We spend our years as a tale that is told
Oei, je maakt daar een oude wond open. Helaas, I admit it, ook ik heb gezondigd. Ik hoop dat het doneren van mijn schamele units mij vrij pleit voor het hiernamaals. Ik zal de andere (oud-members) van Star Surfers ook over laten stappen naar Dormant Power Cows.
Goed initiatief
Goed initiatief
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Thnx DSmarty en Mobster. Het aantal gemiste RC5 wu loopt wel snel op zo.
hmm, valt me toch van jullie tegen !!! 
Gelukkig heb ik me hier nooit aan bezondigd
Virussen? Scan ze hier!
Helaas, ik heb ook gezondigd, maar ik kan mijn Seti blokjes niet overzetten, ik zat nl. al bij een team. ik heb toen 721 blokjes gedaan. Dat is weinig voor RC-5, maar dat is een jaar werk dat het koetje mis heeft gelopen 
The Wizard
The Wizard
7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)
Verwijderd
Zo. Mijn 121 results er ook bijgezet. Ik kwam uit het team van Mobster maar ben inmiddels DPC-fanaat! Alleen gaan sommige mensen harder dan anderen (lees: mij). SETI sucks, RC5 rules!
Wizard: Dat maakt niets uit. Je kan alles gewoon meenemen itt RC5. Dus ga naar het team van Dormant Power Cows en klik op join, vul email adres in en password (dat moest ik eerst op laten sturen) en hoppa weer een member!
Grappig, die jongen die me dat mailtje stuurde heb ik even over de DPC en distributed.net verteld en hij wil meteen meer weten
Verwijderd
"...Father forgive me, for i have sind..."
Ik geef het toe, ook ik heb gezocht naar iets dat er niet is (?)
Net heb ik 79 units in het collecte-zakje gedaan.
Nou niet te vaak meer naar die stats kijken
Dus hop van de Snelnet-ploeg naar Dormant Power Cows (DPC !)
Ik geef het toe, ook ik heb gezocht naar iets dat er niet is (?)
Net heb ik 79 units in het collecte-zakje gedaan.
Nou niet te vaak meer naar die stats kijken
Dus hop van de Snelnet-ploeg naar Dormant Power Cows (DPC !)
Wildhagen wildhagen wildhagen, het doet me pijn in mijn hart je op deze link te moeten wijzenhmm, valt me toch van jullie tegen !!!
Foei wildhagen, ook al een spion, net als bobdebeer zijn reclame voor seti
Ik weet van niks, ik zweer het !
Virussen? Scan ze hier!
[Beetje jennen kan geen kwaad :)]
Hoort deze discussie wel in het "Dutch Power Cows"-forum
LOL 
Ik denk dat hij thuis hoort in het onzin-forum
[/Beetje jennen kan geen kwaad :'(]
Hoort deze discussie wel in het "Dutch Power Cows"-forum
Ik denk dat hij thuis hoort in het onzin-forum
[/Beetje jennen kan geen kwaad :'(]
Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/
Verwijderd
Hmm ook hier nog maar eens sorry zeggen
Ik kan mijn seti-blokjes niet overzetten omdat ik ook in een team zat
Crossposten op zijn tijd ... ach, moet kunnen.
Ik kan mijn seti-blokjes niet overzetten omdat ik ook in een team zat
Crossposten op zijn tijd ... ach, moet kunnen.
Nogmaals. Het maakt niets uit of je al in een ander team hebt gezeten. Ik ben zelf oprichter geweest van een team (Star Surfers) en heb gewoon de Dormant Power Cows gejoined en alle units meegenomen. Het werkt dus anders dan bij rc5.
Dus kom naar de Dormant Power Cows
Dus kom naar de Dormant Power Cows
Net ook ff mijn zooitje toegevoegd (tsja, onlangs toch maar weer gaan RC5-en en OGR-en, zat voorheen bij Team TUDelft, maar ja, ik studeer niet meer :-)
Zie daar mijn RC5 zonde; nu vraag ik me alleen af of die PII-333 bij mijn pa nog op SETI staat... zal vast wel.
Remus
Zie daar mijn RC5 zonde; nu vraag ik me alleen af of die PII-333 bij mijn pa nog op SETI staat... zal vast wel.
Remus
Remus (hoe is het met je broer
), voorheen lid van TU Delft en nu lid van DPC. Ik waardeer je verstandige beslissing. Zie je nog mensen van TU Delft (die over te halen zijn??)
Nee, niet echt. Ben lid geworden van Team TUDelft! na een artikel in de Delta (weekkrant van de TU). Heb weleens zitten chatten met een aantal mensjes maar da's ook weer een tijd geleden.
Ik zal wel ff kijken of ik een aantal Koornbeurs-leden kan overhalen (en de systeembeheerders van de vereniging)...
Tsja, helaas kan ik geen blokjes op mijn werk laten doen, daar draait namelijk SETI.
Doe momenteel overigens OGR, aangezien ik de wetenschappelijke relevantie daarvan iets groter vind
Ik zal wel ff kijken of ik een aantal Koornbeurs-leden kan overhalen (en de systeembeheerders van de vereniging)...
Tsja, helaas kan ik geen blokjes op mijn werk laten doen, daar draait namelijk SETI.
Doe momenteel overigens OGR, aangezien ik de wetenschappelijke relevantie daarvan iets groter vind
Elke nieuw lid van DPC is welkom! Of je nou OGR of RC5 doet. Als OGR-?? nog draait bij het eindigen van de RC5-contest zal DPC zich misschien daarop gaan concentreren.
En de woorden S*t* zou ik niet al te hard roepen hiero
En de woorden S*t* zou ik niet al te hard roepen hiero
/me loves to court danger :-)
SETI dat zei ik inderdaad, mijn teamleider vindt dat zo boeiend dat het nu op alle standalones draait (tsja, systeembeheer wil het niet op de NT-netwerkbakken...).
Maar ach, misschien kan ik hem overtuigen om koeien te gaan laten grazen.
SETI dat zei ik inderdaad, mijn teamleider vindt dat zo boeiend dat het nu op alle standalones draait (tsja, systeembeheer wil het niet op de NT-netwerkbakken...).
Maar ach, misschien kan ik hem overtuigen om koeien te gaan laten grazen.
Verwijderd
Ik was net nog ff op de s*t* site en ik voelde gelijk dat ik in vijandig gebied was beland... de doodse stats ademden in mijn nek terwijl de trage client binaries zich op mijn HD probeerden te nestellen...
Ben vlug weggegaan
Ben vlug weggegaan
Pagina: 1