Toon posts:

Red Dead Redemption 2 kopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Braincloud
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-03 08:22
Beste mede-forumgebruikers,

Pas geleden heb ik mijn eerste PC gebouwd en wil nu RDD2 kopen.
Nu ben ik een beetje rond aan het kijken op internet of ik hem ergens wat goedkoper kan krijgen dan op Steam. Op Steam kost de gewone versie 60 euro en de Ultimate Edition 100 euro.
Zoekend op Google kom ik dit tegen: https://livekaarten.nl/re...XhiJ_H2bJiwgaAnKiEALw_wcB
Ik heb een paar vragen;
- Zijn deze codes wel te vertrouwen? Dit is wel een heel groot prijsverschil namelijk.
- Kan ik deze codes bij Steam invoeren en zouden ze daar moeten werken?

Misschien zijn het domme vragen maar ben net nieuw in de PC wereld. Heb hier nog helemaal geen kaas van gegeten.

Ik hoor het graag

:w

Alle reacties

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

-vertrouwen. soms wel soms niet. soms is het grijze import en werkt het gewoon, soms zijn het met gestolen cc gekochte serials die na x maanden opeens vervallen. waarschijnlijk wel, maar moelijk in te schatten.

-Er zijn meer sites dan alleen steam. kan bv ook een epic store key zijn, dan werkt ie niet binnen steam.

ik heb rd2 op epic gekocht voor de zelfde prijs een jaar geleden in de sale

zie ook : Online Gamekeys kopen - Deel II

[Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 10-03-2021 03:53]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel Pentium 233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600

• Braincloud
Dankjewel voor je bericht!
Het is qua betrouwbaarheid dus gewoon een gok.

Maar hoe weet ik dan op welk platform de code gebruikt kan worden als het er niet bij staat?

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:43
Braincloud schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:38:
Dankjewel voor je bericht!
Het is qua betrouwbaarheid dus gewoon een gok.

Maar hoe weet ik dan op welk platform de code gebruikt kan worden als het er niet bij staat?
Link die je stuurt staat duidelijk pc bij. Heb in het verleden 1 keer gehad dat een key niet werkte en kreeg direct een ander. Werkt over het algemeen prima.

• Braincloud
Ik heb RDR2 Ultimate Edition bij Livekaarten.nl gekocht en ik moest de code invoeren in de Rockstar Launcher. Werkte direct! Wss moet ik niet zo moeilijk denken. Nu alleen nog wachten op de download. Kortom, ik ben blij.

Bedankt voor jullie reacties!

[Voor 7% gewijzigd door Braincloud op 10-03-2021 18:14]

• productionrw
  • Laatst online: 02-11-2022
Ik heb overwegend positieve ervaring, had eens een key die niet werkte. Ze vroegen een screenshot van betaling en dat ik een screenshot maakte van de setup met foutmelding, keurig netjes nieuwe werkende serial gehad. Doe dit zelf op een site die ik al heel lang ken, heeft altijd gewerkt dus zal ook keurig zijn mbt de serials anders waren ze vast en zeker niet meer online.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:08
Naar aanleiding van dit topic en de reacties ook RDR2 UE gekocht bij livekaarten. Ik wil het gamen weer een beetje gaan oppakken (ook Doom Eternal gekocht).
Dacht is het melden wel waard, ik had ook zo mijn twijfels. Dit topic heeft dat zeker een beetje weggenomen.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • +1Henk 'm!

• productionrw
  • Laatst online: 02-11-2022
Die Bruine schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 19:56:
Naar aanleiding van dit topic en de reacties ook RDR2 UE gekocht bij livekaarten. Ik wil het gamen weer een beetje gaan oppakken (ook Doom Eternal gekocht).
Dacht is het melden wel waard, ik had ook zo mijn twijfels. Dit topic heeft dat zeker een beetje weggenomen.
Goed dat het gelukt is, was eerst ook sceptisch maar veel plezier met gamen voor mooie prijzen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee