Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 11:02
Nieuwe firmware update! Met naast de beveiligingsupdate ook wat verbeteringen in de performance (so they say).

Ik heb gecheckt nu of de automatische refreshrate nu ook schakelt tussen andere waarden dan 60 en 120, maar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
LaTiNo156 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:49:
Mooie giftbox. Fuck het milieu, maar wel mooi 😬

[Afbeelding]
Nice! Hoe vind je de watch?

Ik las ook dat er camera verbeteringen zitten jn de update, jammer dat er geen details bij staan.

Hoe zie je trouwens de actieve refreshrate? Ik heb soms het gevoel dat er inconsistentie zit tijdens het scrollen, dan ervaar ik een hapering oid.

[ Voor 22% gewijzigd door NosferatuX op 18-05-2021 19:51 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaTiNo156
NosferatuX schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:49:
[...]

Nice! Hoe vind je de watch?

Ik las ook dat er camera verbeteringen zitten jn de update, jammer dat er geen details bij staan.

Hoe zie je trouwens de actieve refreshrate? Ik heb soms het gevoel dat er inconsistentie zit tijdens het scrollen, dan ervaar ik een hapering oid.
De app die je gebruikt heeft daar ook best wel invloed op. Sommigen haperen sterk. Bijvoorbeeld ook als er tijdens het scrollen images worden geladen.

Wat de watch betreft, het is mijn allereerste.
Batterij gaat redelijk lang mee, al zit ik de hele dag thuis. Ik meet wel elke nacht mijn slaap.

Hij is kleiner dan die eruit ziet op foto's. Zelfs op een foto van mijn eigen mini pols ziet ie er veel groter uit dan in het "echie".

Navigatie is nog steeds wennen, doe vaak het verkeerde.

Het snel lezen van je notificaties (ook telegram) is erg handig!

Grootste teleurstelling is dat de watch niet oplaadbaar is met je telefoon 😒
Dat zou handig zijn als je een lange dag hebt en hij is bijna leeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaTiNo156
NosferatuX schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:49:

Oh ja, de refreshrate. Je kunt daar apps voor downloaden, maar je kunt het ook via de developer options aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Toevallig vandaag ook de spullen binnen gekregen. Klinkt gek maar eigenlijk wat teleurgesteld. Ze zaten gewoon los in verzenddoos wat op zich niet veel uitmaakt maar ipv het kevlar hoesje een flipcase. Ik haat flipcases en zat echt op dat hoesje te wachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7s-0h61PH0fR-ITZmPbd4_sNFwg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J5d0nmN9UFaVRaVALCnUxNZO.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G2CJj69H3H2u--B8UKH6382fWuQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LAz5rRPrqluFpLkKdyHaLol2.jpg?f=fotoalbum_tile

Moet wel zeggen dat het een van de mooise flipcases is die ik gezien heb maar ik hou er gewoon niet van.

[ Voor 4% gewijzigd door NosferatuX op 19-05-2021 09:33 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
Dat is raar. Ook dat alles los in de doos zat. Dat klinkt alsof iemand er nog snel even in elkaar heeft gezet voor die naar huis mocht ofzo.
Vreemd ook dat er een flip case in zit. Ik heb er ook een hekel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Ja ik weet het ook niet, of iemand dacht ik wil die kevlar cover wel en omgewisseld..

Mijn telefoon is overigens aanzienlijk en merkbaar trager na de update. Zelfs met openen van het keyboard maar ook met het openen van apps. Het was allemaal vrij instant. Ik lees op reddit dat meer mensen er last van hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
Ik merk daar niet veel van. Is er nog iets in het bijzonder dat opvallend traag is geworden naast het keyboard?
Ik gebruik trouwens swiftkey.

Misschien is het mogelijk om alle caches te legen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
LaTiNo156 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:09:
Ik merk daar niet veel van. Is er nog iets in het bijzonder dat opvallend traag is geworden naast het keyboard?
Ik gebruik trouwens swiftkey.

Misschien is het mogelijk om alle caches te legen?
ja letterlijk alles. Openen apps ook.
Lees dat er een tool is om een rollback te doen wat mensen doen dus ga me even inlezen.

Heb even gekeken hoe ik de cache kan legen maar zoals beschreven lukt niet. Er wordt gezegd dat je in de phone manager die optie hebt maar ik zie het niet

[ Voor 15% gewijzigd door NosferatuX op 19-05-2021 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holographer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-02 22:51
Hier vandaag ook de spullen binnengekregen. Helaas ook met dezelfde flipcase. Wellicht dat de Kevlars niet meer op voorraad zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
holographer schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:34:
Hier vandaag ook de spullen binnengekregen. Helaas ook met dezelfde flipcase. Wellicht dat de Kevlars niet meer op voorraad zijn?
Heel jammer. Even de case geprobeerd omdat ie met zijn leatherette look er wel mooi uit ziet en plek voor pasjes en geld maar telefoon voelt gelijk twee keer zo dik. Dat kevlar hoesje was gewoon een high end variant van het standaard meegeleverde hoesje, veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Kevlar hoesje op marktplaats gekocht omdat ik hem toch wel graag wilde. Ik denk dat deze de telefoon niet echt beschermt en hij is ook erg hard. Daarom toch even de flipcase geprobeerd maar na paar uurtjes had ik door dat dat hem echt niet ging worden.

Met andere woorden, imo is het standaard bijgeleverde hoesje het beste en die gebruik ik nu weer. Voelt het beste en beschermt volgens mij ook beter 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
NosferatuX schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:29:
Kevlar hoesje op marktplaats gekocht omdat ik hem toch wel graag wilde. Ik denk dat deze de telefoon niet echt beschermt en hij is ook erg hard. Daarom toch even de flipcase geprobeerd maar na paar uurtjes had ik door dat dat hem echt niet ging worden.

