Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ubiquiti met CCA cable

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Zensu
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 16-07 12:08
Beste tweakers,

Vanaf vandaag ben ik overgestapt van kabelinternet naar glasvezel.
Voorheen had ik overal wel WIFI bereik omdat de modem wat centraler lag. Nu door glasvezel in de meterkast.

Bereik is nu erg instabiel op de begane grond en in de toilet kan ik niet goed internetten tijdens drukken :>
(derde verdieping was trouwens met Ziggo ook slecht).

Ik heb meerdere opties overwogen:
Optie 1: Ubiquity.
Optie 2: MESH begane grond en derde verdieping.
Optie 3: TP-Link C7 Archer vervangen voor......?

Zou Ubiquity AP werken met CCA kabel? Ik weet dat koperen beter is met POE, maar een vriend heeft alle kabels getrokken CCA cat6 solid-cable blijkbaar.

edit: voorheen zat de Ziggo modem op de kantoor en begane grond C7 Archer WIFI-BOOSTER van Ziggo.

[Voor 4% gewijzigd door Zensu op 02-03-2021 22:31]

Beste antwoord (via Zensu op 04-03-2021 23:00)

• jack zomer
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 15:20
Je kan je kabel even testen.
De ene kant in de modem. De andere in een pc...

Kwa optie... Optie 1.maar dat kan natuurlijk ook een ander merk access point zijn

Optie 2 mesh moet net als powerline bij wet verboden worden.

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True