Let me share my screen...
De lengte is niet de issue. De TV komt plat aan de muur. Dit is de TV:CeesKees schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:35:
Het komt achter je tv, is maar 10cm.
Is dit niet met een langer kabeltje op te lossen?
LG OLED55GX6LA
Leg mij uitfsfikke schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:40:
[...]
Dan is het toch eerder een kwestie van de huidige sleuf iets verder naar boven door laten lopen?
De uitgang zit dus te laag en deze wil je naar het middenstuk wat omlaag loopt.. lijkt mij prima om dat in te frezen en open te laten.. misschien wel een klemmetje gebruiken zodat de kabels de tv niet naar voor duwen.Aviv1 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:46:
[...]
Nee maar zo kan je zien waar de ingang zit. Het zit toch in het midden? Dus dat maakt verder niet uit
Die van mij zit ongeveer hier, dus heb dat probleem niet met verplaatsen.. wel met het duwen van de kabel tegen de tv.
Serieus? Spiegel de TV eens
De goot achterop je tv loopt naar de muur kijkende vanuit het midden naar links, precies daar waar je huidige gleuf zit.
Zo ziet jouw TV er van achter uit:

Je hoeft de kabels niet onder in het midden te leggen.
[ Voor 13% gewijzigd door fsfikke op 01-03-2021 11:57 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Gespiegeld:fsfikke schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:49:
[...]
Serieus? Spiegel de TV eens![]()
De goot achterop je tv loopt naar de muur kijkende vanuit het midden naar links, precies daar waar je huidige gleuf zit.
Zo ziet jouw TV er van achter uit:
[Afbeelding]
Je hoeft de kabels niet onder in het midden te leggen.
/f/image/t6lx1rQyFNGSmFFHoDi5fFVi.png?f=fotoalbum_large)
Ach, ik zie je punt nu
Wat is Tweakers toch een geweldige community (no sarcasm)
De issue is nu: de goot zit te laag
Of de playbar boven de tv hangen? andere discussie
[ Voor 11% gewijzigd door Aviv1 op 01-03-2021 12:21 ]
Had de Sonos Playbar met de afmetingen van de Arc in het model gezet. Inmiddels is er een 3D model van de Arc, enkel in het grijs.CH4OS schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:36:
[...]
Geen idee welke Playbar het is, maar als het geen nieuwe is, heb je ook geen DTS, terwijl dat steeds meer gemeengoed wordt, ook bij streamingdiensten. Dus wellicht is een fatsoenlijke speaker set-up nu wel een mogelijkheid?Overigens zou ik dan wel oppassen dat de TV niet te laag komt te hangen.
Sorry, kon het niet laten...
/f/image/RHhlDbTN5AoVV5Zf26I6xeqL.png?f=fotoalbum_large)
Strak toch? Met Danish design sideboard kom ik al in die Mad Men stemming
Ps. Ik weet dat Sonos Arc een mattige geluid heeft maar er is niets beters in dit segment.
[ Voor 73% gewijzigd door Aviv1 op 01-03-2021 13:10 ]
/f/image/jft57gBOEhQ5s4FWwhchwUz8.png?f=fotoalbum_large)