Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

3D printer/laser

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• QustomiZe
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 15-03 20:33
Mijn vraag
Ik wil graag hout/triplex uitsnijden met een 3D printer. Welke 3D printer is daar geschikt voor?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Geen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Geen

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 18-06 16:17
Je zoekt dus een Lasersnijder? Wat heb je zelf al gezocht en gedaan?

Wat is je doen, wat wil je ermee doen? Waarvoor heb je het nodig? etc etc

[Voor 34% gewijzigd door corporalnl op 07-03-2021 22:27]

• _ferry_
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Heb je Het laser- graveer- en snijhoekje en K40 Laser engraver/cutter al doorgenomen? Je topicstart is wel erg kort, en we verwachten wel iets meer inzet om ook een goed advies te kunnen geven.
Ik stel voor dat je die topics doorneemt. en daarna je vraag (indien nog niet beantwoord) in het eerstgenoemde topic stelt. Zodoende kunnen we kennis en informatie een beetje centraal houden ook :)

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True