Met andere woorden, imo is het standaard bijgeleverde hoesje het beste en die gebruik ik nu weer. Voelt het beste en beschermt volgens mij ook beter 😆
Op de scherpe randen aan de onderkant na vind ik de kevlar hoes wel fijn. Maar idd, weinig bescherming bij een val vermoed ik.

Ik gebruik thuis de phone zonder hoes, maarrrrr, ik zag nu wel 3 kleine stipjes (krasjes) op de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-06 20:32
Ik overweeg een Oppo Find X3 Pro aan te schaffen. Wat zijn jullie ervaringen met het toestel. Positief en negatief. Alvast bedankt. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:58
Welke heb je nu dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
zuukie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:54:
Ik overweeg een Oppo Find X3 Pro aan te schaffen. Wat zijn jullie ervaringen met het toestel. Positief en negatief. Alvast bedankt. Ben benieuwd
Ik kom van een s10+ vandaan en de pluspunten zijn :
- een veel betere en sneller werkende fingerprintsensor en gezichtsherkenning.
- supervlot toestel
- laad razendsnel, ook draadloos
- wordt niet zo heet tijdens het chargen
- prachtig scherm, maar dat hebben ze nu allemaal
- relatief licht voor een groot toestel.
- ligt lekker in de hand
- ColorOS is VEEL beter dan een aantal jaar geleden

Minpunten:
- software updates gaan niet zo snel als bij Samsung
- OneUI is nog net iets meer te tweaken, zeker met Good Lock
- Er zitten nog wat bugs in, zoals de refresh rate die volgens mij niet werkt zoals bedoeld, en de draadloze lader die niet meer reageert op de quiet charge knop.
- Er is veel minder info over te vinden op tweakers, xda etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
Weet iemand of het mogelijk is om de minimale helderheid in te stellen als je de helderheid op automatisch hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pdered
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12-07-2021
Goedenmorgen, sinds gisteren heb ik een oppo find x3 neo. Nu was ik bij mijn huawei gewend als ik de flipcover dicht klapte de telefoon in vergrendeling ging. Maar met de x3 en orginele flipcover is dat niet. Kan ik dat wel ergens instellen?.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:24
nieuwsgierig of er mensen zijn met een oppo x3 lite en wat de ervaringen tot nu toe zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-06 11:13
Heb momenteel een Oneplus 8 Pro en heb toch wel zin in wat anders. Zit te kijken naar de X3 Pro, maar op de 1 of andere manier kan ik me er slecht toe zetten om deze upgrade te doen. Want is het eigenlijk wel een upgrade?

Iemand die me uit het idee om wat nieuws te kopen kan praten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
KaiseRRuby schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:17:
Heb momenteel een Oneplus 8 Pro en heb toch wel zin in wat anders. Zit te kijken naar de X3 Pro, maar op de 1 of andere manier kan ik me er slecht toe zetten om deze upgrade te doen. Want is het eigenlijk wel een upgrade?

Iemand die me uit het idee om wat nieuws te kopen kan praten? :)
Haha, ik ken dat gevoel!
Is er iets dat je heel erg irriteert aan de OP8P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-06 11:13
LaTiNo156 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:32:
[...]

Haha, ik ken dat gevoel!
Is er iets dat je heel erg irriteert aan de OP8P?
Niets. Ik heb er custom roms op geinstalleerd, alles werkt prima. Nu weer terug naar stock rom. Maar soms wil je eens wat anders. Zat ook te kijken naar de MI11 Ultra. Maar die is slecht leverbaar.

Dus behalve het idee 'ik wil weer wat nieuws' heb ik geen enkele reden. Haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaTiNo156
KaiseRRuby schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:01:
[...]

Niets. Ik heb er custom roms op geinstalleerd, alles werkt prima. Nu weer terug naar stock rom. Maar soms wil je eens wat anders. Zat ook te kijken naar de MI11 Ultra. Maar die is slecht leverbaar.

Dus behalve het idee 'ik wil weer wat nieuws' heb ik geen enkele reden. Haha.
Heeft de OP een Zoom functie op de camera? Want de X3 mist die ;)

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 15:49

Marando

Muziekje?

Na een Oppo Find X2 Pro (iets te extreme rondingen in het scherm), een tweedekans Xiaomi Mi 11 (helaas een niet genoemde beschadiging op de camera lens) en een Xiaomi Mi 11i (net wat te breed voor mijn hand) ben ik nu terecht gekomen bij een tweedekans Find X3 Neo in perfecte nieuwstaat voor €512. Volgens mij mag ik niet klagen :-)

Perfect formaat, niet overdreven curved display, slank, licht, snel, mooi, maakt mooie foto's en video's :-)

Wat me echter opvalt is dat ik, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Mi 11, geen HDR ervaar in Youtube, Netflix en Amazon Prime. Dit was super duidelijk te zien op de Mi 11 maar er gebeurt helemaal niks bijzonders op deze Oppo telefoon. Het is geen dealbreaker maar gek vind ik het wel. Iemand die hier iets over kan vertellen? Doe ik iets fout wellicht?

En ander dingetje waar ik tegenaan loop is dat ik vrijwel geen hoesjes (case) kan vinden. Ik gebruik nu de case die meegeleverd is, het kan er mee door maar ben niet zo fan van een transparante case. Weet iemand een adresje online waar ze deze wel aanbieden?

Alvast bedankt!

• LaTiNo156
Cases kun je op aliexpress toch wel vinden? Meestal tientallen verschillende modellen.

Hoe weet je of HDR enabled is in die apps? Ligt het niet gewoon aan het scherm dat misschien minder high end is?

• Marando

Marando

Muziekje?

LaTiNo156 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:04:
Cases kun je op aliexpress toch wel vinden? Meestal tientallen verschillende modellen.

Hoe weet je of HDR enabled is in die apps? Ligt het niet gewoon aan het scherm dat misschien minder high end is?
Bedankt voor je reactie.

Ik heb geen ervaring met aliexpress maar zal me er eens in verdiepen.

