MSI K7T Turbo BIOS probleem. Snel hulp gevraagd...

Pagina: 1
Acties:

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb al ff wat topics gelezen die ik met de search tegenkwam, maar klopt het dat:

- de BIOS reset en store jumper setting verkeerd in het mobo-boekje staan? Best dom is dat, en de leverancier zei er ook niets over...
- je de jumper nadat je m op de reset pinnetjes hebt gezet, en dan op de store pinnetjes je de jumper niet op de store moet laten zitten? (of moet dat juist wel?)

Ik wil graag z.s.m. met een Athlon 1333 met Geforce GTS spelen en bovendien moet ik m eigenlijk vandaag leveren, dus vandaar "snel hulp gevraagd".

• banaan-X
  • Niet online
Ik heb net in de nieuwse versie van de handleiding gevonden (website MSI), dat het inderdaad verkeerd om staat.

Blijft die 2e vraag dus over. AUB iemand?? :?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Even een tip: gebruik de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif eens om dingen toe te voegen aan je post, want het omhoog schoppen van je eigen topic met nieuwe posts wordt meestal niet zo op prijs gesteld ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• banaan-X
  • Niet online
Op woensdag 15 augustus 2001 12:46 schreef MadMax-007 het volgende:
lees deze postings, met name het einde
Je doelt zeker hierop: "Dit staat gewoon in je handleiding hoor, dat je je jumper moet gebruiken na een bios flash!". Stond nl. niet in MSI boekje (maar dit was ook een Abit).
Nou dan ben ik eruit. Bedankt.
(En die edit gebruik ik echt bijzonder veel, alleen soms wil je m ff hoog hebben he? en hij was toch nog niets gezakt, en om nou het eerste bericht zo te editten dat alleen maar de 2e vraag over blijft is ook weer niet handig, want er zal maar net iemand zijn die een antwoord schrijft op de 2e vraag... En dan heeft iedereen ook zoiets van: |:( )

Maar bedankt voor de snelle hulp!