Ik heb paar weken geleden topic aangemaakt en goed advies al gekregen, er werd me alleen geadviseerd een andere case te kopen, omdat deze die ik nu geselecteerd heb niet goed kan koelen. Dus mijn vraag is wat een goede case is om te bestellen, zodat ik geen koeling problemen heb.
Ik zoek een?
een computer waar ik aan kan werken, maar vooral om mee te gamen. Ik heb nu een laptop die goed is voor het werken, maar niet om mee te gamen. Ik speel Escape from Tarkov en zou deze graag op hoge settings spelen maar een stabiele frame rate. Doel is ook dat die enigzins goed is voor de komende 3-5 jaar ( ergens een keer upgraden maakt niet zoveel uit
Wat is je budget?
mijn budget is ongeveer 1000-1500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren, maar ik hoef vooral niks flashy..
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem is voor me 3d ontwerpen en het werken met micrscopy data van het lab, maar als het aan kan gamen aan kan, ga ik vanuit dat het sowieso me werk aankan
Ik heb deze lijst al paar keer gepost en aangepast en zit natuurlijk met de gedachten of ik alles al koop of dat ik wacht tot ik weet dat ik een videokaart krijg. Nu met de nieuwe BBG voor 1080 60 fps, wordt een computer aangeboden zonder videokaart en nu vroeg ik me af, als ik alle onderdelen hierboven koop zonder de videokaart kan ik dan spellen spelen op 1080 60 fps en tegelijkertijd voor zorgen dat de computer ready is voor als ik ooit een videokaart krijg.
Graag hoor ik van jullie
Ik zoek een?
een computer waar ik aan kan werken, maar vooral om mee te gamen. Ik heb nu een laptop die goed is voor het werken, maar niet om mee te gamen. Ik speel Escape from Tarkov en zou deze graag op hoge settings spelen maar een stabiele frame rate. Doel is ook dat die enigzins goed is voor de komende 3-5 jaar ( ergens een keer upgraden maakt niet zoveel uit
Wat is je budget?
mijn budget is ongeveer 1000-1500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren, maar ik hoef vooral niks flashy..
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem is voor me 3d ontwerpen en het werken met micrscopy data van het lab, maar als het aan kan gamen aan kan, ga ik vanuit dat het sowieso me werk aankan
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed | € 155,- | € 155,- |
1 | Moederborden | MSI Z490-A PRO | € 144,99 | € 144,99 |
1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT 8G GDDR6 | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Lian Li Lancool II Mesh Performance | € 109,95 | € 109,95 |
1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 2 | € 52,54 | € 52,54 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 93,- | € 93,- |
1 | Voedingen | Corsair TX550M | € 70,90 | € 70,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 110,75 | € 110,75 |
Totaal | € 737,13 |
Ik heb deze lijst al paar keer gepost en aangepast en zit natuurlijk met de gedachten of ik alles al koop of dat ik wacht tot ik weet dat ik een videokaart krijg. Nu met de nieuwe BBG voor 1080 60 fps, wordt een computer aangeboden zonder videokaart en nu vroeg ik me af, als ik alle onderdelen hierboven koop zonder de videokaart kan ik dan spellen spelen op 1080 60 fps en tegelijkertijd voor zorgen dat de computer ready is voor als ik ooit een videokaart krijg.
Graag hoor ik van jullie