Toon posts:

Kodi probleem op Nvidia Shield TV Pro

Pagina: 1
Acties:

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:44
Ik gebruik hier een Nvidia Shield TV Pro. Mijn Synolgy Nas is gemount via SMB, maar sinds kort zijn alle shares "music", "pictures", "video" en "homes" niet meer bereikbaar.via Kodi. Via VLC en SPMC lukt dat wel, maar ik zou toch liever Kodi willen blijven gebruiken.
Als ik bijvoorbeeld de share "video" kies, dan kom ik in Kodi niet meer bij "bestanden" en in het vergelijkbare SPMC wel. Ik heb alles al geprobeerd en het internet afgestruind, maar vind geen oplossing
Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sparkiee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:38
Heb je onlangs een update van Kodi gehad?
Je kunt toch ook koppelen via NFS?

https://www.strava.com/athletes/ralfv

• Rocketman
Voor zover ik weet was er geen update de laatste tijd. Ik zal NFS inderdaad eens proberen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rocketman schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 10:53:
Voor zover ik weet was er geen update de laatste tijd. Ik zal NFS inderdaad eens proberen.
Als je je apps op auto update hebt staan (en dit is standaard), dan zou je de update van 18.9 > 19.0 (Matrix) op je Shield gehad kunnen hebben? Er zijn er meer die datzelfde probleem hebben (ik niet, gebruik NFS shares).

Laatste pagina's bekijken: [Nvidia Shield] Ervaringen & Discussie

Idem: Grote Kodi topic - deel XVI

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rocketman
hardware-lover schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 17:18:
[...]

Als je je apps op auto update hebt staan (en dit is standaard), dan zou je de update van 18.9 > 19.0 (Matrix) op je Shield gehad kunnen hebben? Er zijn er meer die datzelfde probleem hebben (ik niet, gebruik NFS shares).

Laatste pagina's bekijken: [Nvidia Shield] Ervaringen & Discussie

Idem: Grote Kodi topic - deel XVI
Ik ben uren bezig geweest om een NFS verbinding te maken, maar dat lukt niet erg. Inmiddels heb ik versie 19 van Kodi verwijderd en een apk van versie 18.9 geinstalleerd en ik heb ook maar de automatische updates uitgeschakeld. Nu draait Kodi weer prima, hopelijk zitten er geen SMB bugs in toekomstige versies van Kodi. In ieder geval bedankt voor jullie hulp en advies. Ik ben geen geboren software engineer en ben ook niet meer de allerjongste...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Rocketman, dat is dan de meest voor de hand liggende oplossing, dus waarom dan niet zo ;)

V.w.b. het laatste gedeelte van je laatste regel, dat geldt eveneens voor mij :(:)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• flupke01
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 19:47
Ik ook, maar ben wel blij dat je die link hebt geplaatst. Verklaart een hoop...
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee