ok vandaag halfuurke vrije tijd.
-cpu 4670k stock clocks, was 4.2GHz en altijd stabiel geweest maar dacht ik heb de bios op default gezet maar haalt niets uit
-mobo GA-Z97P-D3, bios is de laatste die ik vind op hun site inclusief alle drivers
-gpu:inno3D 1080TI X3 met laatste driver van nvidia gisteren geinstalleerd via geforcenow met clean install
-crucial 2x8gb ddr3 1600mhz
-samsung ssd 850 proo 256GB boot drive
-sandisk ultra II 960GB voor steam librairy
-win 10 64bit pro (vind geen updates meer en heb die preview update gedownload.
-Seasonic Focus GX-750
BSviewer van die dump geeft 2 regels in rood:
Bedankt voor de reacties, ik rant nogal en heb een kort lontje en zeer weinig vrije tijd en dat werkt op mijn zenuwen. ben aant denken mijn crypto te verkopen voor een volledig nieuwe pc als dit nog lang duurt.
stiekem vrees ik voor mijn 1080ti.
Tijdens gamen volgende temps komt de cpu nooit boven de 40c (scythe mugen v2)
En de 1080ti nooit boven de 80c en is aangesloten met 2 aparte kabels volgens de handleiding.
-cpu 4670k stock clocks, was 4.2GHz en altijd stabiel geweest maar dacht ik heb de bios op default gezet maar haalt niets uit
-mobo GA-Z97P-D3, bios is de laatste die ik vind op hun site inclusief alle drivers
-gpu:inno3D 1080TI X3 met laatste driver van nvidia gisteren geinstalleerd via geforcenow met clean install
-crucial 2x8gb ddr3 1600mhz
-samsung ssd 850 proo 256GB boot drive
-sandisk ultra II 960GB voor steam librairy
-win 10 64bit pro (vind geen updates meer en heb die preview update gedownload.
-Seasonic Focus GX-750
BSviewer van die dump geeft 2 regels in rood:
Bedankt voor de reacties, ik rant nogal en heb een kort lontje en zeer weinig vrije tijd en dat werkt op mijn zenuwen. ben aant denken mijn crypto te verkopen voor een volledig nieuwe pc als dit nog lang duurt.
stiekem vrees ik voor mijn 1080ti.
Tijdens gamen volgende temps komt de cpu nooit boven de 40c (scythe mugen v2)
En de 1080ti nooit boven de 80c en is aangesloten met 2 aparte kabels volgens de handleiding.