[Bug][Pricewatch] Prijssortering negeert levertijdfilter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Het lijkt erop dat in de pricewatch het oplopend prijsfilter voor GPU's niet werkt. Ik zie het zo snel niet misgaan bij andere producttypes.

Voorbeeld van filter waar het misgaat:
https://tweakers.net/vide...XqyNSXUtY7Y76zEokx9rd1XX8

Plaatje van hoe het eruit ziet bij mij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d5Unm9jPi001MIfq4QIYR3BH1Rw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9sp4vjOB1Xh8fDTPsaQvtHnz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je bedoelt de sortering (producten op een bepaalde volgorde zetten) ipv filtering (producten moeten aan bepaalde criteria voldoen)?

Wat er misgaat is dat bij het levertijdfilter uiteindelijk de prijssortering is gemist. Kortom, je ziet de prijssortering van de situatie waarbij er geen filter op levertijd is. En dan is dat 2e product met 599 euro inderdaad de nummer 2.

Filtering op prijs werkt als het goed is juist wel: als je die op bijvoorbeeld max 800 euro zet valt die met 829 weg, ondanks dat z'n allerlaagste prijs 599 euro is.

[ Voor 18% gewijzigd door ACM op 08-03-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Nu online
ACM schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:10:
Je bedoelt de sortering (producten op een bepaalde volgorde zetten) ipv filtering (producten moeten aan bepaalde criteria voldoen)?

Wat er misgaat is dat bij het levertijdfilter uiteindelijk de prijssortering is gemist. Kortom, je ziet de prijssortering van de situatie waarbij er geen filter op levertijd is. En dan is dat 2e product met 403 euro inderdaad de nummer 2.
Yes, ik bedoelde de sortering. Ik weet niet waar jij een product met 403 euro ziet? De data die voldoet aan mijn filter begint met 599, gaat dan naar 829 en opeens naar 649, terwijl het op prijs gesorteerd zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Merethil schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:11:
[...]

Yes, ik bedoelde de sortering. Ik weet niet waar jij een product met 403 euro ziet? De data die voldoet aan mijn filter begint met 599, gaat dan naar 829 en opeens naar 649, terwijl het op prijs gesorteerd zou moeten zijn.
Heb de reactie al geedit :P

Maar zie hier:
pricewatch: Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC

Die 599 gaat weg door jouw levertijdfiltering, maar wordt nog wel gehanteerd bij de sortering.

[ Voor 25% gewijzigd door ACM op 08-03-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Nu online
ACM schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:12:
[...]

Heb de reactie al geedit :P

Maar zie hier:
pricewatch: Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC

Die 599 gaat weg door jouw levertijdfiltering, maar wordt nog wel gehanteerd bij de sortering.
Ja, aan de hand van jouw reactie zie ik nu inderdaad de bug zoals 'ie echt is, in plaats van hoe ik hem initieel bedacht. Daarom kon ik met een simpel filter op andere producttypes hem dus ook niet reproduceren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Merethil schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:14:
Ja, aan de hand van jouw reactie zie ik nu inderdaad de bug zoals 'ie echt is, in plaats van hoe ik hem initieel bedacht. Daarom kon ik met een simpel filter op andere producttypes hem dus ook niet reproduceren :+
Inderdaad, bij videokaarten is het verschil in prijs tussen wel en niet leverbare producten behoorlijk groot. En het is daarmee een mooi voorbeeld waar dat filter nuttig is. Jammer alleen dat we de sortering dus gemist hadden :P

Wellicht kan je ook wat AMD-cpu's vinden waarbij het gebeurt, maar het zal wel daar minder gebruikelijk zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het zou ondertussen goed moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Nu online
ACM schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:48:
Het zou ondertussen goed moeten werken.
Klopt helemaal! Mag naar productie!.... Oh wacht :+
Bedankt voor de terugkoppeling, scheelt weer een hoop zoeken in de resultaten :)
Pagina: 1