Toon posts:

welke cpu heb ik nodig

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• karsten_bot
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17-01 14:27
hallo
ik vroeg me af welke cpu ik moed hebben om hem te upgraden
ik heb een budget van 150 euro

moederbord
sabertooth 990FX R2.0

cpu
AMD FX-8350

en ik wil het moederbord behouden ander word 150 euro erg weinig voor een cpu en moederbord

kunnen jullie helpen?

en ik weet niet of deze vraag al een keer is gesteld dus niet boos worden pls

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13:43
Niet. Er kan een FX-9590 in maar daar schiet je niets mee op behalve dat je de verwarming uit kan zetten.

Je kunt beter een gebruikte i7-2600K/3770K met moederbord halen voor dat geld. Dat presteert een stuk beter dan een FX-8350. Nog beter is doorsparen tot je een nieuw systeem kunt kopen.

[Voor 47% gewijzigd door Uszka op 01-03-2021 06:52]

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Dit is denk ik niet upgradebaar - verouderde CPU socket, DDR3 geheugen, en AMD uit hun mindere tijd :(

Al iets beter is hieronder, maar spaar bij voorkeur nog een eurootje of 50 - 100 door voor een echt snellere CPU.... (bijv. Intel Core i3-10100 of Intel Core i5-10400)
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Pentium Gold G6400 Boxed€ 56,25€ 56,25
1MoederbordenAsus Prime H410M-A€ 69,90€ 69,90
1Geheugen internHyperX Fury black HX426C16FB3/16€ 55,82€ 55,82
Totaal€ 181,97

[Voor 7% gewijzigd door martyw op 28-02-2021 23:18. Reden: CPU alternatieven genoemd]

• Otto1990
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-03 13:15
Er is, naar mijn weet, voor jouw bord geen cpu upgrade mogelijk waar je nog geld in moet willen steken.

Even doorsparen en je kan voor ~200-250e een best leuk 2e hands socket 1200/am4 bordje, cpu en ddr4 aanschaffen

Wanneer je de verplichte vragen beantwoord kan je beter geholpen worden met een oplossing naar jouw doel.

• karsten_bot
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17-01 14:27
Thx voor de hulp ik gaa dan nog even doorsparen

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee