Van veel zaken die veel besproken worden op Tweakers zijn er grote topics, behalve over zonnepanelen. Of ik kan hem niet vinden... Ik hoopte op een topic met een OP waarin een aantal goede leveranciers worden genoemd. Dan maar even een nieuw topic..
Ik ben eigenlijk op zoek naar een partij die gewoon een offerte kan uitbrengen, een plan kan bedenken en de installatie kan uitvoeren. Als ik Google op "zonnepanelen offerte" krijg ik een hele shitload aan shady websites met stock foto's waarvan ik me afvraag wat voor partij daar nu weer achter zit.
Ik heb Coolblue gemaild; daar doen ze alsof ze terugbellen maar ik hoor niks.
Solar bouwmarkt gemaild: begon goed, maar nu geen reactie meer
Vorige week Winkelman gemaild: geen reactie
Dat terwijl ik toch minimaal 15 panelen met micro-omvormers zoek. Ik wil alleen weten hoe om te gaan met de daken, waar de panelen te installeren, hoeveel panelen ik kwijt kan, hoe de boel naar de meterkast te brengen... enfin..
Heeft iemand misschien advies? Of moet ik echt zelf het dak op?
Bedankt!
Ik ben eigenlijk op zoek naar een partij die gewoon een offerte kan uitbrengen, een plan kan bedenken en de installatie kan uitvoeren. Als ik Google op "zonnepanelen offerte" krijg ik een hele shitload aan shady websites met stock foto's waarvan ik me afvraag wat voor partij daar nu weer achter zit.
Ik heb Coolblue gemaild; daar doen ze alsof ze terugbellen maar ik hoor niks.
Solar bouwmarkt gemaild: begon goed, maar nu geen reactie meer
Vorige week Winkelman gemaild: geen reactie
Dat terwijl ik toch minimaal 15 panelen met micro-omvormers zoek. Ik wil alleen weten hoe om te gaan met de daken, waar de panelen te installeren, hoeveel panelen ik kwijt kan, hoe de boel naar de meterkast te brengen... enfin..
Heeft iemand misschien advies? Of moet ik echt zelf het dak op?
Bedankt!