Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke processor

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

• Maverick03
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 14-06 10:18
Als jullie een keuze hebben met de Ryzen 7 5800x en de ryzen 9 3900x welk zal dan beter zijn. Ik gebruik het meeste voor het gamen. Ik zie dat de ryzen 7 5800x beter is dan de ryzen 9 maar dacht vraag het voor de zekerheid.

Hoeveel cores wordt er eigelijk gebruikt voor het gamen.

• n9iels
  • Registratie: november 2017
  • Niet online
Dat is niet zwart-wit te zeggen. "beter" is een nogal breed begrip namelijk. De Ryzen 9 3900x is in die zin beter voor je bankrekening. Maar of het ook beter is voor jou systeem en jou gebruik is weet ik natuurlijk niet :-) Hoeveel cores er tijdens het gamen gebruikt worden verschilt per game. Sommige games gebruikers maar 1 enkele core, andere games zijn beter optimized gebruiken meer cores.

Mijn algemene mening zou zijn dat het beide best wel forse CPU's zijn om mee te gamen. Wat voor soort games speel je op welke resolutie en hoe ziet de rest van je PC eruit?

• Maverick03
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 14-06 10:18
De games die ik speel is Rainbow ark rust gta.

De pc die ik nu heb is:
Ryzen 7 1700
1070 wil ik upgrade naar 3060 ti
16 gb

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

Maverick03 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:26:
De games die ik speel is Rainbow ark rust gta.

De pc die ik nu heb is:
Ryzen 7 1700
1070 wil ik upgrade naar 3060 ti
16 gb
AMD:
5600X of 5800X

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 11:43

br00ky

Moderator Harde Waren
Dubbel met Welke processor. Slotje.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True