Voor wat betreft HDR, het scherm ondersteunt het en in enkele reviews wordt Netflix en Prime iig genoemd als HDR compatibel zeg maar. Ik ga wel verder onderzoeken wat ik potentieel fout doe.

• LaTiNo156
Marando schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:14:
je zult daar zat hoesjes vinden voor weinig geld, meestal bestel ik er 2 of 3 aangezien je er wat langer op moet wachten en ze niet vaak zijn wat je had gehoopt :)
Voor wat betreft HDR, het scherm ondersteunt het en in enkele reviews wordt Netflix en Prime iig genoemd als HDR compatibel zeg maar. Ik ga wel verder onderzoeken wat ik potentieel fout doe.
Maar hoe 'weet' je dat HDR wel of niet aanstaat? Puur je eigen constatering of gaat er ergens een HDR logootje aan ofzo?

• Marando

Marando

Muziekje?

Ik heb blijkbaar met mijn ogen dicht gezocht want zojuist vond ik er toch best aardig wat via bijvoorbeeld bol.com. :)

Tja, met de Xiaomi Mi 11 werd het scherm veel helderder op het moment dat ik een HDR filmpje startte in Youtube of Netflix bijvoorbeeld. En het beeld was echt heel mooi. Op de Oppo gebeurt er gewoon niks speciaals, het ziet er gewoon totaal niet als HDR uit. Heel goed te zien in de talloze 4K HDR video's op Youtube.

• LaTiNo156
Marando schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:23:
Ik heb blijkbaar met mijn ogen dicht gezocht want zojuist vond ik er toch best aardig wat via bijvoorbeeld bol.com. :)

Tja, met de Xiaomi Mi 11 werd het scherm veel helderder op het moment dat ik een HDR filmpje startte in Youtube of Netflix bijvoorbeeld. En het beeld was echt heel mooi. Op de Oppo gebeurt er gewoon niks speciaals, het ziet er gewoon totaal niet als HDR uit. Heel goed te zien in de talloze 4K HDR video's op Youtube.
En wat als je het scherm handmatig helderder maakt? Maakt dat verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_verberne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Sinds kort heb ik de Find X3 Neo. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over dit toestel, maar ik heb een vraagje over de optie 'Niet storen'. In mijn veronderstelling zou ik dan geen meldingen (met geluid) meer moeten krijgen. Dit is echter wel het geval, ondanks dat bij 'Meldingen beheer' de optie uit staat om toch meldingen te kunnen doen als niet storen is ingeschakeld. Zie ik iets over het hoofd of is dit een bugje in de software?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-06 10:07
Sinds gisteren heb ik de Find X3 Pro in Glossy Black.
Ik kom van een Samsung S20 plus 5G.

Ondanks dat de S20 een prima toestel is, voelt de Oppo wel als een flinke upgrade.
Marando schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:14:
[...]

Bedankt voor je reactie.

In de camera app zie ik wel een HDR logootje in beeld. In Netflix zie ik in de app wel bij appinstellingen dat HDR wordt ondersteund maar geen idee waar je het aan ziet tijdens afspelen.
Wel even opletten wat je afspeelt want niet alle series/films op Netflix bieden HDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando

Marando

Muziekje?

Gadgeteer schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:52:
Sinds gisteren heb ik de Find X3 Pro in Glossy Black.
Ik kom van een Samsung S20 plus 5G.

Ondanks dat de S20 een prima toestel is, voelt de Oppo wel als een flinke upgrade.

[...]

In de camera app zie ik wel een HDR logootje in beeld. In Netflix zie ik in de app wel bij appinstellingen dat HDR wordt ondersteund maar geen idee waar je het aan ziet tijdens afspelen.
Wel even opletten wat je afspeelt want niet alle series/films op Netflix bieden HDR
Ik weet even niet hoe het zit met de Find X3 Pro, maar ik vermoed dat mijn "probleem" zit in het feit dat ik met de Xiaomi Mi 11 ondersteuning had voor Dolby Vision en dat zag er gewoon gigantisch goed uit met bepaalde titels in Netflix. Met mijn Find X3 Neo heb ik voor zover ik heb kunnen vinden geen Dolby Vision support, maar "gewoon" HDR en dat is net even wat minder dan Dolby Vision (in mijn ervaring).

Voor de rest ben ik gewoon helemaal happy met mijn telefoon, het is geen dealbreaker dat ik geen Dolby Vision heb. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Marando schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:57:
[...]

Ik weet even niet hoe het zit met de Find X3 Pro, maar ik vermoed dat mijn "probleem" zit in het feit dat ik met de Xiaomi Mi 11 ondersteuning had voor Dolby Vision en dat zag er gewoon gigantisch goed uit met bepaalde titels in Netflix. Met mijn Find X3 Neo heb ik voor zover ik heb kunnen vinden geen Dolby Vision support, maar "gewoon" HDR en dat is net even wat minder dan Dolby Vision (in mijn ervaring).

Voor de rest ben ik gewoon helemaal happy met mijn telefoon, het is geen dealbreaker dat ik geen Dolby Vision heb. 8)
Of Dolby Vision zoveel verschilt van HDR(+) betwijfel ik. Aan de andere kant heb ik niet echt vergelijkingsmateriaal, enkel Dolby Vision op mijn TV maar dat vergelijkt niet makkelijk met een telefoon :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marando

Marando

Muziekje?

Gadgeteer schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:36:
[...]

