Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Bug][Pricewatch] Prijssortering negeert levertijdfilter

Pagina: 1
Acties:

• Merethil
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 07:35
Het lijkt erop dat in de pricewatch het oplopend prijsfilter voor GPU's niet werkt. Ik zie het zo snel niet misgaan bij andere producttypes.

Voorbeeld van filter waar het misgaat:
https://tweakers.net/vide...XqyNSXUtY7Y76zEokx9rd1XX8

Plaatje van hoe het eruit ziet bij mij:

• Merethil
ACM schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:10:
Je bedoelt de sortering (producten op een bepaalde volgorde zetten) ipv filtering (producten moeten aan bepaalde criteria voldoen)?

Wat er misgaat is dat bij het levertijdfilter uiteindelijk de prijssortering is gemist. Kortom, je ziet de prijssortering van de situatie waarbij er geen filter op levertijd is. En dan is dat 2e product met 403 euro inderdaad de nummer 2.
Yes, ik bedoelde de sortering. Ik weet niet waar jij een product met 403 euro ziet? De data die voldoet aan mijn filter begint met 599, gaat dan naar 829 en opeens naar 649, terwijl het op prijs gesorteerd zou moeten zijn.

• Merethil
ACM schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:12:
[...]

Heb de reactie al geedit :P

Maar zie hier:
pricewatch: Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC

Die 599 gaat weg door jouw levertijdfiltering, maar wordt nog wel gehanteerd bij de sortering.
Ja, aan de hand van jouw reactie zie ik nu inderdaad de bug zoals 'ie echt is, in plaats van hoe ik hem initieel bedacht. Daarom kon ik met een simpel filter op andere producttypes hem dus ook niet reproduceren :+

• Merethil
ACM schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:48:
Het zou ondertussen goed moeten werken.
Klopt helemaal! Mag naar productie!.... Oh wacht :+
Bedankt voor de terugkoppeling, scheelt weer een hoop zoeken in de resultaten :)
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True