Wow! Toch gelukt!NosferatuX schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:16:
Ik ga toch mijn pre order goodies krijgen 😁 blij.
Heeft iemand die al, ben benieuwd hoe lang het gaat duren
Ik heb het vorige week binnengekregen. Had me aangemeld rond 20 april.
Wow! Toch gelukt!NosferatuX schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:16:
Ik ga toch mijn pre order goodies krijgen 😁 blij.
Heeft iemand die al, ben benieuwd hoe lang het gaat duren
Nice, dat is nog best wel snel danLaTiNo156 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:42:
[...]
Wow! Toch gelukt!
Ik heb het vorige week binnengekregen. Had me aangemeld rond 20 april.
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Nice! Hoe vind je de watch?LaTiNo156 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:49:
Mooie giftbox. Fuck het milieu, maar wel mooi 😬
[Afbeelding]
[ Voor 22% gewijzigd door NosferatuX op 18-05-2021 19:51 ]
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
De app die je gebruikt heeft daar ook best wel invloed op. Sommigen haperen sterk. Bijvoorbeeld ook als er tijdens het scrollen images worden geladen.NosferatuX schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:49:
[...]
Nice! Hoe vind je de watch?
Ik las ook dat er camera verbeteringen zitten jn de update, jammer dat er geen details bij staan.
Hoe zie je trouwens de actieve refreshrate? Ik heb soms het gevoel dat er inconsistentie zit tijdens het scrollen, dan ervaar ik een hapering oid.
Oh ja, de refreshrate. Je kunt daar apps voor downloaden, maar je kunt het ook via de developer options aanzetten.NosferatuX schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 19:49:
Hoe zie je trouwens de actieve refreshrate? Ik heb soms het gevoel dat er inconsistentie zit tijdens het scrollen, dan ervaar ik een hapering oid.
![]() | ![]() |
[ Voor 4% gewijzigd door NosferatuX op 19-05-2021 09:33 ]
ja letterlijk alles. Openen apps ook.LaTiNo156 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:09:
Ik merk daar niet veel van. Is er nog iets in het bijzonder dat opvallend traag is geworden naast het keyboard?
Ik gebruik trouwens swiftkey.
Misschien is het mogelijk om alle caches te legen?
[ Voor 15% gewijzigd door NosferatuX op 19-05-2021 13:36 ]
Heel jammer. Even de case geprobeerd omdat ie met zijn leatherette look er wel mooi uit ziet en plek voor pasjes en geld maar telefoon voelt gelijk twee keer zo dik. Dat kevlar hoesje was gewoon een high end variant van het standaard meegeleverde hoesje, veel beter.holographer schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:34:
Hier vandaag ook de spullen binnengekregen. Helaas ook met dezelfde flipcase. Wellicht dat de Kevlars niet meer op voorraad zijn?
Op de scherpe randen aan de onderkant na vind ik de kevlar hoes wel fijn. Maar idd, weinig bescherming bij een val vermoed ik.NosferatuX schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:29:
Kevlar hoesje op marktplaats gekocht omdat ik hem toch wel graag wilde. Ik denk dat deze de telefoon niet echt beschermt en hij is ook erg hard. Daarom toch even de flipcase geprobeerd maar na paar uurtjes had ik door dat dat hem echt niet ging worden.
Met andere woorden, imo is het standaard bijgeleverde hoesje het beste en die gebruik ik nu weer. Voelt het beste en beschermt volgens mij ook beter 😆
Ik kom van een s10+ vandaan en de pluspunten zijn :zuukie schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:54:
Ik overweeg een Oppo Find X3 Pro aan te schaffen. Wat zijn jullie ervaringen met het toestel. Positief en negatief. Alvast bedankt. Ben benieuwd
Haha, ik ken dat gevoel!KaiseRRuby schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:17:
Heb momenteel een Oneplus 8 Pro en heb toch wel zin in wat anders. Zit te kijken naar de X3 Pro, maar op de 1 of andere manier kan ik me er slecht toe zetten om deze upgrade te doen. Want is het eigenlijk wel een upgrade?
Iemand die me uit het idee om wat nieuws te kopen kan praten?
Niets. Ik heb er custom roms op geinstalleerd, alles werkt prima. Nu weer terug naar stock rom. Maar soms wil je eens wat anders. Zat ook te kijken naar de MI11 Ultra. Maar die is slecht leverbaar.LaTiNo156 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 11:32:
[...]
