Ik wil de TUF gaming x570-plus halen en een Ryzen 7 5800x. Ik zag bij support van deze moederbord dat de rzeyn 7 er tussen staat maar dan wel met (Vermeer) enigste idee wat dit betekend?

Wat heb je geleerd toen je dat even opzocht? Dat was serieus minder werk geweest dan een topic aanmaken hiervoor. Maar nu je dat toch gedaan hebt, kun je misschien het antwoord ook even laten weten voor iemand anders die het zich ook afvraagt.

Addicted to silent computing
Dit is de codenaam van de processor, niks bijzonders dus.Maverick03 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:15:
Ik wil de TUF gaming x570-plus halen en een Ryzen 7 5800x. Ik zag bij support van deze moederbord dat de rzeyn 7 er tussen staat maar dan wel met (Vermeer) enigste idee wat dit betekend?
Ik ben wel oprecht nieuwsgierig/geïnteresseerd nu, ook na de reactie hierboven, waarom je een topic aan maakt en niet Google gebruikt? Lijkt toch veel makkelijker.
[ Voor 20% gewijzigd door Panini op 01-03-2021 14:27 ]
            Voor U gegoogled: https://glennsqlperforman...ding-amd-processor-names/

Ik durf het bijna niet te zeggen hier, maar kan je alsjeblieft wat aan je spelling doen?
- Geen alinea's
- deze moederbord? (ipv dit moederbord)
- enigste?????
Ik snap gerust dat tikfouten in een post kunnen sluipen, maar dit is serieus alles behalve ABN.
En wat de rest ook al had vermeld. Gebruik Google/Bing/DuckDuckGo etc. Dan had je gemakkelijk het antwoord kunnen vinden.
Les voor de volgende keer:
- Eerst zelf zoeken op het Internet
- Post netjes opbouwen en noteer vooral wat je al gedaan hebt en geef zo veel mogelijk informatie wat je al weet.
                    - Geen alinea's
- deze moederbord? (ipv dit moederbord)
- enigste?????
Ik snap gerust dat tikfouten in een post kunnen sluipen, maar dit is serieus alles behalve ABN.
En wat de rest ook al had vermeld. Gebruik Google/Bing/DuckDuckGo etc. Dan had je gemakkelijk het antwoord kunnen vinden.
Les voor de volgende keer:
- Eerst zelf zoeken op het Internet
- Post netjes opbouwen en noteer vooral wat je al gedaan hebt en geef zo veel mogelijk informatie wat je al weet.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
            Dit is inmiddels je vijfde topic over dezelfde pc. Ik stel voor dat je een volledig topic aanmaakt in Desktop Aankoopadvies. Neem eerst wel even DAA beleid en Voorbeeldtopic Desktopaankoopadvies door.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()
/f/image/Z5wFlLWX31qY97kgadChFjDH.png?f=fotoalbum_large)