Of Dolby Vision zoveel verschilt van HDR(+) betwijfel ik. Aan de andere kant heb ik niet echt vergelijkingsmateriaal, enkel Dolby Vision op mijn TV maar dat vergelijkt niet makkelijk met een telefoon :)
Wat ik vooral merkte is dat Netflix met een Dolby Vision titel eigenlijk volledig controle nam over de helderheid van het scherm van de Mi 11. Dus met bijvoorbeeld mijn helderheid ingesteld op maar 20% werd het scherm toch super helder/vel in bepaalde scenes. Ik heb het idee (maar kan het mis hebben) dat een eis van Dolby Vision is dat het volledige vrijheid heeft om de helderheid te bepalen. Met mijn X3 Neo merk ik dat de helderheid van mijn scherm leading is. Staat deze op 5% dan wordt de film/serie behoorlijk donker getoond, ik zal dan zelf de helderheid moeten instellen als ik het te donker vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Begin echt irritante kuren te krijgen op de Find X3 Pro. Ik denk dat het 1 a 2 updates terug is begonnen maar wifi werkt zo ontzettend slecht en dan vooral 5Ghz wifi.
Wordt rete traag en krijg uiteindelijk dan ook een melding dat er geen internet is en schakelt de telefoon over na data. Wanneer ik op die momenten direct andere apparaten test is er gewoon internet via wifi en wanneer ik wifi op de Oppo uit en aan zet dan werkt het weer even. Echt heel irritant.

Zoals je hiet is de verbinding van 5Ghz wel gewoon uitstekend maar volgens de telefoon is er geen internet maar dat is er dus wel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HB5rWydRzs4E52Lg66olRghN9K8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c0m5ryMyxl1FFfoo6Tu018iq.jpg?f=fotoalbum_large

Hebben hier meer mensen last van of van gehad?

[ Voor 33% gewijzigd door NosferatuX op 19-10-2021 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
NosferatuX schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:56:
Begin echt irritante kuren te krijgen op de Find X3 Pro. Ik denk dat het 1 a 2 updates terug is begonnen maar wifi werkt zo ontzettend slecht en dan vooral 5Ghz wifi.
Wordt rete traag en krijg uiteindelijk dan ook een melding dat er geen internet is en schakelt de telefoon over na data. Wanneer ik op die momenten direct andere apparaten test is er gewoon internet via wifi en wanneer ik wifi op de Oppo uit en aan zet dan werkt het weer even. Echt heel irritant.

Zoals je hiet is de verbinding van 5Ghz wel gewoon uitstekend maar volgens de telefoon is er geen internet maar dat is er dus wel

[Afbeelding]

Not really. Gebruik je toevallig ook een VPN zoals AdGuard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
LaTiNo156 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:57:
[...]

Not really. Gebruik je toevallig ook een VPN zoals AdGuard?
Nope. Heb wel IPvanish maar die staat standaard uit

Dit is me internet via wifi voordat het geheel uitvalt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dBi3ncoChSQpy13EdCpgMfFd1q8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AxauFEo9oc9QhHAfXitCGLvf.jpg?f=fotoalbum_large

En na op opnieuw verbinden is het weer goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mc2ArUue-nA9wRJOWKY548jvz9A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2ilQTTImdJSqxOYjBTwniUdq.jpg?f=fotoalbum_large

Heb wanneer het probleem er is hele netwerk getest en het lijkt echt met telefoon te maken te hebben. Cache ook al geleegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:13
NosferatuX schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:28:
[...]

Nope. Heb wel IPvanish maar die staat standaard uit

Dit is me internet via wifi voordat het geheel uitvalt.
[Afbeelding]

En na op opnieuw verbinden is het weer goed.

[Afbeelding]

Heb wanneer het probleem er is hele netwerk getest en het lijkt echt met telefoon te maken te hebben. Cache ook al geleegd.
Ik heb zelf de Fold 3, maar ik herken het probleem gelijk.

Wat er bij mij gebeurd:
- Ik ben een tijdje verbonden met WiFi
- Snelheid en stabiliteit gaan sterk omlaag
- Speedtests heel erg onstabiel, dan gaat hij zo van 100 naar 2 en dan weer naar 300.
- Live dingen zijn niet te volgen, denk aan Teams-vergaderingen door de slechte stabiliteit
- Ik heb niet dat hij helemaal uitvalt
- Na wifi aan en uit zetten is alles weer snel en stabiel voor een bepaalde tijd.

Ook bij mij bij andere apparaten geen problemen, mijn laptop is altijd zonder problemen en stabiliteitsissues verbonden en haal gewoon 600+ Mbps. Andere toestellen die ik gehad heb ook geen problemen mee gehad (o.a. Find X2 Pro)

Ik vraag me dan ook af waar dit probleem vandaan komt, dus ik houd dit topic in de gaten.
De Oppo Find X3 Pro en Samsung Galaxy Fold 3 zijn allebei SD888 telefoons, dus het kan misschien een algemene issue zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
vandeven66 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:40:
[...]

Ik heb zelf de Fold 3, maar ik herken het probleem gelijk.

Wat er bij mij gebeurd:
- Ik ben een tijdje verbonden met WiFi
- Snelheid en stabiliteit gaan sterk omlaag
- Speedtests heel erg onstabiel, dan gaat hij zo van 100 naar 2 en dan weer naar 300.
- Live dingen zijn niet te volgen, denk aan Teams-vergaderingen door de slechte stabiliteit
- Ik heb niet dat hij helemaal uitvalt
- Na wifi aan en uit zetten is alles weer snel en stabiel voor een bepaalde tijd.

Ook bij mij bij andere apparaten geen problemen, mijn laptop is altijd zonder problemen en stabiliteitsissues verbonden en haal gewoon 600+ Mbps. Andere toestellen die ik gehad heb ook geen problemen mee gehad (o.a. Find X2 Pro)

Ik vraag me dan ook af waar dit probleem vandaan komt, dus ik houd dit topic in de gaten.
De Oppo Find X3 Pro en Samsung Galaxy Fold 3 zijn allebei SD888 telefoons, dus het kan misschien een algemene issue zijn.
toon volledige bericht
Gebruik je toevallig ook Wifi 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:13
NosferatuX schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:06:
[...]

Gebruik je toevallig ook Wifi 6?
Jup, WiFi 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Gebruik hier de Find X3 Pro op WiFi6 en ervaar geen problemen icm een Netgear Nighthawk RAX30 router.
Moet er wel bij vermelden dat mijn router dmv een slimme stekker elke week een keer herstart wordt.

• crankthisup
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-06 13:40
Mijn Find X3 Neo zit nog steeds op de Augustus security patch. Had inmiddels wel een update verwacht, mijn Reno 2 kreeg altijd semi-maandelijks updates maar hier helaas niet. Ligt dit aan mij of is dit de laatste versie? Toestel gekocht bij mobiel.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doedelzakkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:28
crankthisup schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:12:
Mijn Find X3 Neo zit nog steeds op de Augustus security patch. Had inmiddels wel een update verwacht, mijn Reno 2 kreeg altijd semi-maandelijks updates maar hier helaas niet. Ligt dit aan mij of is dit de laatste versie? Toestel gekocht bij mobiel.nl.
Mijn find X3 Neo zit op de oktober security patch. Mijn telefoon is via T-Mobile in mijn broekzak beland.

[ Voor 6% gewijzigd door Doedelzakkie op 19-11-2021 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_verberne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
crankthisup schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:12:
Mijn Find X3 Neo zit op de oktober patch(2021.10.18). Deze komt van Belsimpel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
Mijne inmiddels ook, moest m'n VPN op Nederland instellen want verblijft in het buitenland. Toch raar en onnodig dat dit zo werkt bij Oppo, had ik bij LG nooit last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:13
Een week geleden de Oppo Find X3 Pro gekocht om mijn bestaande Samsung Galaxy S10+ te vervangen.

Mijn ervaringen tot zover zijn positief:

- Telefoon is een stuk snappier in dagelijks gebruik
- Connectie met Android Auto is sneller en stabieler
- Oplaadtijd is een fractie van de laadtijd van de S10+
- Scherm is stuk beter dan S10+. Nooit verwacht dat een ander merk dan Samsung zo een mooi scherm zou hebben
- Camera's zeker een step up tov de S10+
- Microscoop optie is een leuke gimmick
- Batterijduur lijkt wel iets minder dan de S10+ toen ik 'm net had

- Design is ook een stuk mooier, alhoewel dit subjectief is

Al met al had ik niet verwacht voor een andere android telefoon te gaan dan Samsung. Maar eerste indrukken zijn zeer positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Een vraag. Heeft iemand al Color Os 12 op zijn Oppo Find X3 Pro staan? Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
zuukie schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:51:
Een vraag. Heeft iemand al Color Os 12 op zijn Oppo Find X3 Pro staan? Ik hoor het graag.
Yes. En als je het ook wilt proberen. Installeer een vpn en wijs die naar Frankrijk.
Zoek dan naar een update en als het goed is kun je de Beta downloaden.
Let op, de ABN Amro app doet het niet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddy0365
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-06 19:14
Hallo, heb de oppo find x3 pro nu twee dagen bijna alles gaat goed , enkel het omhoog swipen voor de apps te zien lukt niet er gebeurt niets. Iemand een ideen dat dit bij de instellingen kan zijn.
mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
daddy0365 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:03:
Hallo, heb de oppo find x3 pro nu twee dagen bijna alles gaat goed , enkel het omhoog swipen voor de apps te zien lukt niet er gebeurt niets. Iemand een ideen dat dit bij de instellingen kan zijn.
mvg
Gebruik je de oppo launcher of een andere zoals Nova?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddy0365
LaTiNo156 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:05:
[...]

Gebruik je de oppo launcher of een andere zoals Nova?
[quote]LaTiNo156 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:05:
[...]

zoals hij geleverd werd, enkel update gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
Ah, die heb ik nooit gebruikt.
Ik weet wel dat het met Nova niet lukt omdat met het swipen van onderuit de actie "terug naar desktop" wordt geactiveerd.

Je hebt ergens in de instellingen bij gestures dit overzicht dat het suggereert dat het niet kan, waarschijnlijk vanwege het bovenstaande?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d7d1vcw4-D61miBoHsYZmcb9kag=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TClmGJtZrYXg3OBFEjYbQ1kV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddy0365
thanks opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddy0365
doet te kiezen voor instellingen , startscherm en daar kiezen voor lademodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
daddy0365 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 21:26:
doet te kiezen voor instellingen , startscherm en daar kiezen voor lademodus.
Aha ok 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:34
Kan mij iemand vertellen of deze Oppo's ook een soort van bixby automation hebben?
(zonder 3rd party tools die vaak geen toegang hebben tot het aanpassen van deze settings)

IF connected with bluetooth
THEN start wifi hotspot?

Compjoeters... hu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaTiNo156
olson schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:23:
Kan mij iemand vertellen of deze Oppo's ook een soort van bixby automation hebben?
(zonder 3rd party tools die vaak geen toegang hebben tot het aanpassen van deze settings)

IF connected with bluetooth
THEN start wifi hotspot?
Nee, en dat mis ik wel!

• goofer_nieuw
Zijn zat apps die dit doen. Welllicht niet zo laagdrempelig als samsung phones. Die maken het wel makkelijk en eenvoudig.

• LaTiNo156
goofer_nieuw schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:57:
Zijn zat apps die dit doen. Welllicht niet zo laagdrempelig als samsung phones. Die maken het wel makkelijk en eenvoudig.
Het nadeel van 3rd party apps is dat je voor sommige systeemfuncties root nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Is de Oppo find X3 pro een betere telefoon qua updates dan Xiaomi mi 11?

Wat is de laatste software versie van de Oppo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goofer_nieuw
Gisteren Android 12 update ontvangen.
Lijkt prima te werken tot zo ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somgo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-05 18:19
Goedemorgen Find X3 Pro gebruikers,

Ik, 71 jaar oud heb ook een Find X3 Pro gekocht maar ik zou graag een ander lettertype gebruiken; nu is er alleen maar 1 lettertype geinstalleerd op mijn toestel.
Ik heb begrepen dat je je moet aanmelden bij HeyTap om gebruik te kunnen maken van de Oppo Theme Store waar je vervolgens een ander letterype kan downloaden/instellen. ik heb inmiddels account aangemaakt.
Als ik Instellingen, Persoonlijke Instellingen, Lettertye en weergavegroote selecteer hebik alleen lettertype Roboto beschikbaar en verer niets!
Heeft 1 van u misschien een idee waar ik die Theme Store kan vinden c.q kan downloaden of instellen op mijn toestel zodat ik kan kiezen uit de verschillende lettertypes? Uw hulp wordt zeer gewaardeerd. Dank u wel

[ Voor 19% gewijzigd door Somgo op 06-02-2022 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik82
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-08-2022
Hallo mede tweakers,

zijn er X3-lite gebruikers die dit jaar nog een update hebben ontvangen? De teller staat hier nog op 2021-11 (November patch). Begin langzaam te twijfelen aan het update beleid van OPPO en hun beloftes hieromtrent..

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Rik82 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:15:
Hallo mede tweakers,

zijn er X3-lite gebruikers die dit jaar nog een update hebben ontvangen? De teller staat hier nog op 2021-11 (November patch). Begin langzaam te twijfelen aan het update beleid van OPPO en hun beloftes hieromtrent..
Ik heb zojuist de ColorOS 12 update ontvangen voor mijn OPPO Find X3 Lite, in combinatie met de december 2021 security patch, welke dus nog iets achter loopt.

[ Voor 8% gewijzigd door Stefan22 op 10-02-2022 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik82
Stefan22 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:16:
[...]

Ik heb zojuist de ColorOS 12 update ontvangen voor mijn OPPO Find X3 Lite, in combinatie met de december 2021 security patch, welke dus nog iets achter loopt.
Inmiddels heb ik m ook gekregen :) ook met december patch. Dankjewel voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik82
Somgo schreef op zondag 6 februari 2022 @ 08:14:
Goedemorgen Find X3 Pro gebruikers,

Ik, 71 jaar oud heb ook een Find X3 Pro gekocht maar ik zou graag een ander lettertype gebruiken; nu is er alleen maar 1 lettertype geinstalleerd op mijn toestel.
Ik heb begrepen dat je je moet aanmelden bij HeyTap om gebruik te kunnen maken van de Oppo Theme Store waar je vervolgens een ander letterype kan downloaden/instellen. ik heb inmiddels account aangemaakt.
Als ik Instellingen, Persoonlijke Instellingen, Lettertye en weergavegroote selecteer hebik alleen lettertype Roboto beschikbaar en verer niets!
Heeft 1 van u misschien een idee waar ik die Theme Store kan vinden c.q kan downloaden of instellen op mijn toestel zodat ik kan kiezen uit de verschillende lettertypes? Uw hulp wordt zeer gewaardeerd. Dank u wel
Hallo Somgo,
Op de find X3 lite kan ik de store niet vinden: na wat google-werk, vind ik wel het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AeJO4e2lGksEVHIvEaIXEk0atwc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6DBeEsAGIgFPGp03wmYHVsI3.jpg?f=fotoalbum_large

Mogelijk dat de store niet werkt in NL (zie grijze blokje op de foto).

Via de Google play store zijn er vast alternatieven te vinden (theme apps) waarbij ook lettertypes zijn inbegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fettel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:51
Rik82 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 10:39:
[...]

[Afbeelding]

Mogelijk dat de store niet werkt in NL (zie grijze blokje op de foto).
De Theme Store is niet beschikbaar in Europa wegens de GDPR wetgeving. Je kan de apk ook niet sideloaden aangezien deze enkel compatibel is met de Aziatische firmware van ColorOS.

Yaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Zijn er hier mensen aanwezig waarbij ook telkens deze melding blijft terugkomen bij het switchen naar de multitask view? Ben 't inmiddels wel een beetje beu want het blijft terugkomen...

OPPO Find X3 Lite, ColorOS 12 (had het niet met ColorOS 11).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2c5KOrG0cTC5YuoF8w7DeOAo1Sg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GuFVouof5UtmolZVzJtyFyWr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Stefan22 op 15-02-2022 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Laatst online: 11:01
Ik mag mijzelf ook hier melden nu ik de Pro in mijn bezit heb. Komende van de Pixel 6 is vooral het gewicht een verademing.

Nu op zoek naar een goede skin want de grip van deze telefoon is wel een ding hoor.

Overigens ook wel benieuwd naar de X5 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:25
soskes schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:02:
Ik mag mijzelf ook hier melden nu ik de Pro in mijn bezit heb. Komende van de Pixel 6 is vooral het gewicht een verademing.

Nu op zoek naar een goede skin want de grip van deze telefoon is wel een ding hoor.

Overigens ook wel benieuwd naar de X5 serie.
Die 14 gram maakt zoveel verschil in gewicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
WizzlerNL schreef op maandag 28 februari 2022 @ 07:48:
[...]

Die 14 gram maakt zoveel verschil in gewicht?
Je zou het niet geloven maar ja. Zowel het gewicht als gewichtsverdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Mijn vrouw heeft sinds een week of twee ook een Find X3 Pro.
Deze vertoond wat vreemd gedrag: bij het maken van een foto, klopt de geo-locatie totaal niet (kan ~10km (!) afwijken).
Locus en Google maps doen het wel uitstekend. Foto-app is van Oppo zelf.
Uiteraard alle instellingen en adviezen van Oppo opgevolgd. Helaas geen oplossing.
Heeft één van jullie eenzelfde ervaring gehad? Indien ja: toevallig een oplossing gevonden?

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rees2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 06-06-2022
Guys, ik heb nu een S21 Ultra 256gb en ben erg benieuwd naar de Oppo find x3 pro. Wat denken jullie? Gaat de Oppo mij positief verassen of is de S21 Ultra in alle opzichten de betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcd86
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 06-08-2023
Hallo,

Iemand die hier de Oppo X3 pro heeft en z'n ervaringen wil delen? Ben altijd Android liefhebber geweest maar als ik alles lees over de nieuwe generatie Android maak ik me toch zorgen. S22 ultra veel problemen met name accu, Pixel 6 pro veel problemen (op aantal na)
Oneplus ook blijkbaar een hoop problemen tegenwoordig.

Langere accuduur is er tegenwoordig niet meer bij. Doet mij twijfelen om serieus over te stappen naar IPhone.

Ik ben dus aan het oriënteren naar een S22 pixel oneplus of oppo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
Tsja, accuduur is moeilijk om iets over te zeggen omdat het bij iedereen anders is.
Ik kom ook niet zovaak lang buiten meer om dat goed te testen.

Wat WEL een grote pre is dat die ontzettend snel kan laden! In de ochtend tijdens het douchen kun je al laden van 1-100.
Dat is iets waar Samsung nog wel een puntje aan kan zuigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Marcd86 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 11:58:
Hallo,

Iemand die hier de Oppo X3 pro heeft en z'n ervaringen wil delen? Ben altijd Android liefhebber geweest maar als ik alles lees over de nieuwe generatie Android maak ik me toch zorgen. S22 ultra veel problemen met name accu, Pixel 6 pro veel problemen (op aantal na)
Oneplus ook blijkbaar een hoop problemen tegenwoordig.

Langere accuduur is er tegenwoordig niet meer bij. Doet mij twijfelen om serieus over te stappen naar IPhone.

Ik ben dus aan het oriënteren naar een S22 pixel oneplus of oppo.
Geen idee of je al een keuze gemaakt hebt maar ik deel mijn ervaring toch nog even.

Ik heb de Oppo Find x3 pro sinds oktober vorig jaar en ben nog steeds tevreden. Mijn accu houdt het met mijn gebruik goed uit en heeft eind van de dag nog voldoende prik over. 's Nachts laad ik hem op met een oude samsung lader. Hier schakelt hij dan automatisch op 'nacht laden' waardoor hij extra langzaam laadt om de accu te ontzien. Vergeet ik hem te laden of heb ik hem door omstandigheden toch te snel leeg dan laadt ik hem met de meegeleverde snellader in een halfuur weer vol (volledig leeg tot helemaal vol in 35 minuten).

Ik gebruik hem icm een Samsung Watch3 en Sony WF-1000XM4 oordopjes, probleemloze bluetooth verbinding. In de auto voor Android auto. Ik gebruik Google Pay inmiddels ook probleemloos (na wat opstartprobleempjes waarbij bleek dat ik zelf iets fout deed). De camera doet het prima, de kwaliteit van de foto's is gewoon goed. De microscoop is een leuke gimmick, deze werkt goed.
Alles loopt verder vlot en soepel. Ik ben na 9 maanden nog net zo content met het toestel als in het begin.
NosferatuX schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:56:

[Afbeelding]

Ik ervaar dit de laatste tijd opeens. Heb jij dit nog weten op te lossen?

[ Voor 23% gewijzigd door Gadgeteer op 22-07-2022 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
Ik heb sinds een paar weken dat apps waar ik druk mee bezig ben (vooral games) opeens worden gesloten.
Maar ook het keyboard (swiftkey) of de browser worden afgesloten.

Heeft iemand deze ervaring ook?
De apps staan als 'do not optimize' gemarkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-06 22:31
Twijfel om een Find x3 pro te kopen is nu in aanbieding bij Belsimpel voor €650... Of toch beter gaan voor een Find X5 (niet de pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
wari42 schreef op maandag 26 september 2022 @ 21:26:
Twijfel om een Find x3 pro te kopen is nu in aanbieding bij Belsimpel voor €650... Of toch beter gaan voor een Find X5 (niet de pro)
Das niet duur. Ik heb de x3 en mijn vrouw de x5 (niet pro) en ik merk niet veel verschil.
De lader is 80w ipv 65w

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-06 22:31
LaTiNo156 schreef op maandag 26 september 2022 @ 21:29:
[...]

Das niet duur. Ik heb de x3 en mijn vrouw de x5 (niet pro) en ik merk niet veel verschil.
De lader is 80w ipv 65w
Ook geen verschillen met foto en video kwaliteit door de extra chip in de x5 ? De batterij van de x3 lijkt mij ook aan de kleine kant of valt dat mee met gemiddeld gebruik?

• LaTiNo156
wari42 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 18:56:
[...]

Ook geen verschillen met foto en video kwaliteit door de extra chip in de x5 ? De batterij van de x3 lijkt mij ook aan de kleine kant of valt dat mee met gemiddeld gebruik?
Ik doe eerlijk gezegd niet veel bijzonders mer de camera. Ik vind die microscoop wel grappig trouwens.

Batterij is niet veel kleiner hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
De Find X6 zit er aan te komen. Nog meer mensen die er op zitten te wachten? Ik heb even kort een Samsung 23 Ultra gehad maar in veel gevallen maakt mijn X3 Pro gewoon veel mooiere fotos! Die is dus retour gegaan.

Met de Samsung kon ik met geen mogelijkheid goede fotos maken van mijn dochtertje, alles mislukte gewoon en ook waren veel fotos gewoon lelijk door verkeerde automatische belichting etc. Ik zou ook nooit meer zonder een high end sensor voor de Ultra Wide kunnen.

De X6 wordt qua camera systeem een beetje als de vivo X90 Pro Plus maar dan nog beter en mogelijk met periscoop zoom dus best wel hyper ervoor.

Hopelijk weer met mooie pre order gadgets erbij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaTiNo156
NosferatuX schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:36:
De Find X6 zit er aan te komen. Nog meer mensen die er op zitten te wachten?
Ik ben er wel heel nieuwsgierig naar ja.
Al moet ik zeggen dat mijn x3 pro niets te wensen over laat.

Als de non pro versie iets lichter en kleiner zou zijn dan is dat misschien wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Ja eigenlijk doet mijn X3 Pro het ook prima maar ivm doorverkoop waarde is 2 jaar wel meestal max dat ik met een telefoon doe maar hij werkt nog heerlijk en super snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
NosferatuX schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:10:
Ja eigenlijk doet mijn X3 Pro het ook prima maar ivm doorverkoop waarde is 2 jaar wel meestal max dat ik met een telefoon doe maar hij werkt nog heerlijk en super snel
Hoeveel zou je nog eventueel kunnen vangen nu voor een 2 jaar oude X3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-06 12:53
NosferatuX schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:36:
De Find X6 zit er aan te komen. Nog meer mensen die er op zitten te wachten? Ik heb even kort een Samsung 23 Ultra gehad maar in veel gevallen maakt mijn X3 Pro gewoon veel mooiere fotos! Die is dus retour gegaan.

Met de Samsung kon ik met geen mogelijkheid goede fotos maken van mijn dochtertje, alles mislukte gewoon en ook waren veel fotos gewoon lelijk door verkeerde automatische belichting etc. Ik zou ook nooit meer zonder een high end sensor voor de Ultra Wide kunnen.

De X6 wordt qua camera systeem een beetje als de vivo X90 Pro Plus maar dan nog beter en mogelijk met periscoop zoom dus best wel hyper ervoor.

Hopelijk weer met mooie pre order gadgets erbij!
Heb zo'n beetje dezelfde ervaring als jij. Van een Find X2 ben ik naar een S22 ultra overgestapt toen die net uit was. Na een paar maanden van alleen maar ergenissen doordat de boel gewoon niet werkte, overgestapt naar de Reno 8 pro. Je zou het niet verwachten, maar op alle fronten, wat een heerlijk toestel.
Nu lezen we op hier eigenlijk weer dezelfde tekortkomingen van de S23U, net zoals bij de S22U.
Gezien de camera, wordt de find X6 weer een topper. Alleen dat curved screen. Nu met de Reno 8 pro, voor mij geen curved screen meer.
We volgen de ontwikkelingen :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
LaTiNo156 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:24:
[...]

Hoeveel zou je nog eventueel kunnen vangen nu voor een 2 jaar oude X3?
250-300 ofzo. Als er niks mis mee is en geen schade.

[ Voor 8% gewijzigd door NosferatuX op 19-02-2023 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Aloysxda schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 23:44:
[...]

Heb zo'n beetje dezelfde ervaring als jij. Van een Find X2 ben ik naar een S22 ultra overgestapt toen die net uit was. Na een paar maanden van alleen maar ergenissen doordat de boel gewoon niet werkte, overgestapt naar de Reno 8 pro. Je zou het niet verwachten, maar op alle fronten, wat een heerlijk toestel.
Nu lezen we op hier eigenlijk weer dezelfde tekortkomingen van de S23U, net zoals bij de S22U.
Gezien de camera, wordt de find X6 weer een topper. Alleen dat curved screen. Nu met de Reno 8 pro, voor mij geen curved screen meer.
We volgen de ontwikkelingen :Y
Ja hopelijk snel meer info. Die nieuwe MariSilicon X2 chip (voor de camera) zou wel erg goed moeten zijn. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
Heeft iemand met een nederlandse X3 lite de upgrade naar Android 13 al binnen? Hij zit hier nog vast op 12, VPN geprobeerd in verschillende landen maar geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
NosferatuX schreef op zondag 19 februari 2023 @ 00:45:
[...]

250-300 ofzo. Als er niks mis mee is en geen schade.
Helaas voor mij wel iets meer dan dat. Probeer nu van een Pixel 7 naar een Find X3 pro te gaan maar dat is bijna gelijk oversteken lijkt wel. De 5 is weer net te duur .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus36
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-04 17:57
Is het nog verstandig om een X3 pro aan te schaffen? Wil nu na mijn poco F3 weer eens iets anders. En de X3 pro ziet er zo gaaf uit. Maar krijg je nog genoeg updates? Anders misschien toch voor de Reno 8 pro gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DamnDutchGuy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06 12:43
kobus36 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 05:03:
Is het nog verstandig om een X3 pro aan te schaffen? Wil nu na mijn poco F3 weer eens iets anders. En de X3 pro ziet er zo gaaf uit. Maar krijg je nog genoeg updates? Anders misschien toch voor de Reno 8 pro gaan.
Zelf heb ik gisteren de X3 pro in ontvangst genomen. En tot nu niks dan lof over het toestel. Zit op coloros 13.1 en ik weet dat android 14 de laatste os upgrade gaat worden volgend jaar. Maar aangezien ik van een huawei p30 pro af kom die al jaren op Android 10 vast zit maak ik me hier geen zorgen meer over, en zie ik over twee jaar wel weer wat er beschikbaar is in het betaalbare premium segment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus36
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-04 17:57
Begin Juni toch aangeschaft. wat een heerlijk toestel, nog niets op aan te merken gehad. Mijn vrouw wil er waarschijnlijk ook 1 aanschaffen. Voor deze prijs een Top Toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
Is er al iemand in NL die Android 14 heeft ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DamnDutchGuy
LaTiNo156 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:50:
Is er al iemand in NL die Android 14 heeft ontvangen?
Waarschijnlijk niet, iedereen met een Europees toestel heeft net de december security patch gekregen. Heb je een toestel uit asia dan kan je nu coloros 14 binnenhalen. Het duurt nog wel een maandje voordat wij aan de beurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaTiNo156
Kan niet wachten! Ik hoop dat we ook op de X3 de optie krijgen om de batterij tot 80% te laten zoals de X5 van mijn vrouw nu heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DamnDutchGuy
LaTiNo156 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:42:
Kan niet wachten! Ik hoop dat we ook op de X3 de optie krijgen om de batterij tot 80% te laten zoals de X5 van mijn vrouw nu heeft.
Nou de update naar coloros14 is binnen en die optie zit erin.

• LaTiNo156
Yes, ik ook nu. Maarrrr, hij werkt alleen met bedraad laden! Draadloos geeft ie aan dat ie klaar is, maar dan gaat ie vrolijk verder. Bugje.
Pagina: 1 2 3 Laatste