Haha, ik ken dat gevoel!
Is er iets dat je heel erg irriteert aan de OP8P?
Heeft de OP een Zoom functie op de camera? Want de X3 mist dieKaiseRRuby schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 12:01:
[...]
Niets. Ik heb er custom roms op geinstalleerd, alles werkt prima. Nu weer terug naar stock rom. Maar soms wil je eens wat anders. Zat ook te kijken naar de MI11 Ultra. Maar die is slecht leverbaar.
Dus behalve het idee 'ik wil weer wat nieuws' heb ik geen enkele reden. Haha.
Bedankt voor je reactie.LaTiNo156 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:04:
Cases kun je op aliexpress toch wel vinden? Meestal tientallen verschillende modellen.
Hoe weet je of HDR enabled is in die apps? Ligt het niet gewoon aan het scherm dat misschien minder high end is?
je zult daar zat hoesjes vinden voor weinig geld, meestal bestel ik er 2 of 3 aangezien je er wat langer op moet wachten en ze niet vaak zijn wat je had gehooptMarando schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:14:
Ik heb geen ervaring met aliexpress maar zal me er eens in verdiepen.
Maar hoe 'weet' je dat HDR wel of niet aanstaat? Puur je eigen constatering of gaat er ergens een HDR logootje aan ofzo?Voor wat betreft HDR, het scherm ondersteunt het en in enkele reviews wordt Netflix en Prime iig genoemd als HDR compatibel zeg maar. Ik ga wel verder onderzoeken wat ik potentieel fout doe.
En wat als je het scherm handmatig helderder maakt? Maakt dat verschil?Marando schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:23:
Ik heb blijkbaar met mijn ogen dicht gezocht want zojuist vond ik er toch best aardig wat via bijvoorbeeld bol.com.
Tja, met de Xiaomi Mi 11 werd het scherm veel helderder op het moment dat ik een HDR filmpje startte in Youtube of Netflix bijvoorbeeld. En het beeld was echt heel mooi. Op de Oppo gebeurt er gewoon niks speciaals, het ziet er gewoon totaal niet als HDR uit. Heel goed te zien in de talloze 4K HDR video's op Youtube.
In de camera app zie ik wel een HDR logootje in beeld. In Netflix zie ik in de app wel bij appinstellingen dat HDR wordt ondersteund maar geen idee waar je het aan ziet tijdens afspelen.Marando schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:14:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Ik heb geen ervaring met aliexpress maar zal me er eens in verdiepen.
Voor wat betreft HDR, het scherm ondersteunt het en in enkele reviews wordt Netflix en Prime iig genoemd als HDR compatibel zeg maar. Ik ga wel verder onderzoeken wat ik potentieel fout doe.
Ik weet even niet hoe het zit met de Find X3 Pro, maar ik vermoed dat mijn "probleem" zit in het feit dat ik met de Xiaomi Mi 11 ondersteuning had voor Dolby Vision en dat zag er gewoon gigantisch goed uit met bepaalde titels in Netflix. Met mijn Find X3 Neo heb ik voor zover ik heb kunnen vinden geen Dolby Vision support, maar "gewoon" HDR en dat is net even wat minder dan Dolby Vision (in mijn ervaring).Gadgeteer schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:52:
Sinds gisteren heb ik de Find X3 Pro in Glossy Black.
Ik kom van een Samsung S20 plus 5G.
Ondanks dat de S20 een prima toestel is, voelt de Oppo wel als een flinke upgrade.
[...]
In de camera app zie ik wel een HDR logootje in beeld. In Netflix zie ik in de app wel bij appinstellingen dat HDR wordt ondersteund maar geen idee waar je het aan ziet tijdens afspelen.
Wel even opletten wat je afspeelt want niet alle series/films op Netflix bieden HDR
Of Dolby Vision zoveel verschilt van HDR(+) betwijfel ik. Aan de andere kant heb ik niet echt vergelijkingsmateriaal, enkel Dolby Vision op mijn TV maar dat vergelijkt niet makkelijk met een telefoonMarando schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:57:
[...]
Ik weet even niet hoe het zit met de Find X3 Pro, maar ik vermoed dat mijn "probleem" zit in het feit dat ik met de Xiaomi Mi 11 ondersteuning had voor Dolby Vision en dat zag er gewoon gigantisch goed uit met bepaalde titels in Netflix. Met mijn Find X3 Neo heb ik voor zover ik heb kunnen vinden geen Dolby Vision support, maar "gewoon" HDR en dat is net even wat minder dan Dolby Vision (in mijn ervaring).
Voor de rest ben ik gewoon helemaal happy met mijn telefoon, het is geen dealbreaker dat ik geen Dolby Vision heb.
Wat ik vooral merkte is dat Netflix met een Dolby Vision titel eigenlijk volledig controle nam over de helderheid van het scherm van de Mi 11. Dus met bijvoorbeeld mijn helderheid ingesteld op maar 20% werd het scherm toch super helder/vel in bepaalde scenes. Ik heb het idee (maar kan het mis hebben) dat een eis van Dolby Vision is dat het volledige vrijheid heeft om de helderheid te bepalen. Met mijn X3 Neo merk ik dat de helderheid van mijn scherm leading is. Staat deze op 5% dan wordt de film/serie behoorlijk donker getoond, ik zal dan zelf de helderheid moeten instellen als ik het te donker vind.Gadgeteer schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:36:
[...]
Of Dolby Vision zoveel verschilt van HDR(+) betwijfel ik. Aan de andere kant heb ik niet echt vergelijkingsmateriaal, enkel Dolby Vision op mijn TV maar dat vergelijkt niet makkelijk met een telefoon
[ Voor 33% gewijzigd door NosferatuX op 19-10-2021 13:59 ]
Not really. Gebruik je toevallig ook een VPN zoals AdGuard?NosferatuX schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:56:
Begin echt irritante kuren te krijgen op de Find X3 Pro. Ik denk dat het 1 a 2 updates terug is begonnen maar wifi werkt zo ontzettend slecht en dan vooral 5Ghz wifi.
Wordt rete traag en krijg uiteindelijk dan ook een melding dat er geen internet is en schakelt de telefoon over na data. Wanneer ik op die momenten direct andere apparaten test is er gewoon internet via wifi en wanneer ik wifi op de Oppo uit en aan zet dan werkt het weer even. Echt heel irritant.
Zoals je hiet is de verbinding van 5Ghz wel gewoon uitstekend maar volgens de telefoon is er geen internet maar dat is er dus wel
[Afbeelding]
Hebben hier meer mensen last van of van gehad?
Nope. Heb wel IPvanish maar die staat standaard uitLaTiNo156 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:57:
[...]
Not really. Gebruik je toevallig ook een VPN zoals AdGuard?
Ik heb zelf de Fold 3, maar ik herken het probleem gelijk.NosferatuX schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:28:
[...]
Nope. Heb wel IPvanish maar die staat standaard uit
Dit is me internet via wifi voordat het geheel uitvalt.
[Afbeelding]
En na op opnieuw verbinden is het weer goed.
[Afbeelding]
Heb wanneer het probleem er is hele netwerk getest en het lijkt echt met telefoon te maken te hebben. Cache ook al geleegd.
Gebruik je toevallig ook Wifi 6?vandeven66 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:40:
[...]
Ik heb zelf de Fold 3, maar ik herken het probleem gelijk.
Wat er bij mij gebeurd:
- Ik ben een tijdje verbonden met WiFi
- Snelheid en stabiliteit gaan sterk omlaag
- Speedtests heel erg onstabiel, dan gaat hij zo van 100 naar 2 en dan weer naar 300.
- Live dingen zijn niet te volgen, denk aan Teams-vergaderingen door de slechte stabiliteit
- Ik heb niet dat hij helemaal uitvalt
- Na wifi aan en uit zetten is alles weer snel en stabiel voor een bepaalde tijd.
Ook bij mij bij andere apparaten geen problemen, mijn laptop is altijd zonder problemen en stabiliteitsissues verbonden en haal gewoon 600+ Mbps. Andere toestellen die ik gehad heb ook geen problemen mee gehad (o.a. Find X2 Pro)
Ik vraag me dan ook af waar dit probleem vandaan komt, dus ik houd dit topic in de gaten.
De Oppo Find X3 Pro en Samsung Galaxy Fold 3 zijn allebei SD888 telefoons, dus het kan misschien een algemene issue zijn.
