Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• kajvans
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 11-06 12:12
eerder heb ik mijn crom gereset door de batterij er even uit te halen en daarna de stroomkring van de resetpinnen van de crom. ik heb de batterij teruggeplaatst en nu draaien de fans tenminste wel allemaal maar alsnog zie ik geen bios. ik ben bang dat het aan mijn videokaart ligt want die fans draaien niet maar die draaien sowieso niet onder 60 graden. als ik mijn pc aanzet gaat de rgb aan en beginnen de fans met draaien maar na een tijdje stopt alles en begint hij opnieuw.
hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord (via kajvans op 04-03-2021 12:10)

• JukeboxBill
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 09:21
Kan je niet beter verder gaan in je vorige topic?
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2057842

Soms ben ik bijna gelukkig

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 09:21
Kan je niet beter verder gaan in je vorige topic?
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2057842

Soms ben ik bijna gelukkig

• WoutertjeV
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 02:05
Je hebt hier 2 topics voor aangemaakt geen bios boot na ram overclock

@JukeboxBill was me voor :9

[Voor 18% gewijzigd door WoutertjeV op 04-03-2021 12:13]

Inkakken is bijpakken

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True