Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Waar een all-in zonnepanelen offerte opvragen?

Pagina: 1
Acties:

• Yordi-
  • Registratie: december 2016
  • Niet online
Van veel zaken die veel besproken worden op Tweakers zijn er grote topics, behalve over zonnepanelen. Of ik kan hem niet vinden... Ik hoopte op een topic met een OP waarin een aantal goede leveranciers worden genoemd. Dan maar even een nieuw topic..

Ik ben eigenlijk op zoek naar een partij die gewoon een offerte kan uitbrengen, een plan kan bedenken en de installatie kan uitvoeren. Als ik Google op "zonnepanelen offerte" krijg ik een hele shitload aan shady websites met stock foto's waarvan ik me afvraag wat voor partij daar nu weer achter zit.

Ik heb Coolblue gemaild; daar doen ze alsof ze terugbellen maar ik hoor niks.
Solar bouwmarkt gemaild: begon goed, maar nu geen reactie meer
Vorige week Winkelman gemaild: geen reactie

Dat terwijl ik toch minimaal 15 panelen met micro-omvormers zoek. Ik wil alleen weten hoe om te gaan met de daken, waar de panelen te installeren, hoeveel panelen ik kwijt kan, hoe de boel naar de meterkast te brengen... enfin..

Heeft iemand misschien advies? Of moet ik echt zelf het dak op?

Bedankt!

• Heronimo
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 20:08
Dat grote algemene topic is er wel: Elektriciteit opwekken met zonnepanelen (PV) Deel 9

Daarnaast lijken me Winkelman en Solar Bouwmarkt ansich wel goede partijen om te benaderen. Voor Solar Bouwmarkt zou je ook even hun full service tak die Green Guys heet om een offerte kunnen vragen: https://www.green-guys.nl/

• Yordi-
  • Registratie: december 2016
  • Niet online
Heronimo schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 18:10:
Dat grote algemene topic is er wel: Elektriciteit opwekken met zonnepanelen (PV) Deel 9

Daarnaast lijken me Winkelman en Solar Bouwmarkt ansich wel goede partijen om te benaderen. Voor Solar Bouwmarkt zou je ook even hun full service tak die Green Guys heet om een offerte kunnen vragen: https://www.green-guys.nl/
Ik kon het me al niet voorstellen, dank!

Zijn er nog andere partijen buiten die 3 (4?)?

• twain4me
  • Registratie: december 2017
  • Nu online
Yordi- schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:02:
[...]

Ik kon het me al niet voorstellen, dank!

Zijn er nog andere partijen buiten die 3 (4?)?
Ja, maar solarbouwmarkt is een partij die in het hele land komt, de prijzen op de website heeft staan en waar je keuze hebt uit vele producten, (bij andere is de keus vaak minimaal) Ze zijn redelijk markt comform, prijzen die je daar ziet zou je bij een lokale instalateur ook moeten kunnen krijgen.
Andere partijen die in het hele land komen zijn doorgaans duurder (coolblue, zonneplan etc)
vandaar dat "we" op dit forum veel verwijzen naar solarbouwmarkt. het is gewoon een prima benchemark.

All-in is leuk natuurlijk, maar let wel, door een beetje onderzoek heb je vaak een beter bij je passende instalatie.

winkelman en comunicatie is een bekend gegeven, bij solar bouwmarkt gaat het meestal goed, realiseer je dat dit een drukke periode is, veel mensen wachten tot februari/maart om iets te gaan doen. (dan zijn de slechte maanden achter de rug) toevallig in december bij familie laten plaatsen door (greenguys) ging redelijk vlot en snel. andere familie vorige week gebeld, want is onzin om ze in december te plaatsen, wachttijd verdubbeld ;)

[Voor 21% gewijzigd door twain4me op 05-03-2021 07:25]

• Jan Workum
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15-06 22:07

Jan Workum

Kona EV 64kWh Fashion 2020 CZ

Waarom niet een lokale of regionale installateur? Kies een niet al te klein bedrijf en kijk naar referentieprojecten op de site van de beoogde installateur. Houd er rekening mee dat je er zelf achteraan moet bellen, ze hebben het allemaal druk.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True