Mijn find X3 Neo zit op de oktober security patch. Mijn telefoon is via T-Mobile in mijn broekzak beland.crankthisup schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:12:
Mijn Find X3 Neo zit nog steeds op de Augustus security patch. Had inmiddels wel een update verwacht, mijn Reno 2 kreeg altijd semi-maandelijks updates maar hier helaas niet. Ligt dit aan mij of is dit de laatste versie? Toestel gekocht bij mobiel.nl.
[ Voor 6% gewijzigd door Doedelzakkie op 19-11-2021 08:26 ]
Mijn Find X3 Neo zit op de oktober patch(2021.10.18). Deze komt van Belsimpel.nlcrankthisup schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:12:
Mijn Find X3 Neo zit nog steeds op de Augustus security patch. Had inmiddels wel een update verwacht, mijn Reno 2 kreeg altijd semi-maandelijks updates maar hier helaas niet. Ligt dit aan mij of is dit de laatste versie? Toestel gekocht bij mobiel.nl.
Yes. En als je het ook wilt proberen. Installeer een vpn en wijs die naar Frankrijk.zuukie schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:51:
Een vraag. Heeft iemand al Color Os 12 op zijn Oppo Find X3 Pro staan? Ik hoor het graag.
Gebruik je de oppo launcher of een andere zoals Nova?daddy0365 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:03:
Hallo, heb de oppo find x3 pro nu twee dagen bijna alles gaat goed , enkel het omhoog swipen voor de apps te zien lukt niet er gebeurt niets. Iemand een ideen dat dit bij de instellingen kan zijn.
mvg
[quote]LaTiNo156 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:05:LaTiNo156 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:05:
[...]
Gebruik je de oppo launcher of een andere zoals Nova?
Ah, die heb ik nooit gebruikt.daddy0365 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:11:
[...]
[quote]LaTiNo156 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:05:
[...]
zoals hij geleverd werd, enkel update gedaan.
Oh, hoe?daddy0365 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:44:
thanks opgelost.
Aha ok 👌daddy0365 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 21:26:
doet te kiezen voor instellingen , startscherm en daar kiezen voor lademodus.
Compjoeters... hu?
Nee, en dat mis ik wel!olson schreef op woensdag 8 december 2021 @ 18:23:
Kan mij iemand vertellen of deze Oppo's ook een soort van bixby automation hebben?
(zonder 3rd party tools die vaak geen toegang hebben tot het aanpassen van deze settings)
IF connected with bluetooth
THEN start wifi hotspot?
Het nadeel van 3rd party apps is dat je voor sommige systeemfuncties root nodig hebt.goofer_nieuw schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:57:
Zijn zat apps die dit doen. Welllicht niet zo laagdrempelig als samsung phones. Die maken het wel makkelijk en eenvoudig.
[ Voor 19% gewijzigd door Somgo op 06-02-2022 09:17 ]
Ik heb zojuist de ColorOS 12 update ontvangen voor mijn OPPO Find X3 Lite, in combinatie met de december 2021 security patch, welke dus nog iets achter loopt.Rik82 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 10:15:
Hallo mede tweakers,
zijn er X3-lite gebruikers die dit jaar nog een update hebben ontvangen? De teller staat hier nog op 2021-11 (November patch). Begin langzaam te twijfelen aan het update beleid van OPPO en hun beloftes hieromtrent..
[ Voor 8% gewijzigd door Stefan22 op 10-02-2022 11:16 ]
Inmiddels heb ik m ook gekregenStefan22 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:16:
[...]
Ik heb zojuist de ColorOS 12 update ontvangen voor mijn OPPO Find X3 Lite, in combinatie met de december 2021 security patch, welke dus nog iets achter loopt.
Hallo Somgo,Somgo schreef op zondag 6 februari 2022 @ 08:14:
Goedemorgen Find X3 Pro gebruikers,
Ik, 71 jaar oud heb ook een Find X3 Pro gekocht maar ik zou graag een ander lettertype gebruiken; nu is er alleen maar 1 lettertype geinstalleerd op mijn toestel.
Ik heb begrepen dat je je moet aanmelden bij HeyTap om gebruik te kunnen maken van de Oppo Theme Store waar je vervolgens een ander letterype kan downloaden/instellen. ik heb inmiddels account aangemaakt.
