Toon posts:

Tesla Model 3 - heeft Tesla het updaten gestopt...?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.351 views

Onderwerpen

Vraag

• BEF
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 02-12-2022
Tesla Model 3 updates OK.

[Voor 255% gewijzigd door BEF op 21-03-2021 00:46]

Alle reacties

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
Er zijn steeds wat bugs gefixed bij de meest recente updates. Dan begint de uitrol weer opnieuw. Ik zit ook nog op 2020.48.35.5. Als de bugs uit de huidige versie zijn dan zullen we hem snel krijgen. Je kunt op Teslafi ook zien dat 1/3 van de auto's nog op de 2020.48.35.5 zit. Niks geks dus. Gewoon even afwachten.

De meest recente, 2021.4.11, lijkt nu wel redelijk snel te gaan qua uitrol. Als daar geen grote bugs in gevonden worden binnen 48 uur zal die snel aangeboden wordenk denk ik.

Oh, en qua functionaliteit komt er niet veel bij. Wellicht alleen nuttig voor SR+ MiC rijders. Voor alle andere modellen zit er maar weinig spannends in de laatste updates.

[Voor 37% gewijzigd door Inspired op 03-03-2021 20:57]

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-04 21:29
Bij mij precies hetzelfde. Ook nog steeds op 48.35. Heb het idee dat Tesla de afgelopen periode vooral bezig is geweest met de laadproblemen van de MIC.

Als ik op teslafi bij software comparison kijk ben ik niet de enige LR zonder FSD die dit ervaart; 2/3 zit nog op 48.35

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:54
Heb je je software updates voorkeur op geavanceerd staan? (zie manual p.184). Verder moet je met wifi verbonden zijn om updates binnen te halen (hoewel de notificaties van beschikbare updates volgens mij ook zonder wifi binnen kunnen komen). Ik heb in ieder geval afgelopen weekend 2021.4.11 binnen gekregen (sept 2019 LR+FSD)

https://www.socialcooling.com/

• Inspired
  • Nu online
anboni schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:10:
Heb je je software updates voorkeur op geavanceerd staan? (zie manual p.184). Verder moet je met wifi verbonden zijn om updates binnen te halen (hoewel de notificaties van beschikbare updates volgens mij ook zonder wifi binnen kunnen komen). Ik heb in ieder geval afgelopen weekend 2021.4.11 binnen gekregen (sept 2019 LR+FSD)
Dat vinkje doet niks als je geen FSD hebt. ;)

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:54
Inspired schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:15:
[...]

Dat vinkje doet niks als je geen FSD hebt. ;)
Ik ben er niet eens van overtuigd dat het iets doet als je wel FSD hebt :P Maar het is in ieder geval iets om te proberen ;)

https://www.socialcooling.com/

• DS7
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05:52
Ik zit op de laatste versie 2021.4.11 en je mist er weinig aan.

Maar ik heb het ook wel eens gehad dat ik geen update kreeg en servicemelding maken kan dat voor je oplossen. Kunnen ze gewoon een update pushen. Soms blijft het gewoon hangen.

• Inspired
  • Nu online
@Anoniem: 330655 hier is hij vannacht net binnen gekomen.

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-04 21:29
Elon leest mee. 2021.4.11 staat klaar
RF1000 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 20:59:
Bij mij precies hetzelfde. Ook nog steeds op 48.35. Heb het idee dat Tesla de afgelopen periode vooral bezig is geweest met de laadproblemen van de MIC.

Als ik op teslafi bij software comparison kijk ben ik niet de enige LR zonder FSD die dit ervaart; 2/3 zit nog op 48.35

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-11-2022
Net binnen, hij is nu aan het installeren....

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
Ik zit op 2021.4.11 en TeslaMate is telkens de verbinding kwijt dus de laatste is niet altijd de beste.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Dealwebdesign
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-04-2022
** Graag wat eigen inzet tonen, dit topic gaat ergens anders over. **

[Voor 89% gewijzigd door Taro op 06-12-2021 21:23]

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:32
Dealwebdesign schreef op maandag 6 december 2021 @ 21:09:
Ik overweeg de aankoop van een Tesla 3. Is er iets waar ik moet op letten ?
Geen idee, misschien even hier kijken?

Het grote Tesla Model 3 & Y topic

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Bij nader inzien kan dit topic sowieso dicht.

Replace fear of the unknown with curiosity | 6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model Y LR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee