat ik het erg jammer vondt van de WU's, en slecht voor m'n motivatie als ik ze kwijt was. Hij stuurde me mijn wachtwoord!
* Mobster hoort net dat superbikkel het mail-adres van die Anderson aan JiveDaf geeft en zo DPC weer een boost geeft binnen seti!

Toch?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Jive

Jive

MooMooMastah

Lijkt me koel ...
zijn toch weer 700+ WU's ...

Al moet ik ook even kijken , want ik heb toen in mijn uppie ook een teampje gemaakt in de hoop wat collega's mee te nemen ... es kijken of die dus over te plaatsen zijn.

* Jive will keep u guys posted if i get things worked out.

and dat mailadres van die Anderson zou wel enigszins helpen heeop ik.

Jive's Box
Jive @ DNET

Pagina: 1