Als ik Instellingen, Persoonlijke Instellingen, Lettertye en weergavegroote selecteer hebik alleen lettertype Roboto beschikbaar en verer niets!
Heeft 1 van u misschien een idee waar ik die Theme Store kan vinden c.q kan downloaden of instellen op mijn toestel zodat ik kan kiezen uit de verschillende lettertypes? Uw hulp wordt zeer gewaardeerd. Dank u wel
De Theme Store is niet beschikbaar in Europa wegens de GDPR wetgeving. Je kan de apk ook niet sideloaden aangezien deze enkel compatibel is met de Aziatische firmware van ColorOS.Rik82 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 10:39:
[...]
[Afbeelding]
Mogelijk dat de store niet werkt in NL (zie grijze blokje op de foto).
Yaha!
[ Voor 9% gewijzigd door Stefan22 op 15-02-2022 10:35 ]
Die 14 gram maakt zoveel verschil in gewicht?soskes schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:02:
Ik mag mijzelf ook hier melden nu ik de Pro in mijn bezit heb. Komende van de Pixel 6 is vooral het gewicht een verademing.
Nu op zoek naar een goede skin want de grip van deze telefoon is wel een ding hoor.
Overigens ook wel benieuwd naar de X5 serie.
Je zou het niet geloven maar ja. Zowel het gewicht als gewichtsverdeling.WizzlerNL schreef op maandag 28 februari 2022 @ 07:48:
[...]
Die 14 gram maakt zoveel verschil in gewicht?
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Geen idee of je al een keuze gemaakt hebt maar ik deel mijn ervaring toch nog even.Marcd86 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 11:58:
Hallo,
Iemand die hier de Oppo X3 pro heeft en z'n ervaringen wil delen? Ben altijd Android liefhebber geweest maar als ik alles lees over de nieuwe generatie Android maak ik me toch zorgen. S22 ultra veel problemen met name accu, Pixel 6 pro veel problemen (op aantal na)
Oneplus ook blijkbaar een hoop problemen tegenwoordig.
Langere accuduur is er tegenwoordig niet meer bij. Doet mij twijfelen om serieus over te stappen naar IPhone.
Ik ben dus aan het oriënteren naar een S22 pixel oneplus of oppo.
Ik ervaar dit de laatste tijd opeens. Heb jij dit nog weten op te lossen?NosferatuX schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:56:
Begin echt irritante kuren te krijgen op de Find X3 Pro. Ik denk dat het 1 a 2 updates terug is begonnen maar wifi werkt zo ontzettend slecht en dan vooral 5Ghz wifi.
Wordt rete traag en krijg uiteindelijk dan ook een melding dat er geen internet is en schakelt de telefoon over na data. Wanneer ik op die momenten direct andere apparaten test is er gewoon internet via wifi en wanneer ik wifi op de Oppo uit en aan zet dan werkt het weer even. Echt heel irritant.
Zoals je hiet is de verbinding van 5Ghz wel gewoon uitstekend maar volgens de telefoon is er geen internet maar dat is er dus wel
[Afbeelding]
Hebben hier meer mensen last van of van gehad?
[ Voor 23% gewijzigd door Gadgeteer op 22-07-2022 09:52 ]
Das niet duur. Ik heb de x3 en mijn vrouw de x5 (niet pro) en ik merk niet veel verschil.wari42 schreef op maandag 26 september 2022 @ 21:26:
Twijfel om een Find x3 pro te kopen is nu in aanbieding bij Belsimpel voor €650... Of toch beter gaan voor een Find X5 (niet de pro)
Ook geen verschillen met foto en video kwaliteit door de extra chip in de x5 ? De batterij van de x3 lijkt mij ook aan de kleine kant of valt dat mee met gemiddeld gebruik?LaTiNo156 schreef op maandag 26 september 2022 @ 21:29:
[...]
Das niet duur. Ik heb de x3 en mijn vrouw de x5 (niet pro) en ik merk niet veel verschil.
De lader is 80w ipv 65w
Ik doe eerlijk gezegd niet veel bijzonders mer de camera. Ik vind die microscoop wel grappig trouwens.wari42 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 18:56:
[...]
Ook geen verschillen met foto en video kwaliteit door de extra chip in de x5 ? De batterij van de x3 lijkt mij ook aan de kleine kant of valt dat mee met gemiddeld gebruik?
