Sinds enkele weken reboot mijn pc at random en als ik kijk bij event viewer dan is dat het Event 10016 probleem wat JAREN geleden voorkwam waarvoor ik al weken aan het googlen ben en die registers heb aangepast zodat ze van mij zijn. (ownership)
Alweer de mokerslag buiten al de andere miserie voor die paar uurjtes op een maand at ik eens iets wil doen op de pc.
tldr: rant over game pc wat weeral niet meewerkt en zuurverdiende tijd van fulltime half dove kapotte rug werkende vader zot draait.
Nog 1 tegenslag en ik verkoop alles en stop ermee.
Mijn WIn 10 64bit pro is volledig up to date behalve de 20H2 update die altijd failed en ik geen oplossing voor vindt.The toepassingsspecifiek permission settings do not grant Lokaal Activeren permission for the COM Server application with CLSID
{6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52}
and APPID
{4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D}
to the user NT AUTHORITY\LOCAL SERVICE SID (S-1-5-19) from address LocalHost (via LRPC) running in the application container Niet beschikbaar SID (Niet beschikbaar). This security permission can be modified using the Component Services administrative tool.
Alweer de mokerslag buiten al de andere miserie voor die paar uurjtes op een maand at ik eens iets wil doen op de pc.
tldr: rant over game pc wat weeral niet meewerkt en zuurverdiende tijd van fulltime half dove kapotte rug werkende vader zot draait.
Nog 1 tegenslag en ik verkoop alles en stop ermee.
[Voor 8% gewijzigd door TNG128MB op 10-03-2021 21:40]