Ik ben er wel heel nieuwsgierig naar ja.NosferatuX schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:36:
De Find X6 zit er aan te komen. Nog meer mensen die er op zitten te wachten?
Hoeveel zou je nog eventueel kunnen vangen nu voor een 2 jaar oude X3?NosferatuX schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:10:
Ja eigenlijk doet mijn X3 Pro het ook prima maar ivm doorverkoop waarde is 2 jaar wel meestal max dat ik met een telefoon doe maar hij werkt nog heerlijk en super snel
Heb zo'n beetje dezelfde ervaring als jij. Van een Find X2 ben ik naar een S22 ultra overgestapt toen die net uit was. Na een paar maanden van alleen maar ergenissen doordat de boel gewoon niet werkte, overgestapt naar de Reno 8 pro. Je zou het niet verwachten, maar op alle fronten, wat een heerlijk toestel.NosferatuX schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:36:
De Find X6 zit er aan te komen. Nog meer mensen die er op zitten te wachten? Ik heb even kort een Samsung 23 Ultra gehad maar in veel gevallen maakt mijn X3 Pro gewoon veel mooiere fotos! Die is dus retour gegaan.
Met de Samsung kon ik met geen mogelijkheid goede fotos maken van mijn dochtertje, alles mislukte gewoon en ook waren veel fotos gewoon lelijk door verkeerde automatische belichting etc. Ik zou ook nooit meer zonder een high end sensor voor de Ultra Wide kunnen.
De X6 wordt qua camera systeem een beetje als de vivo X90 Pro Plus maar dan nog beter en mogelijk met periscoop zoom dus best wel hyper ervoor.
Hopelijk weer met mooie pre order gadgets erbij!
250-300 ofzo. Als er niks mis mee is en geen schade.LaTiNo156 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:24:
[...]
Hoeveel zou je nog eventueel kunnen vangen nu voor een 2 jaar oude X3?
[ Voor 8% gewijzigd door NosferatuX op 19-02-2023 00:51 ]
Ja hopelijk snel meer info. Die nieuwe MariSilicon X2 chip (voor de camera) zou wel erg goed moeten zijn. Ben benieuwdAloysxda schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 23:44:
[...]
Heb zo'n beetje dezelfde ervaring als jij. Van een Find X2 ben ik naar een S22 ultra overgestapt toen die net uit was. Na een paar maanden van alleen maar ergenissen doordat de boel gewoon niet werkte, overgestapt naar de Reno 8 pro. Je zou het niet verwachten, maar op alle fronten, wat een heerlijk toestel.
Nu lezen we op hier eigenlijk weer dezelfde tekortkomingen van de S23U, net zoals bij de S22U.
Gezien de camera, wordt de find X6 weer een topper. Alleen dat curved screen. Nu met de Reno 8 pro, voor mij geen curved screen meer.
We volgen de ontwikkelingen
Helaas voor mij wel iets meer dan dat. Probeer nu van een Pixel 7 naar een Find X3 pro te gaan maar dat is bijna gelijk oversteken lijkt wel. De 5 is weer net te duur .NosferatuX schreef op zondag 19 februari 2023 @ 00:45:
[...]
250-300 ofzo. Als er niks mis mee is en geen schade.
Zelf heb ik gisteren de X3 pro in ontvangst genomen. En tot nu niks dan lof over het toestel. Zit op coloros 13.1 en ik weet dat android 14 de laatste os upgrade gaat worden volgend jaar. Maar aangezien ik van een huawei p30 pro af kom die al jaren op Android 10 vast zit maak ik me hier geen zorgen meer over, en zie ik over twee jaar wel weer wat er beschikbaar is in het betaalbare premium segment.kobus36 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 05:03:
Is het nog verstandig om een X3 pro aan te schaffen? Wil nu na mijn poco F3 weer eens iets anders. En de X3 pro ziet er zo gaaf uit. Maar krijg je nog genoeg updates? Anders misschien toch voor de Reno 8 pro gaan.
Waarschijnlijk niet, iedereen met een Europees toestel heeft net de december security patch gekregen. Heb je een toestel uit asia dan kan je nu coloros 14 binnenhalen. Het duurt nog wel een maandje voordat wij aan de beurt zijn.LaTiNo156 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:50:
Is er al iemand in NL die Android 14 heeft ontvangen?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq